Przetargi.pl
OBSŁUGA RATOWNICZA KRYTEJ PŁYWALNI T R O C L I K PRZY UL. SOSNKOWSKIEGO 14 W BIELSKU-BIAŁEJ

Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. M. Konopnickiej 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8221875 , fax. 0-33 8221875
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. M. Konopnickiej 5 5
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 0-33 8221875, fax. 0-33 8221875
    REGON: 00240215100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bbosir.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA RATOWNICZA KRYTEJ PŁYWALNI T R O C L I K PRZY UL. SOSNKOWSKIEGO 14 W BIELSKU-BIAŁEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: OBSŁUGA RATOWNICZA KRYTEJ PŁYWALNI T R O C L I K PRZY UL. SOSNKOWSKIEGO 14 W BIELSKU-BIAŁEJ - (oznaczenie wg CPV - Usługi ratownicze 75250000-3) 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi ratowniczej Krytej Pływalni TROCLIK zlokalizowanej w Bielsku-Białej, przy ul. Sosnkowskiego 14, w której skład wchodzą: - podświetlana niecka basenu pływackiego, o wymiarach 25 m x 12,5 m i głębokości od 1,35 m do 1,8 m, z 6-cioma torami o szerokości toru 2,08 m. - podświetlana niecka basenu rekreacyjnego o wymiarach 12,5 x 6 m, i głębokości 0,4 do 1,1 m, z atrakcjami wodnymi: zespół masaży wodno-powietrznych (gejzer powietrzny, masaż ścienny), tryskacze brzegowe, - dwie niecki jacuzzi, - zjeżdżalnia wodna o długości 54 m, średnia rury 100 cm. Szczegółowe wymagania oraz opis zakresu obowiązków związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia zawarte są w Załączniku Nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752500003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: - zapoznali się z warunkami przetargu i przyjmują je bez zastrzeżeń, w tym również okres związania ofertą w czasie 30 dni od upływu terminu składania ofert. - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - przyjmują warunki umowne i realizacyjne zamawiającego oraz postanowienia zawarte w projekcie umowy. - zobowiązują się do podpisania umowy w ciągu 3 dni, jednak nie wcześniej niż po upływie 7 dni od dnia powiadomienia o wygraniu przetargu. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity DZ. U.2007 nr 223 poz. 1655 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, zamawiający wymaga złożenia w ramach oferty, następujących oświadczeń i dokumentów: ( celowym jest, aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności ), 1. Wypełniony - formularz OFERTA 2. Oświadczenie że: - zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, w tym również okres związania ofertą w czasie 30 dni od upływu terminu składania ofert. - posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - żądane wynagrodzenie zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. - wykonawca przyjmuje warunki umowne i realizacyjne zamawiającego oraz postanowienia zawarte w projekcie umowy. - zobowiązuje się do podpisania umowy w ciągu 3 dni, jednak nie wcześniej niż po upływie 7 dni od dnia powiadomienia o wygraniu przetargu. - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity DZ. U.2006 nr 164 poz. 1163 ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( Zaświadczenie o Wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, potwierdzone za zgodność odpisu z oryginałem ( każda strona) przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do składania podpisów w imieniu Wykonawcy ), oraz dodatkowo w przypadku: - spółek jawnych i spółek cywilnych - umowa spółki; - spółek z ograniczoną odpowiedzialnością - uchwała wspólników - dotycząca zadania objętego zamówieniem - uprawniająca do zaciągania zobowiązań oraz do świadczeń o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub umowa spółki, kiedy złożenie takiej uchwały jest zbędne ( art. 230 Kodeksu spółek handlowych); 4. Zaświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek wobec ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Zaświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek wobec Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Koncesję, zezwolenie lub licencje na podjęcie działalności gospodarczej zakresie objętym zamówieniem, 7. Wykaz osób (imienny wykaz załogi ratowniczej) wraz z załączonymi referencjami, opisem doświadczeń zawodowych, posiadanych uprawnień itp. - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9. Wypełnione załączniki : - formularz OFERTA - załącznik nr 1 - oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; - załącznik nr 2 - oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; - załącznik nr 3- wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bbosir.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach