Przetargi.pl
Obsługa serwisowa systemu CR/Pacs Agfa

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Sukiennicza 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2927103 , fax. 061 2927102
  • Data zamieszczenia: 2010-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sukiennicza 13 13
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2927103, fax. 061 2927102
    REGON: 00055382200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa systemu CR/Pacs Agfa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Obsługa serwisowa systemu CR/Pacs Agfa. (CPV: Usługi w zakresie konserwacji sprzętu medycznego 50.42.10.00 - 2) 2. Zakres obsługi serwisowej obejmuje system CR/Pacs Agfa: a) Skaner AGFA CR 35-X nr seryjny 2561 b) Stacja techników Agfa NX nr seryjny D0K833J c) Stacja diagnostyczna AGFA IMPAX DS1000 nr seryjny 3CR663J d) Drukarka AGFA DRYSTAR 5302 nr seryjny 4786 e) Serwer archiwizacji AGFA IMPAX EL nr seryjny CZ173800R4 f) Serwer dystrybucji AGFA IMPAX WEB1000 nr seryjny C5M963J g) Duplikator RIMAGE 2000i nr seryjny 10011148 3. Wykonawca będzie zobowiązany w ramach świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia do: - wykonywania planowanych konserwacji okresowych zgodnie z zaleceniami producenta aparatury (min. 2 przeglądy na 12 miesięcy); - dokonywania bieżących napraw sprzętu przy użyciu części zamiennych bez dodatkowego obciążania Zamawiającego kosztem tych części zamiennych, kosztem robocizny oraz dojazdu; - dokonywania bieżących napraw sprzętu przy użyciu części zamiennych bez dodatkowego obciążania Zamawiającego kosztem tych części zamiennych, kosztem robocizny oraz dojazdu - prowadzenia kalibracji i regulacji urządzeń; - bieżącego informowania Zamawiającego o stanie technicznym sprzętu oraz warunkach poprawnej obsługi; - upgrade do nowej wersji oprogramowania stacji techników i stacji diagnostycznych - bezpłatnie w czasie trwania umowy serwisowej; - zapewnienia kontaktu telefonicznego ze specjalistą serwisu w ciągu 2 godzin od chwili pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia usterki; - zapewnienia reakcji ze strony serwisu (rozumianej jako podjęcie naprawy na miejscu u Zamawiającego) w ciągu 24 godzin od chwili pisemnego zgłoszenia usterki; - konsultacji z inżynierem serwisu telefonicznie oraz w ramach wizyt u Zamawiającego; - zdalnej diagnostyki systemu; - wykonania bezpłatnie trzeciej konserwacji okresowej w odstępie 6 miesięcy po zakończeniu drugiej konserwacji okresowej systemu wykonanej zgodnie z umową. 4. W przypadku awarii - Wykonawca zobowiązany jest do wyceny i przedstawienia kosztorysu obejmującego zakres awarii i szacowany koszt i termin jej naprawy - do akceptacji przez Zamawiającego. Kosztorys będzie dostarczony do 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii. 5. Po każdym przeglądzie Wykonawca przekaże Zamawiającemu świadectwo sprawności urządzenia. 6. Po każdej wizycie serwisowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport serwisowy. 7. W czasie trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować wizyty konserwacyjne zgodnie z harmonogramem. Każdy termin określony w harmonogramie winien być ostatecznie potwierdzony przez obie Strony najpóźniej na tydzień przed wyznaczonym terminem. 8. Wykonawca w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia będzie odpowiedzialny za straty, uszkodzenia, wypadki lub obrażenia spowodowane uszkodzeniem, wadą lub awarią sprzętu, które zostaną udowodnione jako wynik zaniedbania ze strony Wykonawcy lub jego przedstawicieli. 9. Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę o wszelkich awariach i niesprawnym działaniu sprzętu w formie pisemnej lub telefonicznej (przez osoby upoważnione).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach