Przetargi.pl
obsługa serwisowa urządzeń poligraficznych SHARP

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-829 Warszawa, ul. Podskarbińska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 623 42 80 , fax. 22 623 42 80
  • Data zamieszczenia: 2010-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
    ul. Podskarbińska 25 25
    03-829 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 623 42 80, fax. 22 623 42 80
    REGON: 00001775600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ubezpieczenia społeczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    obsługa serwisowa urządzeń poligraficznych SHARP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa 3 kserokopiarek SHARP MX-M 350N w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie, zakupionych i użytkowanych od 2007 r. Warunki realizacji zamówienia: 1. Konserwacje będą odbywać się w cyklu miesięcznym (bez wezwania Zamawiającego), w terminie do końca miesiąca. 2. Czynności konserwacyjne będą każdorazowo potwierdzane w formie pisemnej w postaci protokołu oraz w książce serwisowej kserokopiarki. 3. W przypadku awarii podjęcie czynności nastąpi w ciągu 24 h od momentu zlecenia przez Zamawiającego (faksem, e-mailem), a zakończenie naprawy w terminie 48 h od momentu przyjęcia zlecenia lub w uzasadnionych przypadkach w terminie obustronnie uzgodnionym. 4. Dostawa i wymiana tonera nastąpi w ciągu 24 h od momentu zlecenia przez Zamawiającego (faksem, e-mailem). 5. W przypadku przedłużenia się naprawy powyżej 7 dni Wykonawca nieodpłatnie udostępni (na życzenie Zamawiającego) na okres trwania naprawy (ustalony z Zamawiającym) urządzenie zastępcze o tych samych lub zbliżonych parametrach. Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na przedłużenie terminu naprawy, jednak nie dłużej niż do 30 dni kalendarzowych od daty przyjęcia zlecenia. 6. W ramach usługi serwisowej Wykonawca zapewni: części zamienne, materiały eksploatacyjne, przeglądy, konserwacje, naprawy, robociznę, dojazdy, deinstalację, instalację oraz transport w przypadku zmiany lokalizacji urządzenia pomiędzy obiektami II Oddziału ZUS, prowadzenie ewidencji ilości wykonanych kopii w skali jednego miesiąca potwierdzonej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, wykonywanie ekspertyz dotyczących stanu technicznego urządzenia, utylizację zużytych części i opakowań po tonerach. 7. Wykonawca do wykonywania usługi będzie używał materiałów zalecanych przez producenta urządzenia. W przypadku stosowania zamienników Zamawiający może zażądać przedłożenia dokumentu wydanego przez producenta lub dystrybutora dopuszczającego ich stosowanie. 8. Lokalizacja kserokopiarek może ulegać zmianie w trakcie trwania umowy. Tak więc przy szacowaniu ceny 1 kopii należy uwzględniać konieczność ewentualnego dojazdu do nw. wymienionych lokalizacji: Warszawa ul. Czerniakowska 16, Warszawa ul. 11 Listopada 15a, Warszawa ul. Podskarbińska 25, Otwock ul. Poniatowskiego 17, Wołomin ul. Reja 20 , Wołomin ul. Mieszka I nr 9, Legionowo ul. Słowackiego 20, Legionowo ul. Piłsudskiego 43b, Nowy Dwór Mazowiecki ul. Modlińska 10 Zamawiający zobowiązuje się informować o ewentualnym przemieszczeniu urządzeń z wyprzedzeniem 2 tygodniowym. 9. Wykonawca udzieli 6 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę robocizna oraz 6 miesięcznej gwarancji na części zamienne, chyba że gwarancji na daną część udzieli producent urządzenia to w takim przypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty uprawniające do realizacji gwarancji. 10. Zamawiający planuje wykonać w okresie trwania umowy 800.000 szt. kopii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach