Przetargi.pl
Obsługa serwisowa sprzętu komputerowego pogwarancyjnego w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-957 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2011-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2 2
    10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa sprzętu komputerowego pogwarancyjnego w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa sprzętu komputerowego pogwarancyjnego eksploatowanego w jednostkach organizacyjnych UWM na terenie miasta Olsztyna realizowana w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, polegająca na: 1. Naprawie oraz modernizacji sprzętu informatycznego w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego 2. Zlokalizowaniu uszkodzenia i podaniu wykazu elementów do wymiany oraz uzgodnieniu kosztów naprawy ze zgłaszającym. Diagnoza sprzętu do naprawy jest bezpłatna. 3. Ilość sprzętu komputerowego przekazanego do obsługi serwisowej zakupionego przed 2008 rokiem: a) Zestawy komputerowe stacjonarne z monitorami różnych producentów 19, 21, 22, 24 i większe, po 36 miesięcznej gwarancji - ok. 1.000 szt, b) Drukarki wszystkich typów i urządzenia wielofunkcyjne ok. 1000 szt. Po 12 i 24 miesięcznej gwarancji, c) Laptopy różnych typów ok. - 500 szt. Po 24 miesięcznej gwarancji. 4. Czynności wliczane w podstawowy zakres opieki serwisowej: a) diagnozowanie przyczyn awarii sprzętu komputerowego, b) reinstalacje legalnego oprogramowania, posiadanego przez użytkownika w przypadku awarii, c) usuwanie wirusów komputerowych za pomocą programów antywirusowych Zamawiającego, d) konfigurowanie posiadanych zestawów (komputer, skaner, drukarka, laptop itp.), e) usuwanie awarii sprzętu - doprowadzenie do poprawnej pracy sprzętu, f) naprawa wymiana uszkodzonych podzespołów, instalacja sterowników podzespołów i systemu operacyjnego w razie konieczności, g) instalowanie drobnego sprzętu komputerowego i oprogramowania zakupionego przez użytkownika oraz modernizacje sprzętu, h) wydawanie opinii technicznej o sprzęcie w zakresie wskazanym w zleceniu przez Zamawiającego, i) konsultacje techniczne i handlowe, j) inne nie wymienione powyżej, a konieczne do doprowadzenia sprzętu komputerowego do poprawnego działania. 5. W cenę ryczałtową wynagrodzenia za obsługę serwisową komputera, drukarki, laptopa wliczone będą następujące składniki: a) koszty dojazdu, b) diagnozowanie sprzętu c) koszty pracy serwisanta w miejscu użytkowania sprzętu oraz w serwisie firmowym, d) koszty podzlecanej robocizny np. naprawy zasilaczy, monitorów, drukarek, laptopów e) koszty testowania i uruchomienia sprzętu, 6. Procedura postępowania w przypadku modernizacji i rozbudowy sprzętu komputerowego: a) wykonawca zrealizuje usługę na podstawie zlecenia otrzymanego z jednostki UWM po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym kosztu wykonanej usługi, b) wykonawca przekaże do jednostki UWM fakturę VAT, wystawioną za naprawę i wymienione części wraz z kserokopią faktury zakupu na te części. 7. Wykaz części komputerowych, które mogą być wymieniane: elementy składowe komputera: obudowy, zasilacze, płyty główne, procesory, wewnętrzne dyski twarde, pamięci RAM, karty graficzne, karty sieciowe, napędy optyczne. 8. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii u Zamawiającego, przekazanie sprzętu do naprawy oraz odbiór sprzętu od Wykonawcy odbywać się będzie w miejscu jego użytkowania. Wykonawca zapewnia transport we własnym zakresie i na własny koszt. 9. Jeżeli wykonanie naprawy jest niemożliwe z powodu braku części na rynku, lub uznania przez Zamawiającego naprawy za nieopłacalną, Wykonawca zobowiązany jest wystawić ekspertyzę serwisową zawierającą ocenę zużycia technicznego sprzętu. 10. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: a) zapewnienia czasu reakcji serwisu na zgłoszenie awarii (rozumiany jako podjęcie naprawy od momentu zgłoszenia awarii) nie dłuższy niż 3 godziny. b) zapewnienia terminu wykonania zlecenia naprawy lub modernizacji w siedzibie Zamawiającego oraz dostawy części do jednostek organizacyjnych UWM - 3 dni liczone od dnia powiadomienia o awarii. Awaria sprzętu w pracowniach komputerowych wymaga naprawy sprzętu w ciągu 24 godzin od godziny powiadomienia. Wszelkie koszty, w tym koszt dojazdu i transportu ponosi wykonawca. c) dokonania przed wykonaniem każdej naprawy, uzgodnienia ze zleceniodawcą całkowitego kosztu naprawy, a do wystawionej faktury podłączy kserokopię faktury zakupu części wykorzystanych do naprawy sprzętu komputerowego. d) ponoszenia odpowiedzialności za szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim ze swej winy, jak i z winy zatrudnionych pracowników. e) wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i z należytą starannością. 11. Zasady współpracy: a) Kierownicy jednostek organizacyjnych UWM są zobowiązani do nadzoru i potwierdzenia prawidłowości wykonania usług przez Wykonawcę w podległej mu jednostce. b) dla każdego urządzenia zabieranego do naprawy Wykonawca musi wypełnić druk przyjęcia sprzętu do naprawy potwierdzony przez kierownika działu osobę upoważnioną, któremu urządzenie podlega. Zwrot urządzenia musi być potwierdzony również przez kierownika działu osobę upoważnioną. c) koszty związane z magazynowaniem części zamiennych, wykorzystywaniem do napraw narzędzi, przyrządów pomiarowych, a także koszty transportu sprzętu podlegającego naprawie, pokrywane będą przez Wykonawcę. d) uszkodzone elementy, po dokonaniu napraw, będą zwrócone Zamawiającemu, a opis techniczny uszkodzenia Wykonawca wpisze do protokołu naprawy. e) wszelkie koszty związane z wykorzystywaniem komputerowych programów diagnostycznych i testujących pokrywa Wykonawca. f) zakres naprawy lub modernizacji musi być konsultowany z Zamawiającym. g) w przypadku konieczności zabrania sprzętu komputerowego poza teren UWM, Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo do wymontowania i przekazania wszelkich nośników danych kierownikowi jednostki organizacyjnej osobie upoważnionej, w której posiadaniu znajduje się sprzęt komputerowy. h) wymiana części zamiennych - koszt materiału nie może przekroczyć średniej ceny rynkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Marża na części zamienne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną