Przetargi.pl
Obsługa przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 O na rzece Odra w Zdzieszowicach

Powiat Krapkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. Kilińskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 074 300 , fax. 774 074 332
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krapkowicki
    ul. Kilińskiego 1
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 774 074 300, fax. 774 074 332
    REGON: 53141253300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatkrapkowicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 O na rzece Odra w Zdzieszowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 O na rzece Odra w Zdzieszowicach. 1) Usługa polegać będzie w szczególności na: a) wykonywaniu transportu promowego, b) utrzymaniu ciągłości eksploatacyjnej promu „Józef” nr rej. KŹ -03-039, a także do zapewnienia odpowiedniego stanu technicznego promu zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1568) oraz przepisami wykonawczymi obowiązującymi w tym zakresie, c) zapewnieniu przeprawy promowej codziennie w godzinach 05:00 - 23:00 zgodnie z szczegółowym rozkładem przepraw, który przewoźnik uzgadnia na piśmie z Zamawiającym przy uwzględnieniu potrzeb użytkowników przeprawy i podaje go do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie wraz z „Regulaminem przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 O” przyjętym przez Zarząd Powiatu Krapkowickiego. 2) Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu zamówienia zostaną odrzucone. 2. Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1) prowadzenie na bieżąco „Dziennika pływania promu”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do umowy. „Dziennik pływania promu” stanowi podstawę rozliczenia, sporządzenia comiesięcznego raportu i ewentualnej kontroli realizacji zamówienia, 2) dbanie o należyty stan techniczny promu oraz całego wyposażenia niezbędnego do funkcjonowania przeprawy promowej, 3) utrzymywanie czystości i czytelności tablic informujących, zarówno na przeprawie jak i na dojazdach do przeprawy oraz utrzymywanie znaków żeglugowych, dotyczących przeprawy promowej, 4) utrzymywanie w czystości i schludności wyglądu załogi obsługującej prom, 5) wyposażenie załogi obsługującej prom w kamizelki odblaskowe, 6) zabezpieczenie przed zniszczeniem i kradzieżą promu oraz całości wyposażenia, 7) natychmiastowe informowanie osób wyznaczonych przez Zamawiającego, zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 1, o nieprawidłowościach powstałych w czasie bieżącego utrzymania przeprawy promowej oraz potrzebach wykonania stosownych napraw, 8) natychmiastowe informowanie Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego na nr telefonu 663-736-399 o wszelkich sytuacjach mogących stwarzać zagrożenie dla przeprawy oraz niekorzystnych zjawiskach atmosferycznych mających wpływ na przeprawę, 9) przestrzeganie przepisów regulujących zasady przewozu promem, 10) zapewnienie obsłudze promu warunków wymaganych przepisami PIP, BHP i sanitarnymi, 11) dokonywanie drobnych napraw związanych z bieżącym utrzymaniem promu, 12) utrzymanie porządku i czystości pokładu oraz odśnieżanie promu w czasie zimy, 13) zabezpieczenie promu w porze nocnej wraz z codziennym oznakowaniem „cumowanie/ odcumowanie”, 14) utrzymanie oznakowania pionowego zapór, 15) oznakowanie dróg na czas postoju przy wysokiej wodzie, 16) odpowiednie zabezpieczenie promu w przypadkach opisanych w pkt 7 i 8 w tym dokonywanie niezbędnych prac związanych z zapobieganiem zamarznięciu wód wokół promu, 17) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu po zakończeniu każdego miesiąca raportu z obsługi promu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 6 do umowy, 18) posiadane przez cały okres trwania umowy aktualnej oraz opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej ubezpieczenie od prowadzonej działalności w zakresie odpowiedzialności cywilnej do wysokości 300.000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60610000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 PLN. (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Krapkowicach Nr rachunku 04 8884 0004 2001 0000 0202 0132, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu IM.272.9.2019. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. IX Termin związania z ofertą. 1. Wykonawca będzie związany z ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. (art. 85 ust. 5 ustawy Pzp). 2. Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą, na czas niezbędny do zawarcia umowy, samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres nie dłuższy jednak niż 60 dni. 3. Odmowa wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą nie powoduje utraty wadium. 4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do siwz; 2) oświadczenia wymagane postanowieniami rozdziału VI ust. 1 siwz; 3) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z poźn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 7) Zamawiający zaleca w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza, dołączenie do oferty potwierdzenia wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach