Przetargi.pl
Obsługa systemu odbioru odpadów z terenu gminy Bytów

Gmina Bytów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 822 20 11 , fax. 59 822 25 92
  • Data zamieszczenia: 2013-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytów
    ul. 1-go Maja 15 15
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 59 822 20 11, fax. 59 822 25 92
    REGON: 77097949900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa systemu odbioru odpadów z terenu gminy Bytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej obsługę 64 zestawów pojemników do selektywnej zbiórki odpadów (192 pojemniki), obsługę 160 pojemników przyulicznych na odpady, obsługę 6 pojemników na przeterminowane leki oraz wywóz odpadów zmieszanych z terenu miasta i gminy Bytów. 1. Obsługa zestawów pojemników do selektywnej zbiórki obejmuje opróżnianie 64 zestawów po 3 pojemniki każdy, usytuowanych na terenie miasta i gminy Bytów, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. W skład kompletu wchodzą pojemnik do szkła, makulatury oraz plastiku. Usługa obejmuje odbiór odpadów opisanych kodami: 15 01 01 (opakowania z papieru i tektury), 20 01 01 (papier i tektura), 15 01 02 (opakowania z tworzyw sztucznych), 20 01 39 (tworzywa sztuczne), 15 01 07 (opakowania ze szkła), 20 01 02 (szkło) i dostarczenie zebranych odpadów do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Sierznie. 2. Obsługa zestawów pojemników przyulicznych obejmuje opróżnianie 160 koszy przyulicznych zlokalizowanych zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, z częstotliwością wskazaną w wymienionym załączniku, ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzupełnienie wkładów - psiego pakietu po każdorazowym opróżnieniu pojemników, materiałem dostarczonym przez Zamawiającego. Usługa obejmuje odbiór odpadów opisanych kodami: 20 03 01 (zmieszane odpady komunalne) w przypadku opróżniania koszy przyulicznych, i 20 02 01 (odpady ulegające biodegradacji) w przypadku psiego pakietu. 3. Obsługa zestawów pojemników na przeterminowane leki obejmuje opróżnianie 6 pojemników na przeterminowane leki o pojemności 50 l zlokalizowanych zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, z częstotliwością wskazaną w wymienionym załączniku. Usługa obejmuje odbiór odpadów opisanych kodami: 20 01 31 (leki cytotoksyczne i cytostatyczne) i 20 01 32 (leki inne niż wymienione w 20 01 31). Do kosztów obsługi pojemników na przeterminowane leki należy doliczyć koszt zakupu worków o pojemności 80 l z LDPE, które należy wymienić po każdorazowym opróżnieniu pojemników. 4. Wywóz odpadów zmieszanych następować będzie z miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Częstotliwość usługi dostosowana będzie do potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia do wykonywania usługi w dniu zgłoszenia w przypadku odpadów zmieszanych i w ciągu 48 godzin od zgłoszenia w przypadku pojemników do selektywnej zbiórki odpadów lub pojemników do zbiórki przeterminowanych leków. Zakres usługi w trakcie całego okresu trwania umowy: a) 1878 opróżnienia pełnych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów; opróżnienia po zleceniu mailowym lub zgłoszeniu telefonicznym przedstawiciela Zamawiającego; b) 9436 opróżnienia pełnych pojemników przyulicznych po stwierdzeniu konieczności wywozu odpadów przez Wykonawcę; c) 36 opróżnień pełnych pojemników na przeterminowane leki; opróżnienia po zleceniu mailowym lub zgłoszeniu telefonicznym przedstawiciela Zamawiającego; d) opróżnianie oraz uzupełnianie wkładów psiego pakietu po każdorazowym opróżnieniu pojemnika materiałem dostarczonym przez Zamawiającego e) wywóz odpadów zmieszanych o łącznej objętości do 100 m? po zgłoszeniu telefonicznym przedstawiciela Zamawiającego, z miejsc przez niego wskazanych; f) zbieranie odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników oraz doprowadzenie do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia wymienionych urządzeń służących do gromadzenia odpadów; obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników; g) przekazanie zebranych odpadów do wskazanego punktu zajmującego się odzyskiem i unieszkodliwianiem odpadów, tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Sierznie, gm. Bytów; h) przekazanie odebranych przeterminowanych leków przedsiębiorstwu posiadającemu stosowne zezwolenia w zakresie gospodarowania tego rodzaju odpadami; przedkładanie Zamawiającemu wymaganych prawem sprawozdań z ilości i rodzaju zebranych i przekazanych surowców; przedkładanie Zamawiającemu informacji o ewentualnych zniszczeniach i nieprawidłowościach w obsłudze pojemników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 3 000,00 zł . 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A.I/O Bytów nr 64 1240 3783 1111 0000 4080 8675 z dopiskiem Wadium - Obsługa systemu odbioru odpadów. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy , b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach