Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg
- Adres: 58500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159, 7546204
- Data zamieszczenia: 2017-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
Pl. Ratuszowy 58
58500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159, 7546204
REGON: 23082152300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa realizowanego przez Miasto Jelenia Góra projektu pn: "Wysoka jakość edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej w Jeleniej Górze dzięki wsparciu skierowanemu do uczniów i nauczycieli” – specjalista ds. rozliczeń finansowych - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze realizowanego przez Miasto Jelenia Góra, w ramach RPO WD 2014 – 2020 projektu pn.: „Wysoka jakość edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej w Jeleniej Górze dzięki wsparciu skierowanemu do uczniów i nauczycieli” – Nr Projektu RPDS.10.02.03-02-0008/16 w zakresie pełnienia funkcji specjalisty ds. rozliczeń finansowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w załącznikach II.5) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75112100-5
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną