Przetargi.pl
obsługa systemu informatycznego na okres 1 roku w zakresie administrowania i serwisowania oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica oraz administrowania bazami danych systemu InfoMedica na potrzeby Szpitala Klinicznego

Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń ogłasza przetarg

  • Adres: 02-005 Warszawa, ul. Lindleya 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5021001 , fax. 022 5022136
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń
    ul. Lindleya 4 4
    02-005 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5021001, fax. 022 5022136
    REGON: 00028893000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dzpub@szpital-clo.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    obsługa systemu informatycznego na okres 1 roku w zakresie administrowania i serwisowania oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica oraz administrowania bazami danych systemu InfoMedica na potrzeby Szpitala Klinicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    obsługa systemu informatycznego na okres 1 roku w zakresie administrowania i serwisowania oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica oraz administrowania bazami danych systemu InfoMedica na potrzeby Szpitala Klinicznego (zgodnie z SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00 na 100). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. IX O Warszawa nr: 12 1020 1097 0000 7102 0118 3417 z tytułem: (Przetarg nieograniczony 94/KH/2009) 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą uznania rachunku Zamawiającego w terminie składania ofert, natomiast w pozostałych formach należy dołączyć oryginał do oferty. 6. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczeniach powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą (także przedłużony).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Kryteria oceny ofert: cena oferty w złotych brutto (z VAT) - 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia - załącznik nr 5 do SIWZ) stwierdzające, że: a. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowód wniesienia wadium. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje (lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy): 1. stałym dostępem do aktualizacji systemu InfoMedica w celu wcześniejszego zapoznania się ze zmianami w oprogramowaniu oraz ewentualnym (w przypadku istotnych zmian oprogramowania) przygotowaniu szkoleń dla pracowników Zamawiającego; 2. stałym, nieograniczony dostępem do wsparcia technicznego producenta oprogramowania w celu bieżącej współpracy nad rozwiązywaniem problemów wynikających z częstych zmian przepisów prawa oraz zmian w sposobie rozliczania kontraktów z NFZ. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób Wykonawcy) - sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4: 1. przynajmniej 1 osobą posiadającą właściwe kwalifikacje i doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących modułów systemu InfoMedica: Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Gospodarka Materiałowa, Środki trwałe i Wyposażenie. Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające kwalifikacje tych osób np. aktualny certyfikat wystawiony przez producenta oprogramowania lub referencje potwierdzone przez inny szpital, że dana osoba posiada w/w doświadczenie oraz że wykonywała usługi instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub dokument równoważny potwierdzający kwalifikacje tej osoby. 2. przynajmniej 4 osobami posiadającymi właściwe kwalifikacje i doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących modułów systemu InfoMedica: Ruch Chorych, Apteka i Apteczka Oddziałowa, Przychodnia, Oddział, Blok Operacyjny. Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające kwalifikacje tych osób np. aktualny certyfikat wystawiony przez producenta oprogramowania lub referencje potwierdzone przez inny szpital że dana osoba posiada w/w doświadczenie oraz że wykonywała usługi instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub dokument równoważny potwierdzający kwalifikacje tych osób. 3. przynajmniej 2 osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie w zakresie konfiguracji baz danych ORACLE. Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające kwalifikacje tych osób np. aktualny certyfikat wystawiony przez ORACLE lub dokument równoważny potwierdzający kwalifikacje tych osób. Dokumentu potwierdzającego obsługę informatyczną szpitali, korzystających z oprogramowania InfoMedica w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), charakteryzujących się minimum 450 stacjami roboczymi z podaniem wartości w/w obsługi, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców wraz z potwierdzeniem, że usługa ta została wykonana (jest wykonywana) należycie (np. referencje). Zamawiający uzna za wystarczające złożenie 1 dokumentu zawierającego w/w informacje. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciatkajezus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach