Przetargi.pl
OBSŁUGA SERWISOWA I KONSERWACYJNA ORAZ NAPRAWA AWARYJNA KLIMATYZATORÓW I CENTRALI WENTYLACYJNYCH ZAINSTALOWANYCH W BUDYNKACH JEDNOSTEK WOJSKOWYCH, ADMINISTROWANYCH PRZEZ SOI GIŻYCKO, BEMOWO PISKIE, SUWAŁKI, GOŁDAP I WĘGORZEWO.

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl; www.bip.mon.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA SERWISOWA I KONSERWACYJNA ORAZ NAPRAWA AWARYJNA KLIMATYZATORÓW I CENTRALI WENTYLACYJNYCH ZAINSTALOWANYCH W BUDYNKACH JEDNOSTEK WOJSKOWYCH, ADMINISTROWANYCH PRZEZ SOI GIŻYCKO, BEMOWO PISKIE, SUWAŁKI, GOŁDAP I WĘGORZEWO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa i konserwacyjna klimatyzatorów oraz central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Jednostek Wojskowych administrowanych przez SOI Giżycko m. Giżycko ul. Wojska Polskiego 21 JW. 3797 w bud. nr 3,4,70 i stacja MPS, ul. Nowowiejska 20 JW.4352 w bud. nr 3,5,7 i 35 ul. Moniuszki JW. 4222 w bud. nr 1, ul. Mazurska JW. 3797 w bud. nr 5, m. Mrągowo WOSZK bud. nr 1,5,113,114 i 116, SOI Bemowo Piskie m. Orzysz ul. Wojska Polskiego 33 JW. 3797 w bud. nr 26, 304 i stacja MPS, m. Bemowo Piskie ul. Kętrzyńskiego 1 JW. 2098 w bud. nr 12,37,43 i stacja MPS, m. Ełk ul. Kościuszki 30 WKU w bud. nr 17, SOI Suwałki ul. Wojska Polskiego 21 JW. 1747 w bud. nr 14,32 i stacja MPS, m. Szelment 3 JW. 2031 Lipowiec. SOI Gołdap ul. Partyzantów 33 JW.4808 w bud. nr 1,2,4 i stacja MPS, SOI Węgorzewo ul. Bema JW. 2568 w bud. nr 11,19 i stacja MPS. 2. Zakres usług 2.1.Przeprowadzenie obsługi serwisowej i konserwacyjnej klimatyzatorów i central wentylacyjnych dwukrotnie w roku kalendarzowym w m. Giżycko, Mrągowo, Orzysz, Ełk, Bemowo Piskie, Suwałki, Gołdap i Węgorzewo - pierwszy raz do dnia 15-go kwietnia, następne do 15-go października roku trwania umowy - z zakresem czynności serwisowych 1. Czyszczenie filtrów jednostki wewnętrznej. 2. Przegląd obwodów części wewnętrznej i zewnętrznej urządzenia. 3. Przegląd połączeń elektrycznych. 4. Czyszczenie i dezynfekcja lameli parownika i skraplacza. 5. Konserwacja układu ciśnienia odprowadzania skroplin. 6. Sprawdzenie ciśnienia czynnika chłodniczego. 7. Sprawdzenie szczelności układu z czynnikiem chłodzącym. 8. Sprawdzenie stanu instalacji elektrycznej. 9. Uzupełnienie czynnika chłodzącego. 10. Sprawdzenie poprawności działania urządzenia w różnych trybach pracy. 11. Sprawdzenie działania urządzeń sterujących. 12. Pomiar parametrów urządzenia. 13. Smarowanie wszystkich punktów wskazanych instrukcją fabryczną. 14. Diagnoza uszkodzenia agregatu chłodniczego. 15. Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego i usunięcie ewentualnych nieszczelności. 16. Konserwacja winna być wykonana zgodnie z instrukcją obsługi klimatyzacji łącznie z instrukcjami obsługi urządzeń. 17.Dokonywanie wpisów o wykonanych przeglądach do Kart Gwarancyjnych urządzeń. 2.2. Obsługa serwisowa i konserwacja central wentylacyjnych, instalacji wentylacji i klimatyzacji wbudowanych w JW. 2031 Lipowiec, 16-400 Suwałki, w m. Szelment 3 co 3 miesiące w 2014 roku 1. Sprawdzenie i wykonanie konserwacji urządzeń nw instalacji pod kątem szczelności -uzupełniania czynnika chłodniczego R 407 C, czystości urządzeń, uszkodzeń zewnętrznych oraz prawidłowego ustawienia i zamocowania wentylacji i klimatyzacji, aparatów grzewczo-wentylacyjnych, chłodniczej. 2. Kontrola parametrów pracy i przepływu powietrza przez urządzenia, pomiar rezystancji między uzwojeniami silnika wentylatorów a uziemieniem. 3. Wymiana w centralach wentylacyjnych co 6 miesięcy filtrów kieszeniowego, tłuszczowego oraz z węglem aktywnym. 4. Pomiar kontrolny prądów pobieranych przez odbiorniki energii elektrycznej. 5. Kontrola pracy i przetestowanie układu automatyki kontrolno -pomiarowej, sprawdzenie poprawności działania zainstalowanych zabezpieczeń. 6. Przegląd stacji uzdatniania wody - demontaż głowicy sterującej zmiękczacza, sprawdzenie elementów napędowych, czyszczenie mechanizmów, montaż głowicy sprawdzenie poziomu żywicy jonowymiennej w urządzeniu, sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania głowicy sterującej, ustawienie funkcji programowych, wykonanie regulacji w warunkach serwisowych, programowanie i regulacja stacji uzdatniania wody, 7. Sporządzenie protokołu z wykonanych czynności. Zakres czynności serwisowo- konserwacyjnych powinien spełniać warunki określone w DTR urządzeń i książkach gwarancyjnych. Protokół wykonanych czynności musi obejmować pełny zakres wraz z określeniem niezbędnych potrzeb naprawczych wykraczających poza umowny zakres czynności serwisowo-konserwacyjnych celem osiągnięcia pełnej sprawności technicznej. Materiały eksploatacyjne wchodzące w zakres czynności serwisowo-konserwacyjnych- materiały konserwacyjne niezbędne do wykonywania bieżącej konserwacji np. uszczelki, szczeliwo, wkłady filtrów, paski klinowe do wentylatora, żarówki oświetleniowe i kontrolne, śruby, nakrętki, materiały do wykonania czynności zapobiegawczych przed dalszym skutkiem powstałych awarii, narzędzia do obsługi i czyszczenia urządzeń, przyrządy do sprawdzeń i regulacji. 8. Wezwania awaryjne, odpłatne naprawy będą rozliczane na podstawie odrębnych zleceń. 9. Utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń w okresie pomiędzy przeglądami konserwacyjnymi. 3. Przeglądy należy wykonać w terminach- Pierwszy przegląd w terminie do 31- go marca, drugi do 30- go czerwca, trzeci do 30 - go września, czwarty do 31- go grudnia. Dokładną datę wykonania usługi uzgodnić wcześniej z Kierownikiem SOI. 4. W związku z wymaganym dostępem do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, Wykonawca jest zobowiązany posiadać, zgodnie z art. 55 ust. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego trzeciego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyżej, przy czym data ważności świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego data ważności świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego, nie powinna wygasać w okresie trwania umowy. 5. Osoby, które będą wykonywały usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia, muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyżej, ponadto zaświadczenie o szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, wydane na podstawie pkt 19 i 20 Ustawy z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych. 6. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu imienny wykaz osób, które będą realizować zamówienie, wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia tych osób w zakresie ochrony informacji niejawnych. W przypadku zmiany którejś z osób, bez względu na powód, Wykonawca dostarczy brakujące dokumenty niezwłocznie, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena 1 roboczogodziny - jednorazowego wezwania Wykonawcy do usunięcia awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach