Przetargi.pl
Obsługa sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni oraz oczyszczalni ścieków na terenie gminy Oława

Gmina Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3133044 , fax. 071 3130199
  • Data zamieszczenia: 2010-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oława
    pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28 28
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3133044, fax. 071 3130199
    REGON: 93193486800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaolawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni oraz oczyszczalni ścieków na terenie gminy Oława
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków. 1.Kanalizacja sanitarna - długość sieci 48,176 km bez przykanalików w tym: rurociąg tłoczny: 21058,5 mb, kolektor grawitacyjny-26317,5 mb przepompownie ścieków-23 szt. w następujących miejscowościach: Oleśnica Mała 2 szt., Niemil -3 szt., Osiek-2 szt., Chwalibożyce-2 szt., Jankowice Małe-1 szt., Psary- 3 szt., Maszków -1 szt., Gać-8 szt.,Godzikowice-1 szt. Roczna ilość ścieków ok. 65657 m3 z tego własna oczyszczalnia przyjmuje ok. 3300 m3, zdecydowana większość ścieków odprowadzana jest do Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu. Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia w ciągu 7 dni od podpisania umowy pogotowia technicznego w systemie całodobowym. Wykonawca zobowiązany jest: a) prowadzić ewidencję wszystkich awarii b)całodobowa obsługa przepompowni i ponoszenie opłat za: -badania techniczne -kompleksowe czyszczenie każdej przepompowni kilka razy na rok w zależności od potrzeb -naprawa i bieżące remonty urządzeń przepompowni -dokonywać 1 raz na kwartał odczytu liczników (4 razy w roku)-termin do uzgodnienia z zamawiającym c)całodobowa obsługa sieci kanalizacji sanitarnej: -usuwanie zatorów na sieci sanitarnej -czyszczenie sieci -wymiana awaryjnych odcinków sieci -dbałość o ład i porządek na przepompowniach. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również obsługa monitoringu kanalizacji. 2. Obsługa oczyszczalni ścieków mechaniczno - biologicznej typu MOS-80 w miejscowości Oleśnica Mała. a) Wykonawca odpowiada za eksploatację oczyszczalni zgodnie z pozwoleniem wodno- prawnym i odpowiednimi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, w tym m. in. w zakresie częstotliwości badań jakości ścieków, właściwego wykonawcy badań laboratoryjnych, ustalenie ilości ścieków. b) Stały nadzór techniczny w tym: usuwanie awarii elektrycznych oraz mechanicznych z użyciem własnych materiałów, czyszczenie metodą ciśnieniową komór oczyszczalni, czyszczenie kanału odpływowego, utrzymanie w należytym stanie technicznym wylotu kanału wprowadzającego oczyszczone ścieki do rzeki Gnojna, czyszczenie przepompowni, kontrola pracy pomp, dyfuzorów i dmuchaw, odprowadzanie osadu nadmiernego na poletko osadowe, suszenie kompostowanie i wywóz na wskazane miejsce. Okresowy przegląd stanu kanalizacji odprowadzającej ścieki, dbałość o estetyczny wygląd terenu oczyszczalni- koszenie trawy . c)Przestrzeganie, aby wskaźniki zanieczyszczeń w odprowadzanych ściekach nie przekroczyły wartości określonych w pozwoleniu wodno- prawnym, prowadzenie pomiarów jakości odprowadzanych ścieków, prowadzenie dokumentacji wywozu osadu. d) wykonawca zobowiązany jest przygotować oczyszczalnie w III kwartale b.r. do uzyskania kolejnego pozwolenie wodno- prawnego. e) Wykonawca zobowiązany jest do kwartalnego odczytu liczników 4 razy w roku oraz dostarczyć faktury za ścieki mieszkańcom n/w miejscowości: Oleśnica Mała, Niemil, Osiek, Chwalibożyce, Jankowice Małe, Psary, Maszków i Gać. Faktury na podstawie odczytu liczników wystawia Urząd Gminy. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby w momencie wystąpienia awarii czas reakcji na przystąpienia do usunięcia awarii nie przekraczał 1 godziny. Zamawiający wymaga od wykonawcy dyspozycyjności 24 godz./dobę również w dni ustawowo wolne od pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach