Przetargi.pl
Obsługa systemu informatycznego Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4735145 , fax. 022 6131992
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
    ul. Bursztynowa 2 2
    04-749 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4735145, fax. 022 6131992
    REGON: 01066985300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa systemu informatycznego Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa modułów informatycznych Systemu Infomedica i obsługa systemu informatycznego Zamawiającego przez okres 12 miesięcy w zakresie: 1Objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica, 2Wykonania kompleksowego przeglądu użytkowanego systemu informatycznego InfoMedica, wykonania jego niezbędnej rekonfiguracji oraz niezbędnego wdrożenia, 3Dostawa i uruchomienia modułów związanych z planowaną przez szpital rozbudową systemu informatycznego. 4Bieżącego administrowania oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica 5Terminy realizacji poszczególnych punktów zakresu przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres zamówienia: Nadzór Autorski nad oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica: Nadzór autorski uprawnia Zamawiającego do otrzymywania aktualizacji użytkowanego oprogramowania aplikacyjnego do wymogów wynikających ze zmieniających się przepisów ogólnych, rozporządzeń, ustaw, obowiązujących wykładni prawa lub wskazówek jednostek nadrzędnych np. Narodowego Funduszu Zdrowia, Ministerstwa Zdrowia, Wydziałów Zdrowia Urzędu Wojewódzkiego, Urzędu Marszałkowskiego, i innych, w tym wymogów Zamawiającego. Przekazywanie Zamawiającemu informacji o nowych wersjach oprogramowania, oraz przekazywanie informacji o planowanych zmianach włącznie z opisem zmian jak i również o zmianach w oprogramowaniu po wykonaniu poprawek wynikających z błędów w modułach. Z tytułu realizacji nadzoru autorskiego w stosunku do użytkowanego oprogramowania Wykonawca zapewni: Udostępnienie poprawek oraz aktualizację oprogramowania aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu użytkowanego oprogramowania aplikacyjnego tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania oprogramowania, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania: W przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie oprogramowania aplikacyjnego w zakresie jego podstawowej funkcjonalności (wskazanej w dokumentacji użytkownika), a w szczególności nieprawidłowe działanie oprogramowania aplikacyjnego, które prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności w wyniku której, niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem wskazanego wyżej oprogramowania: czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego wynosi 1dzień roboczy. czas dokonania i zainstalowania udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt oprogramowania aplikacyjnego wyniesie 3 dni robocze, od chwili wpłynięcia zgłoszenia. w przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego - w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły. Wykonawca odpowiada za konfigurację oraz bezpieczeństwo zdalnego dostępu do baz danych. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo danych zawartych w bazie. W pozostałych przypadkach: czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi maksymalnie 5 dni roboczych; czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt oprogramowania aplikacyjnego wyniesie do 30 dni roboczych od chwili wpłynięcia zgłoszenia. w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym. Przyjmowanie i rozpatrywanie indywidualnych uwag w stosunku do użytkowanego przez Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego oraz propozycji jego udoskonaleń. Zasady realizacji zgłoszonych propozycji będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym Udostępni i umożliwi współpracę systemu i baz danych z innymi produktami (innych producentów) które są niezbędne do zabezpieczenia funkcjonowania szpitala, w tym odpowiednie hasła, uprawnienia i protokóły, np. XML, HTML, XL7. Zgłoszenia Zamawiającego będą przyjmowanie drogą elektroniczną, w tym poprzez witrynę internetową, pocztą elektroniczną, telefonicznie, lub faxem. Wykonanie przeglądu obecnej konfiguracji systemu informatycznego Zamawiającego w następującym zakresie: Inwentaryzacja stanu obecnego systemu informatycznego funkcjonującego u Zamawiającego, obejmującego sprzęt, oprogramowanie i organizację systemu. Przygotowanie raportu opisującego stan obecny Przygotowanie koncepcji szpitalnego systemu informatycznego w zakresie docelowym Przygotowanie i wdrożenie założeń usprawniających i korygujących funkcjonowanie systemu informatycznego Wykonanie niezbędnych doszkoleń użytkowników w słabych obszarach Dostawa i uruchomienie modułów obejmujące konfigurację i szkolenia w zakresie planowanej przez Zamawiającego rozbudowy systemu informatycznego tj. dostawa i wdrożenie modułu stymulator JGP Szkolenia użytkowników modułu dostawa i wdrożenie modułu patomorfologia Szkolenia użytkowników modułu Konfiguracja systemu zleceń (procesy wymiany danych, konfiguracja elementów leczenia) - oba moduły Szkolenia ze zleceń na oddziałach Administrowanie oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica w zakresie następujących modułów: Moduł Finansowo Księgowy z Rejestrem VAT i Rejestrem Bankowym, Moduł Rejestr Sprzedaży, Moduł Koszty, Moduł Wycena Kosztów Normatywnych Świadczeń, Moduł Kadry, Moduł Płace, Moduł Grafiki, Moduł Gospodarka Magazynowa, Moduł Środki Trwałe, Moduł Wyposażenie, Moduł Obsługa Kasy, Moduł Ruch Chorych (Izba Przyjęć, Oddział, Statystyka Medyczna, Obsługa Kontraktów), Moduł Apteka Szpitalna, Moduł Apteczka Oddziałowa, Moduł Pracownia Diagnostyczna, Moduł Zlecenia, Moduł Przychodnia Przyszpitalna, Moduł Laboratorium z Mikrobiologią Moduł Administratorski Moduł Rehabilitacja Moduł Dializy Moduł Budżetowanie Kalkulacja Kosztów Leczenia Moduł Blok Operacyjny Moduł stymulator JGP Moduł Patomorfologia Zasady świadczenia usług serwisowych: Wykonywanie usług zdalnych, udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze od godziny 8.00 do 16.00 w wymiarze do 24 godzin w miesiącu. Przy wykonywaniu usług zdalnych w dzień roboczy w godzinach 16.00 do 8.00 roboczogodzinę liczy się podwójnie. Przy wykonywaniu usług zdalnych w dzień świąteczny roboczogodzinę liczy się potrójnie. Rozliczenie roboczogodzin usług zdalnych następuję w okresie trwania umowy do ilości limitu umownego roboczogodzin. Wykonanie do 3 wizyt (po 6 godzin) w miesiącu w dni robocze w siedzibie Zamawiającego z możliwością zamiany przez Zamawiającego na prace zdalne. Przy wykonywaniu wizyt serwisowych w dzień roboczy w godzinach 16.00 do 8.00 roboczogodzinę liczy się podwójnie. Przy wykonywaniu wizyt serwisowych w dzień świąteczny roboczogodzinę liczy się potrójnie. Rozliczenie roboczogodzin wizyt serwisowych następuję w okresie trwania umowy do ilości limitu umownego roboczogodzin. Instalacja nowych wersji modułów oprogramowania aplikacyjnego. Administrowanie bazą danych Oracle, w tym odpowiedzialność za bezpieczeństwo danych. Instalacja i konfiguracja oprogramowania aplikacyjnego na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych i serwerach. Dostosowywanie konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego do potrzeb Zamawiającego, Pomoc w definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników itp.. udzielanie, w razie potrzeby, instrukcji w zakresie przygotowania różnorodnych raportów, sprawozdań, wg. potrzeb użytkownika; Konsultacje uzupełniające, pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania aplikacyjnego; Obsługa zgłoszeń serwisowych realizowana ma być za pomocą systemu zgłaszania Wykonawcy, w tym poczta elektroniczna, telefon, fax. Zgłoszenia serwisowe mogą być składane przez upoważnionych użytkowników modułów oraz Informatyków z szpitala w dni robocze w godzinach 8.00-16.00; Wykonawca bez zbędnej zwłoki przystępuje do realizacji zgłoszenia; Obsługa konsultacji telefonicznych (hot-line) z wyznaczonymi przez upoważnionych użytkowników modułów Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych; Obsługa sytuacji awaryjnych (całkowitego zatrzymania systemu) na następujących zasadach: Sytuację awaryjne będą zgłaszane poprzez system zgłaszania awarii, pocztę elektroniczną lub telefon przez upoważnionych pracowników szpitala Wykonawca będzie obsługiwał awarię 24 godz. -7 dni w tygodniu w zakresie baz danych oraz aplikacji,. Jest odpowiedzialny za konfigurację i bezpieczeństwo zdalnego dostępu do baz danych (Zamawiający zapewni fizyczne funkcjonowanie sprzętu informatycznego i infrastruktury teleinformatycznej pozwalającej na zdalny dostęp do systemu informatycznego) Czas reakcji Wykonawcy w sytuacjach awaryjnych tj. całkowitego zatrzymania systemu - max. 2 godzina, Rozpoczęcie działań zdalnych Wykonawcy w sytuacjach awaryjnych - max. 4 godziny Rozpoczęcie działań Wykonawcy w sytuacjach awaryjnych na terenie szpitala jeśli jest to jedyny sposób rozwiązania problemu - na następny dzień roboczy, jeżeli wyczerpanie limitu czasu (łącznie) na działania określone w punkcie powyżej i punkcie powyżej nastąpiło po godzinie 15:00, chyba że Zamawiający w ramach przysługującego mu prawa zażąda wykonania usługi serwisowej w godzinach nocnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach