Przetargi.pl
Obsługa serwisowa drukarek, kopiarek, faksów oraz urządzenia kopiującego RISO eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR oraz podległych jednostkach na terenie województwa podlaskiego obejmującą konserwacje, naprawy i wymiany części/podzespołów.

Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Nowa 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2156314 , fax. 086 2164513
  • Data zamieszczenia: 2010-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    ul. Nowa 2 2
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2156314, fax. 086 2164513
    REGON: 01061308300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa drukarek, kopiarek, faksów oraz urządzenia kopiującego RISO eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR oraz podległych jednostkach na terenie województwa podlaskiego obejmującą konserwacje, naprawy i wymiany części/podzespołów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi serwisowej drukarek HP, Lexmark, Zebra ZNET, kopiarek Canon, Lexmark, faksów Canon, HP oraz urządzenia kopiującego RISO eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR oraz podległych jednostkach na terenie województwa podlaskiego obejmująca konserwacje, naprawy i wymiany części/podzespołów, zwanych dalej sprzętem. Wykaz jednostek terenowych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR ze wskazaniem ilości i modeli sprzętu zawiera Załącznik nr 6 do Specyfikacji. Zakres obsługi obejmuje: a) konserwacje wykonywane podczas naprawy sprzętu i wymiany części/podzespołów. Zakres konserwacji sprzętu obejmuje następujące czynności: - czyszczenie i odkurzanie wnętrza, - czyszczenie i mycie układu optyki, - czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (rolki, pasy transportu), - czyszczenie układu grzejnego i drukującego, - kontrola stanu technicznego podzespołów; b) naprawy sprzętu i wymiany części/podzespołów zużywających się lub uszkodzonych, wskazanych w Załączniku nr 1 do Specyfikacji (Formularz Ofertowy) za cenę jednostkową brutto zaoferowaną przez Wykonawcę w kolumnie G Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji. c) prowadzenie dokumentacji obsługi serwisowej sprzętu w poszczególnych jednostkach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do Umowy (Karta Użytkowania i serwisu kopiarki/drukarki/faxu), określającej datę usługi, zakres usługi, ilość wydrukowanych przez sprzęt kopii, nazwę naprawionego lub wymienionego podzespołu/części ze wskazaniem udzielonego przez Wykonawcę okresu gwarancji określonego ilością wykonanych kopii/wydruków zgodnego z przedstawioną ofertą, d) wykonanie napraw sprzętu i ewentualna wymiana części (na oryginalne bądź inne - dopuszczone przez producenta sprzętu) odbywać się będzie sukcesywnie, w miarę nadsyłania zgłoszeń awarii przez Zamawiającego. Wzór zgłoszenia awarii stanowi Załącznik nr 3 do Umowy. 2. Warunki wykonania zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby obsługa serwisowa sprzętu wykonywana była przez osoby przeszkolone w zakresie naprawy sprzętu objętego niniejszym zamówieniem. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania obsługi serwisowej sprzętu w siedzibach poszczególnych jednostek Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR zlokalizowanych na terenie województwa podlaskiego wskazanych w Załączniku nr 6 do Specyfikacji. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania: a) konserwacji sprzętu podczas napraw sprzętu/wymiany części/podzespołów, b) dokonywania napraw sprzętu - na podstawie pisemnych zgłoszeń awarii Zamawiającego, - Wykonawca zobowiązany jest ustalić na piśmie (na druku zgłoszenia awarii) termin wykonania naprawy z osobą wskazaną w zgłoszeniu awarii do monitorowania realizacji zgłoszenia awarii w danej jednostce organizacyjnej. Termin wykonania naprawy ustalony w ten sposób nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od dnia otrzymania faxem zgłoszenia awarii i musi być potwierdzony podpisem Wykonawcy na druku zgłoszenia awarii stanowiącym Załącznik nr 3 do Umowy, odesłanym faxem do siedziby Zamawiającego (ul. Nowa 2, 18-400 Łomża). 4) Zamawiający wymaga usunięcia zgłoszonej awarii wraz z przeprowadzeniem konserwacji w terminie maksymalnie a) 5 dni roboczych - w odniesieniu do drukarek, kopiarek i faksów, b) 21 dni roboczych - w odniesieniu do urządzenia kopiującego RISO, (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30) od dnia otrzymania faxem zgłoszenia awarii. W przypadku braku możliwości usunięcia zgłoszonej awarii w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania faxem zgłoszenia awarii, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić równorzędny sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach (drukarki, kopiarki, faksy) do czasu skutecznej naprawy. Zastępczy sprzęt musi być dostarczony na miejsce awarii w terminie 2 dni roboczych od momentu ustalenia, iż naprawa sprzętu będzie trwała dłużej niż 5 dni roboczych nie później jednak niż w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania faxem zgłoszenia awarii. Koszty zapewnienia i dostarczenia sprzętu zastępczego ponosi Wykonawca. Zapis dotyczący sprzętu zastępczego nie dotyczy urządzenia kopiującego RISO. 5) W przypadku konieczności użycia do naprawy części/podzespołów nie wskazanych w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 1 do Specyfikacji) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia ekspertyzy określającej przyczyny awarii sprzętu oraz zakres naprawy z uwzględnieniem listy części/podzespołów zamiennych, listy czynności naprawczych, a także nieprzekraczalnego kosztu naprawy z rozbiciem na koszt poszczególnych części/podzespołów. Ewentualne wykonanie naprawy/wymiany części/podzespołów odbędzie się po uzgodnieniu i zaakceptowaniu zasadności, zakresu i kosztu naprawy z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego na blankiecie ekspertyzy stanowiącym Załącznik nr 4 do Umowy. 6) Po zakończeniu naprawy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu protokół realizacji zgłoszenia awarii. Wzór protokołu realizacji zgłoszenia awarii stanowi Załącznik nr 5 do Umowy. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu poszczególnych części/podzespołów wymienionych w Formularzu Ofertowym bez konieczności dokonywania wymiany po cenach jednostkowych wymienionych w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 1 do Specyfikacji) z zastosowaniem 3% upustu. Zlecenie takie będzie realizowane na druku Zapotrzebowania stanowiącym Załącznik nr 7 do Umowy, przy czym Zamawiający wymaga aby części dostarczane były do siedziby Zamawiającego (ul. Nowa 2, 18-400 Łomża) w terminie: a) 5 dni roboczych - w odniesieniu do drukarek, kopiarek i faksów, b) 21 dni roboczych - w odniesieniu do urządzenia kopiującego RISO, od daty otrzymania pisma, a zlecenie musi opiewać na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto. 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość decydowania, czy do naprawy zostaną użyte pojedyncze części, czy też urządzenie zostanie naprawione poprzez wymianę całych zestawów konserwacyjnych (dotyczy to w szczególności drukarek Lexmark). 9) Zużyte (wymienione na nowe w trakcie naprawy) części/podzespoły pozostają u Zamawiającego. 3. Gwarancja: Zamawiający wymaga aby Wykonawca: 1) zagwarantował trwałość części/podzespołów po wymianie wskazanych w Formularzu Ofertowym (kolumna F) wyrażoną w liczbie kopii/wydruków, 2) udzielił minimum 6 miesięcznej gwarancji na zamontowane części/podzespoły inne niż wymienione w Formularzu Ofertowym. Rozpoczęcie biegu terminu gwarancji będzie liczone od daty podpisania protokołu realizacji zgłoszenia awarii bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503232007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach