Przetargi.pl
OBSŁUGA RATOWNICZA BASENU MILENIUM SPA PRZY UL. ŁOPUSKIEGO 38 W MIEJSKIM OŚRODKU SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Łopuskiego 36/38
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0 94 35 51 400 , fax. 0 94 35 51 404
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu
    ul. Łopuskiego 36/38 36/38
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0 94 35 51 400, fax. 0 94 35 51 404
    REGON: 33102915400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mosir.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA RATOWNICZA BASENU MILENIUM SPA PRZY UL. ŁOPUSKIEGO 38 W MIEJSKIM OŚRODKU SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi ratowniczej zlokalizowanej w Kołobrzegu, przy ul. Łopuskiego 38, w której skład wchodzą: 1.1. Basen pływacki o wymiarach 25x12,5 m2 z 6-cioma torami dla zawodników (basen wraz z zapleczem technicznym w pełni odpowiada wymogom); 1.2. Basen rekreacyjny dla dzieci; 1.3. Dzika rzeka, hydromasaż, kaskada do masażu karku; 1.4. Jacuzzi (4 niecki); 1.5. Strefa płytka dla najmłodszych dzieci; 1.6. Dwie zjeżdżalnie wodne - 35 i 62 metry; 1.7. Dwie sauny. 2. Usługi w zakresie ratownictwa wodnego muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z uwzględnieniem podanych niżej warunków. 2.1. Godziny świadczenia usługi: od 6 30 do 22 00 . 2.2. W godzinach otwarcia pływalni, na jednej zmianie musi pracować co najmniej 2 ratowników ( 1 na basenie sportowym, 2 na basenie rekreacyjnym) pełniących dyżur na wyznaczonych stanowiskach ratowniczych, w tym co najmniej jeden posiadający ukończony kurs Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy. 2.3. Ratownicy wodni wykonujący zamówienie nie mogą podejmować żadnej dodatkowej działalności gospodarczej w miejscu i czasie świadczenia usług wynikających z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.4. Ratownicy zobowiązani są do samodzielnego prowadzenia stosownej dokumentacji tj. dziennika pracy ratowników z wpisami przebiegu pracy na każdej zmianie. 2.5. Ratownicy zobowiązani są do zapewnienia warunków bezpieczeństwa osób kąpiących się i korzystających z atrakcji wodnych. 2.6. Osoby wykonujące przedmiotowe usługi z ramienia Wykonawcy, będą je wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. z 2011 r. Nr 208, poz. 1240 z późn. zm.) i będą mieć aktualne uprawnienia do wykonywania zadań ratownika wodnego oraz będą przeszkolone w zakresie BHP i p.poż. 2.7. Obowiązkiem ratowników jest zapobieganie wszelkim szkodom materialnym wyrządzonym obrębie niecek basenowych przez użytkowników odkrytej pływalni. W sytuacji zaistnienia takich szkód, fakt ten musi byś natychmiast zgłoszony zamawiającemu. 2.8. Wykonawca usługi winien planować pracę w taki sposób, aby zapewnić ciągłość dyżurów ratowników w godzinach otwarcia basenu. 2.9. Wykonawca zapewnia odzież dla ratowników zgodnie z przepisami BHP. 2.10. Zamawiający udostępni, przekazując protokolarnie Wykonawcy niżej wymieniony sprzęt: 2.10.1. Sprzęt ratowniczy, w skład którego wchodzi: 2.10.1.1. Pas ratowniczy typu węgorz 3 sztuki. 2.10.1.2. Tyczka ratownicza 4 m 6 sztuk. 2.10.1.3. Koło ratunkowe 5 sztuk. 2.10.1.4. Wieża ratownicza 3 sztuki. 2.10.1.5. Bosaki 4 sztuki. 2.10.1.6. Rzutka ratownicza 3 sztuki. 2.10.2. Sprzęt medyczny, w skład którego wchodzi: 2.10.2.1. Apteczka szklana 1 sztuka. 2.10.2.2. Apteczka R1 1 sztuka. 2.10.2.3. Defibrylator AED Samaritan PAD 1 sztuka. 2.10.2.4. Lodówka z zamrażarką na lód 1 sztuka. 2.10.2.5. Kozetka lekarska 1 sztuka. 2.10.3. Wykonawca zobowiązany jest eksploatować ww sprzęt zgodnie z przepisami oraz dokonywać bieżącej konserwacji i napraw niezbędnych do zachowania sprzętu w stanie niepogorszonym, uwzględniającym jego normalne zużycie. Jednocześnie Zamawiający nie wyraża zgody na odstępowanie wypożyczonego sprzętu osobom trzecim. 2.11. Pozostały sprzęt ratowniczy, niezbędny do należytego, zgodnego z przepisami BHP świadczenia przedmiotowej usługi zapewnia Wykonawca. 2.12. Do dodatkowych obowiązków ratowników należy: 2.12.1. Sprawdzanie przed otwarciem oraz monitorowanie w czasie otwarcia pływalni stanu technicznego urządzeń rekreacyjnych (jacuzzi, łaźnia, gejzer, dzika rzeka, parasol wodny i in.) oraz zjeżdżalni i saun, a w przypadku zauważonych nieprawidłowości lub uszkodzeń, zgłoszenie kierownikowi/gospodarzowi obiektu lub pełniącemu zmianę konserwatorowi z wpisem do dziennika pracy. 2.12.2. Noszenie odpowiedniego stroju tj. koszulki z napisem RATOWNIK oraz spodenek kąpielowych w aktualnie obowiązującym kolorze. 2.12.3. Imienne wytypowanie Starszych Ratowników (kierowników zmiany) nadzorujących wypełnianie przepisów obowiązujących służby ratownicze na basenie. 2.12.4. Stałe usuwanie zanieczyszczeń z lustra wody oraz z urządzeń rekreacyjnych znajdujących się w nieckach basenowych każdego dnia przed otwarciem pływalni oraz w ciągu dnia w trakcie wykonywania ochrony ratowniczej. Ponadto prowadzenie akcji oczyszczania basenu, w przypadku zanieczyszczenia wody przez klientów oraz współpraca w tym zakresie z dyżurnym energetykiem. 2.12.5. Stała obserwacja lustra wody, strefy mokrej oraz reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy. 2.12.6. Ratowanie osób, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia. 2.12.7. Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w każdym zgłoszonym wypadku z odnotowaniem w dzienniku pracy, a w razie konieczności wezwanie pogotowia ratunkowego i sporządzenie protokołu powypadkowego. 2.12.8. Kontrola i uzupełnianie stanu apteczek pierwszej pomocy. 2.12.9. Pomoc w organizacji imprez sportowych, rekreacyjnych oraz zawodów. 2.12.10. Udzielanie klientom informacji na temat regulaminu pływalni i regulaminów korzystania ze zjeżdżalni oraz atrakcji wodnych. 2.12.11. Nadzór nad przestrzeganiem regulaminów oraz stosowanie odpowiednich procedur w przypadku ich łamania. 2.12.12. Instruowanie klientów oraz nadzór nad poprawnym, zgodnym z przeznaczeniem oraz regulaminem korzystaniem z urządzeń rekreacyjnych tj. sauny, jacuzzi, łaźnia, gezjer, rynny wodne i in. 2.12.13. Czuwanie nad efektywną pracą (włączaniem i wyłączaniem) urządzeń i atrakcji wodnych w zależności od zapotrzebowania klientów. 2.12.14. Nadzór nad właściwym, stosownym do pory dnia, warunków i zajętości basenu oświetleniem pomieszczenia pływalni. 2.12.15. Udzielanie pomocy działowi Głównego Energetyka podczas wymiany uszkodzonych źródeł światła oświetlenia podwodnego basenów (konieczność pracy pod wodą). 2.12.16. Dopilnowanie opuszczenia niecek basenowych przez wszystkich kąpiących się po godzinach otwarcia basenu. 2.12.17. Bieżąca kontrola osób przebywających w saunach oraz sprawdzanie saun przed zamknięciem pływalni. 2.12.18. Reagowanie na wszystkie przypadki, w których istnieje podejrzenie, iż osoba przebywająca na basenie znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających. W sytuacji agresywności osoby będącej w stanie nietrzeźwym natychmiastowe zgłaszanie tego faktu pracownikowi ochrony, z jednoczesnym odnotowaniem zaistniałego zdarzenia w dzienniku pracy. 2.12.19. Dbanie o dobre imię Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu oraz Wykonawcy. 2.12.20. Ratownicy przed rozpoczęciem pracy na obiekcie mają obowiązek zapoznać się z Regulaminem Pływalni, Regulaminami i instrukcjami wszystkich urządzeń zainstalowanych na basenie, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz Instrukcją Alarmową potwierdzając to własnoręcznym podpisem. 3. W czasie przerw technicznych Wykonawca zobowiązany jest: 3.1. Zapewnić bezpieczeństwo ekipom remontowym pracującym w hali basenowej w czasie, gdy w nieckach znajduje się woda, oraz nadzorować pod względem bezpieczeństwa pracę konserwatora w zbiornikach retencyjnych na podbaseniu. 3.2. Dokonywać przeglądu wszystkich apteczek znajdujących się w budynku pływalni w celu sprawdzenia ich zawartości i zgodności z obowiązującymi przepisami, zawiadamiając pisemnie kierownika lub gospodarza obiektu o ich wynikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752520007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mosir.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach