Gmina Wińsko ogłasza przetarg
- Adres: 56-160 Wińsko, Plac Wolności 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3898186 , fax. 071 3898366
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wińsko
Plac Wolności 2 2
56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie
tel. 071 3898186, fax. 071 3898366
REGON: 93193496300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.winsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa selektywnej zbiórki odpadów w Gminie Wińsko - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia polega na: -Opróżnianiu tzw. gniazd, składających się z 4 szt. pojemników o pojemności 1,5 m3 z posegregowanymi odpadami (szkła bezbarwnego, szkła kolorowego, makulatury i plastiku), zlokalizowanych przy szkołach w miejscowościach Wińsko, Krzelów, Orzeszków, Rudawa, Głębowice oraz na osiedlach w Wińsku, Krzelowie, Głębowicach w następujący sposób: a) na telefoniczne zgłoszenie po 2 szt. pojemników wskazanych przez Zamawiającego ze wszystkich gniazd z terenu Gminy, które będą opróżniane jednorazowo w terminie do 3 dni od zgłoszenia. Zamawiający wskaże 2 szt. pojemników, o których mowa w pkt. a), do opróżnienia zachowując zasadę, że łącznie w ciągu jednego cyklu (trasy przejazdu pojazdu specjalistycznego) na terenie całej Gminy opróżniane będą pojemniki zawierające maksymalnie dwie frakcje odpadów. -Odbioru worków ok.100L z posegregowanymi odpadami (szkła bezbarwnego, szkła kolorowego, makulatury i plastiku) z gospodarstw indywidualnych znajdujących się na terenie Gminy Wińsko na podstawie harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę. -Utrzymanie terenu w należytym stanie sanitarnym, porządkowym i estetycznym polegające na uprzątnięciu nadmiaru odpadów znajdujących się wokół pojemników. -Zbywaniu pozyskanych surowców firmom zajmującym się odzyskiem i utylizacją surowców. -Składanie wymaganych prawem sprawozdań z ilości zebranych i przekazanych surowców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1b. posiadania wiedzy i doświadczenia, 1c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży w ofercie dokumenty wymienione w punkcie VI niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jest niezgodną z ustawą. - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - zawiera błędy w obliczeniu ceny. - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1 B. Wzór umowy, podpisany i zaparafowany - zał. nr 2 C. Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym D. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.- zał. nr 3 E. Harmonogram opróżniania i odbioru worków z posegregowanymi odpadami. F. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. A.5) niniejszej specyfikacji. G. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. H. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. I. Aktualne zaświadczenie właściwego organu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub opłat lokalnych - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. J. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. K. Decyzja Wójta Gminy Wińsko zezwalająca na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości lub niezbędne dokumenty wymagane w celu uzyskania ww. decyzji. L. Oświadczenie wykonawcy iż dysponuje niezbędnym sprzętem do terminowego i sprawnego realizowania zamówienia - zał. nr 4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.winsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie w procesie odzysku odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów innych niż wymienione w 19 12 11 wytworzone w procesach technologicznych w Karkonoskim Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy
Dodano: 2016-07-22 - USŁUGA MAGAZYNOWANIA, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH
Dodano: 2016-06-28 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nowa Ruda
Dodano: 2016-06-22 - Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12
Dodano: 2016-06-20 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Bierutów
Dodano: 2016-06-14 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY JORDANÓW ŚLĄSKI W OKRESIE OD 01.07.2016 r. DO 30.06.2017 r..
Dodano: 2016-06-10 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nowa Ruda
Dodano: 2016-06-02 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY JORDANÓW ŚLĄSKI W OKRESIE OD 01.07.2016 r. DO 31.12.2017 r.
Dodano: 2016-05-25 - Usługa sanitarna w zakresie kompleksowego zabezpieczenia w przenośne systemy sanitarne wraz z ich obsługą na terenie administrowanym przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie- GZ Bolesławiec.
Dodano: 2016-05-25 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Osiecznica
Dodano: 2016-05-24