Przetargi.pl
Obsługa serwisowa wraz z naprawą oraz wykonywanie kwartalnych przeglądów konserwacji drzwi automatycznych w budynkach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa wraz z naprawą oraz wykonywanie kwartalnych przeglądów konserwacji drzwi automatycznych w budynkach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa wraz z naprawą oraz wykonywanie kwartalnych przeglądów konserwacji drzwi automatycznych w budynkach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Wykonawca przyjmuje do wykonania na rzecz Zamawiającego wykonywanie konserwacji i naprawy 22 sztuk drzwi automatycznych w niżej wymienionych obiektach: a) Wydział Biologii, Olsztyn ul.Oczapowskiego1A - 2 szt. b) Wydział Bioinżynierii Zwierząt, Olsztyn ul. Oczapowskiego 5 - 6 szt. c) Studium Języków Obcych, Olsztyn ul. Obrońców Tobruku 3 - 2 szt. d) Biblioteka Uniwersytecka, Olsztyn ul. Oczapowskiego 12B - 3 szt. e) Wydział Humanistyczny, Olsztyn ul. Kurta Obitza 1 - 4 szt. f) Wydział Sztuki, Olsztyn ul. Szrajbera 11 - 1 szt. g) Wydział Ochrony Środowiska i Rybactwa-Centrum Akwakultury i Inżynierii Ekologicznej, Olsztyn ul. Warszawska 117 - 2 szt. h) Wydział Nauk Technicznych, Olsztyn ul. Heweliusza 4 - 1 szt. i) Wydział Medycyny Weterynaryjnej ul. Oczapowskiego 13 - 1 szt. 3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności konserwacyjnych: a) regulacje zawieszenia skrzydeł drzwi automatycznych, b) kontrolę działania rygla, c) kontrole działania i regulacje radarów, d) kontrole działania fotokomórek, e) kontrole działania programatora funkcji automatycznych, f) kontrole działania ślizgaczy dolnych skrzydeł drzwiowych, g) czyszczenie bieżni wózków zawieszenia drzwi, h) kontrolę ogólną stanu automatyki poszczególnych drzwi, i) regulacje funkcji w zakresie prędkości, czasu i siły otwierania i zamykania drzwi, j) regulacje naprężenia pasa napędowego. k) wykonywanie konserwacji wszystkich drzwi automatycznych raz w kwartale, potwierdzone protokółem wykonania czynności konserwacji, podpisanych przez użytkownika i inspektora nadzoru, będącego dalej podstawą do wystawienia faktury l) Wykonawca zapewni w kosztach konserwacji drzwi automatycznych, koszty robocizny wraz dojazdem pomiędzy przeglądami w ramach podpisanej umowy. 4. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności serwisowych: a) Wykonywanie przeglądów, serwisu wszystkich drzwi automatycznych raz w kwartale, potwierdzone protokółem wykonania czynności serwisowych, podpisanych przez użytkownika i inspektora nadzoru, będącego dalej podstawą do wystawienia faktury. b) Wykonywanie napraw drzwi automatycznych wraz z dostarczaniem nowych części zamiennych zgodnie z cennikiem oraz gwarancją określoną przez producenta. c) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić pisemnie z Zamawiającym warunki naprawy a w szczególności zakresu każdej naprawy, kosztu oraz terminu zakończenia . d) Wykonawca zobowiązany jest po zgłoszeniu awarii przez Zamawiającego do jej usunięcia w ciągu 24 godzin. W przypadku konieczności wymiany uszkodzonych części, do naprawy należy przystąpić w ciągu 24 godzin od dostarczenia części nowej. e) Wykonawca zapewni w kosztach serwisu, obsługę wraz z kosztami robocizny i dojazdem pomiędzy przeglądami w ramach podpisanej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach