Przetargi.pl
Obsługa serwisowa aparatury medycznej

Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Poznańska 79
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7651397 , fax. 062 7571323
  • Data zamieszczenia: 2010-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
    ul. Poznańska 79 79
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7651397, fax. 062 7571323
    REGON: 00126675700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa aparatury medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres obsługi serwisowej podlegającej niniejszemu zamówieniu: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie pogwarancyjnej obsługi serwisowej w/w urządzeń użytkowanych przez Zamawiającego. 2. Koszty robocizny, napraw i przeglądów oraz materiałów niezbędnych do wykonania przeglądu (zgodnie z zaleceniami producenta) będą rozliczane w postaci ryczałtowej zgodnie z ofertą Wykonawcy, Koszty części zamiennych będą rozliczane oddzielnie na podstawie faktycznego zużycia zgodnie z ofertą przedstawioną przez Wykonawcę do akceptacji przez Zamawiającego oraz z Raportami Serwisowymi pracowników Wykonawcy. 3. Przez pogwarancyjną obsługę serwisową rozumie się wszystkie prace wykonywane w trakcie napraw, przeglądów w tym także montaże, demontaże oraz na pisemną prośbę Zamawiającego - wystawianie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń. Usługi objęte niniejszym zamówieniem wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego lub w przypadku napraw warsztatowych - w siedzibie Wykonawcy za zgodą i wiedzą Zamawiającego. W zakres niniejszego zamówienia nie wchodzą naprawy materiałów zużywalnych i akcesoriów (za wyjątkiem zestawów serwisowych wliczonych w cenę usługi) takich jak kable, czujniki etc., których wymianą zajmuje się zgodnie ze stosowną instrukcją obsługi bezpośrednio użytkownik. Ich reklamacje rozpatrywane są po przesłaniu do siedziby Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przeglądy okresowe w/w aparatury w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Jeżeli nie zostało to oddzielnie ustalone - częstotliwość i zakres przeglądów (wykonywane czynności i materiały podlegające wymianie) wynika z wymagań producenta określonych w instrukcji obsługi aparatury. 5. Wykonawca zobowiązuje się dokonywać wpisów w paszportach technicznych aparatów, dotyczących wykonanych czynności w zakresie napraw, przeglądów oraz remontów sprzętu, a także zużycia i wymiany części zamiennych. Wpisy te winien potwierdzić podpisem i pieczątką imienną. 6. Potrzeba wykonania naprawy będzie każdorazowo przekazywana Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnie lub telefonicznie. Zlecenia telefoniczne będą przyjmowane wyłącznie od osób upoważnionych przez Zamawiającego. 7. W przypadku wystąpienia konieczności wymiany części podczas napraw urządzeń wymienionych w wykazie aparatury podlegającej obsłudze poza wyznaczonymi przeglądami Wykonawca wystawi ofertę zawierającą cenę części, która musi być pisemnie zatwierdzona przez Zamawiającego. 8. Wykonawca jest zobowiązany do montażu oryginalnych i certyfikowanych przez producenta części zamiennych. 9. Podstawą do zatwierdzenia przez Zamawiającego wykonania usługi jest karta pracy - raport serwisowy, potwierdzony przez bezpośredniego użytkownika (personel medyczny Zamawiającego) lub Sekcję Aparatury Medycznej z wyłączeniem naprawy warsztatowej u Wykonawcy. 10. O miejscu wykonania naprawy decyduje Wykonawca na podstawie uzyskanych telefonicznie informacji o objawach awarii. O konieczności wysłania uszkodzonej aparatury do Wykonawcy, Zamawiający zostanie powiadomiony pisemnie. 11. Zakup części niezbędnych do wykonania napraw leży w gestii Wykonawcy. 12. Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia w raportach serwisowych wykazów wymienionych podczas naprawy części zamiennych oraz wskazania tych części zamiennych, których wymiana jest konieczna w najbliższym czasie, w celu uniknięcia przestojów urządzeń. 13. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia naprawy w ciągu 2 dni roboczych od daty wpłynięcia pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia. 14. Termin realizacji naprawy nie powinien być dłuższy niż 7 dni roboczych od daty rozpoczęcia naprawy, o ile nie zachodzi konieczność sprowadzenia części zamiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach