Przetargi.pl
Obsługa serwisowa Systemu Sygnalizacji Pożaru Notifer i Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Budynku Gemos w Ministerstwie Finansów

Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 33 00 , fax. 22 694 52 68
  • Data zamieszczenia: 2013-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4
    ul. Świętokrzyska 12 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 33 00, fax. 22 694 52 68
    REGON: 00000221700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa Systemu Sygnalizacji Pożaru Notifer i Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Budynku Gemos w Ministerstwie Finansów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa Systemu Sygnalizacji Pożaru Notifier i Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Budynku Gemos znajdujących się w siedzibie Zamawiającego - Ministerstwie Finansów w Warszawie, ul. Świętokrzyska 12. 2. Zakres obsługi serwisowej obejmuje: 1) przeglądy konserwacyjne (kwartalne) ww. systemów przeprowadzane dwanaście razy w trakcie trwania umowy, 2) usuwanie awarii i dokonywanie napraw części i podzespołów wchodzących w skład ww. systemów (koszty robocizny), 3) dostawy oryginalnych bądź dopuszczonych przez producenta części i podzespołów (nie obejmuje kosztów części i podzespołów), 4) wymiana części i podzespołów zużywających się lub uszkodzonych na oryginalne bądź dopuszczone przez producenta. 3. W zakres przeglądu konserwacyjnego wchodzi: 1) ocena stanu technicznego sprzętu IT (stacja robocza wraz z osprzętem), 2) weryfikacja ustawień sieciowych oraz ich ewentualna konfiguracja, 3) weryfikacja sygnałów zintegrowanych systemów (w tym celu niezbędne jest wygenerowanie alarmów testowych w systemie SSP), 4) sprawdzenie dysków, sprawdzenie ustawień bieżących serwera, weryfikacja statusów zintegrowanych systemów, weryfikacja licencji, skanowanie antywirusowe, 5) pomiar napięcia na zaciskach akumulatora, pomiar napięcia zasilacza UPS, testy obciążenia zasilaczy, 6) test kart wejścia/wyjścia, 7) test kontrolera IP Gateway, 8) weryfikacja poleceń wysyłanych do zintegrowanych systemów, 9) weryfikacja procedur i ich zadziałania w oparciu o dokumentację powykonawczą, 10) porównanie logów systemu z wykonanymi procedurami, 11) wykonanie optymalizacji dysków twardych, 12) konfiguracja GEMOS-Bus, 13) aktualizacja plików konfiguracyjnych, 14) wywoływanie meldunków testowych, 15) testowanie obciążeniowe (przeprowadza się symulację pełnego obciążenia systemu i sprawdza czy system nadal reaguje na pojawiające zdarzenia alarmowe oraz czy aplikacja GEMOS nadal jest w pełni wydajna), 16) kasowanie stosu alarmów, 17) wykonanie kopii bezpieczeństwa systemu Gemos, 18) testowanie kart wejść i wyjść, interfejsowych, master, 19) testowanie zasilacza awaryjnego, 20) pomiar napięć na zasilaczach oraz kartach, 21) czyszczenie serwera oraz stacji roboczych systemu Gemos (czyszczenie wentylatorów wewnętrznych procesorów, płyt głównych, zasilaczy itp.), 22) sprawdzenie wpisów w książce pracy systemu, 23) sprawdzenie sprawności systemu SSP, 24) sprawdzenie centrali i podcentral SSP zgodnie z procedurami jej obsługi, 25) test czujników automatycznych (czujek), 26) sprawdzanie zabrudzenia czujek optycznych i jonizacyjnych - czyszczenie czujek optycznych, 27) test ręcznych ostrzegaczy pożarowych, 28) uzupełnienie (o ile konieczne) szybek w ręcznych ostrzegaczach pożarowych (ROP) oraz papieru w drukarce centrali sygnalizacji pożaru, 29) test sygnalizatorów, 30) sprawdzenie ładowania i sprawności akumulatorów, 31) ocena i raportowanie Zamawiającemu stanu części i podzespołów wchodzących w skład systemów oraz sygnalizowanie z wyprzedzeniem konieczności wymiany części lub podzespołów, których resurs dobiega końca - w opinii serwisu, 32) przeprowadzanie rozpoznania, czy w budynku nastąpiły jakieś istotne zmiany budowlane lub w jego przeznaczeniu, które mogły wpłynąć na rozmieszczenie czujek, ręcznych ostrzegaczy pożarowych oraz sygnalizatorów optycznych. Jeżeli powstały należy dokonać oceny nowopowstałej sytuacji i przedstawić stosowne zalecenia i wnioski Zamawiającemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316252005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000 zł. (trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: BGK I Oddział Warszawa 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach