Przetargi.pl
Obsługa Schroniska dla Zwierząt w zakresie pomocy weterynaryjnej

Schronisko dla Zwierząt ogłasza przetarg

  • Adres: 58-303 Wałbrzych, ul. Władysława Łokietka 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8424223 , fax. 074 8496163
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Schronisko dla Zwierząt
    ul. Władysława Łokietka 7 7
    58-303 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8424223, fax. 074 8496163
    REGON: 00103767200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.schronisko.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa Schroniska dla Zwierząt w zakresie pomocy weterynaryjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach pełnienia usługi weterynaryjnej wykonawca zobowiązany będzie do: 1. pełnienia kontroli stanu zdrowia zwierząt w ilości około 170 szt - 2 x / tydzień 2. leczenia zwierząt po dokonanych przeglądach (w miarę potrzeb), 3. udzielania pomocy całodobowej w nagłych wypadkach - na telefoniczne wezwanie 4. leczenia powypadkowego, 5. wykonywania eutanazji, 6. profilaktyki, wykonywania szczepienia przeciwko wściekliźnie, czopowanie ( zakup czipów we własnym zakresie) 7. zwalczania pasożytów zewnętrznych i wewnętrznych na bieżąco ( zakup środków we własnym zakresie) 8. wykonywania sterylizacji i kastracji w ilości ok. 10 szt na miesiąc 9. wykonywania RTG , USG ,diagnostyki laboratoryjnej oraz leczenia stacjonarnego -szpitalnego, 10. zapewnienia lekarstw i środków medycznych niezbędnych do wykonywania powyższych usług
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 852000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz spełniają warunki szczególne: 5. złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu; 6. dysponują odpowiednimi osobami do wykonania zamówienia, posiadające następujące kwalifikacje i uprawnienia 1) dysponujące min. 1 osobą posiadają dyplom lekarza weterynarii oraz wpisaną na listę izby lekarskiej 7. wykonali lub wykonują minimum jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia -nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu; 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z przedstawieniem dla ww. osób dyplomu lekarza weterynarii i załączeniem aktualnego wpisu na listę prowadzoną przez właściwą izbę lekarską 4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania usług, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem, złożonością i wartością przedmiotowi zamówienia 5. Dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.schronisko.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach