Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 58-420 Lubawka, ul. Nadbrzeżna 5a
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7411541 w. 39 , fax. 075 7411541
- Data zamieszczenia: 2016-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.
ul. Nadbrzeżna 5a 5a
58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
tel. 075 7411541 w. 39, fax. 075 7411541
REGON: 23044331100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka komunalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK) oraz usługa przeładunku odpadów komunalnych w Jaworze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa obsługi punktu selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK) oraz usługa przeładunku odpadów komunalnych w Jaworze. Przedmiot zamówienia opisany jest w Części IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 12.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium. 12.1.1 Wadium dla przedmiotu zamówienia wynosi: 7 000,00 zł. (siedem tysięcy złotych) 12.2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 12.2.1. Pieniądzu; 12.2.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 12.2.3. Gwarancjach bankowych; 12.2.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych; 12.2.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 12.3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 12.4. Postanowienia określone w pkt 12.3 IDW stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w pkt 12.2.2. - 12.2.5 IDW. 12.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 44 1090 1942 0000 0005 1800 9390 z adnotacją: Wadium - DR I/100/2016. 12.6. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach Wykonawca składa w pokoju nr 6 (sekretariat) Zamawiającego lub wnosi za pomocą operatora publicznego na adres Zamawiającego, przy czym w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę wpływu do sekretariatu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach Wykonawca składa w kopercie opisanej: Wadium- DRI/100/2016 12.7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 12.8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy. 12.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanikom.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie w procesie odzysku odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów innych niż wymienione w 19 12 11 wytworzone w procesach technologicznych w Karkonoskim Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy
Dodano: 2016-07-22 - USŁUGA MAGAZYNOWANIA, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH
Dodano: 2016-06-28 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nowa Ruda
Dodano: 2016-06-22 - Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12
Dodano: 2016-06-20 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Bierutów
Dodano: 2016-06-14 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY JORDANÓW ŚLĄSKI W OKRESIE OD 01.07.2016 r. DO 30.06.2017 r..
Dodano: 2016-06-10 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nowa Ruda
Dodano: 2016-06-02 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY JORDANÓW ŚLĄSKI W OKRESIE OD 01.07.2016 r. DO 31.12.2017 r.
Dodano: 2016-05-25 - Usługa sanitarna w zakresie kompleksowego zabezpieczenia w przenośne systemy sanitarne wraz z ich obsługą na terenie administrowanym przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie- GZ Bolesławiec.
Dodano: 2016-05-25 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Osiecznica
Dodano: 2016-05-24