Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu ogłasza przetarg
- Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6943200 , fax. 022 6944552, 6945268, 6945518
- Data zamieszczenia: 2010-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu
ul. Świętokrzyska 12 12
00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6943200, fax. 022 6944552, 6945268, 6945518
REGON: 00000022170000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa serwisowa kopiarek Konica w 2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa nw. modeli kopiarek Konica: 1) 6192 - 1 szt., 2) 7050 - 1 szt., 3) 7135 - 2 szt., 4) bizhub 750 - 1 szt. na zasadzie kontraktu serwisowego opartego na kosztach wykonania 1 kopii (bez względu na format kopii i model urządzenia). 2. Zakres obsługi serwisowej obejmuje: 1) konserwację przeprowadzaną po wykonaniu limitu kopii przewidzianego przez producenta dla poszczególnych modeli kopiarek, jednak nie rzadziej niż raz na pół roku, 2) naprawy i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych, 3) dostawy oryginalnych (bądź dopuszczonych przez producenta) materiałów eksploatacyjnych, zwłaszcza - bęben światłoczuły, listwy bębnów, toner, developer, 4) wykonywanie napraw i ewentualną wymianę części zamiennych na oryginalne, bądź dopuszczone przez producenta - nowe, przystosowane do poszczególnych modeli kopiarek. 3. Usługi serwisowe świadczone będą na terenie siedziby zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik E do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301240004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000 zł. (słownie: dwa tysiące zł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: Bank Gospodarstwa Krajowego nr konta: 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów biurowych. Nr postępowania: ZP/D/KK/8/2016
Dodano: 2016-06-30 - Materiały eksploatacyjne do faksów, drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2016-01-11 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco - drukujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco - drukujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco - drukujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Dodano: 2015-09-24 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco - drukujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Dodano: 2015-06-23 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco - drukujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Dodano: 2015-04-17 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
Dodano: 2015-01-27 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco - drukujących dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Dodano: 2014-10-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Biura Rozwoju i Projektów Strategicznych Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2014-07-03