Przetargi.pl
Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu w latach 2017-2018

Gmina Miasto Stargard ogłasza przetarg

  • Adres: 73110 Stargard, ul. Stefana Czarnieckiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 784 881 , fax. 915 784 889
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard
    ul. Stefana Czarnieckiego 17
    73110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 784 881, fax. 915 784 889
    REGON: 59191700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu w latach 2017-2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu w latach 2017-2018. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) wykonywanie remontów cząstkowych i usług eksploatacyjnych na drogach będących w zarządzie Gminy-Miasta Stargard (w tym również dróg nie posiadających statutu dróg publicznych) od 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2018r. w zakresie robót i czynności opisanych w załączniku nr 3 SIWZ; 2) świadczenie zamówienia również na innych drogach, które Zamawiający przejmie w zarządzenie w trakcie realizacji zamówienia; 3) wprowadzanie zabezpieczeń zgodnych z tymczasowymi organizacjami ruchu podczas imprez miejskich odbywających się w pasach drogowych. 4) wykonywanie innych robót remontowo-eksploatacyjnych, nie wymienionych w załączniku nr 3, które są niezbędne dla utrzymania dróg w należytym stanie techniczno-funkcjonalnym; 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecania w ramach zawartej umowy, w uzgodnieniu z Wykonawcą, wykonywania prac remontowych, niezbędne dla utrzymania dróg w należytym stanie techniczno-funkcjonalnym, wykraczających poza remonty cząstkowe; 3. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1) łączna długość dróg gminnych podlegających eksploatacji - ~95 km 2) orientacyjna wielkość planowanych nakładów przeznaczonych na realizację zamówienia w 2017-2018 r. ~ 2,0 mln zł brutto (jest to wielkość wielce szacunkowa, ilustrująca możliwą skalę finansową zamówienia; wielkość ta może ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb remontowo-utrzymaniowych oraz możliwości finansowych Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 30 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach