Hala Sportowo-Widowiskowa Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 81-302 Gdynia, ul. Kazimierza Górskiego 8
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 783 55 00 , fax. 058 783 55 99
- Data zamieszczenia: 2013-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Hala Sportowo-Widowiskowa Zakład Budżetowy
ul. Kazimierza Górskiego 8 8
81-302 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 783 55 00, fax. 058 783 55 99
REGON: 19309923000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gdynia.pl/bip/BIPInfo/5080_.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa prawna zakładu budżetowego - Hali Sportowo-Widowiskowej w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego stałej, bieżącej obsługi prawnej z zakresu bieżącej działalności Zamawiającego w tym: prawa cywilnego, prawa finansów publicznych, prawa administracyjnego, prawa pracy, prawa zamówień publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 lipca 1982 roku o radcach prawnych ( tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65 ze zm.). 1. Obsługa prawna działalności prowadzonej przez Zamawiającego obejmuje w szczególności: a) Redagowanie pism, sporządzanie na żądanie Zamawiającego opinii oraz informacji prawnych z zakresu bieżącej działalności Zamawiającego, w tym prawa cywilnego, prawa finansów publicznych, zamówień publicznych, prawa podatkowego, administracyjnego, prawa pracy, innego, niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania zakładu, b) sprawdzanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów, w tym umów związanych ze stosowaniem przez ZAMAWIAJĄCEGO ustawy Prawo zamówień publicznych; c) rozpatrywanie i rozstrzyganie problemów zgłaszanych przez Zamawiającego, udzielanie konsultacji prawnych w zakresie bieżącego działania Zamawiającego, d) zastępowanie Zamawiającego przed sądami powszechnymi, Wojewódzkim i Naczelnym Sądem Administracyjnym, komornikami oraz organami administracji publicznej oraz innymi instytucjami w zakresie spraw związanych z obsługą prawną działalności Zamawiającego, na podstawie udzielonych pełnomocnictw szczegółowych, w tym m.in.: prowadzenie sporów przed sądami, sporządzanie pozwów, pism procesowych, apelacji i kasacji w sprawach z zakresu działania Zamawiającego; e) przygotowywanie i opiniowanie aktów wewnętrznych obowiązujących Zamawiającego, jak np. regulaminy, instrukcje (w tym związanych ze stosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych); f) przygotowywanie i opiniowanie zarządzeń Dyrektora Zamawiającego wydawanych w związku z wykonywaniem przez niego funkcji kierownika zakładu w rozumieniu prawa pracy; g) interpretowanie obowiązujących przepisów prawnych, udzielanie informacji o zmianach w przepisach oraz uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach uchybień, h) obsługa windykacyjna bieżących należności Zamawiającego; i) udział w posiedzeniach/spotkaniach wyznaczonych przez Zamawiającego, Opinie prawne przekazywane będą na piśmie w terminie od dnia otrzymania zapytania od Zamawiającego, odpowiednio: 1.) do 2 dni roboczych - w sprawach nieskomplikowanych 2.) do 5 dni roboczych - w sprawach szczególnie skomplikowanych lub zawiłych. W przypadku niemożności wywiązania się z powyższych terminów Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia osoby występującej o opinię wraz z podaniem okoliczności, które spowodowały ten stan rzeczy w celu ustalenia nowego terminu wydania opinii prawnej 3.) w sprawach niecierpiących zwłoki, Wykonawca podejmie wszelkie kroki, by sporządzić opinię prawną niezwłocznie. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do systematycznej współpracy polegającej na stałym kontakcie z Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu i telefonu oraz poprzez kontakt bezpośredni - osobisty 3.Forma przekazywania wszelkich dokumentów: droga elektroniczna, faks bądź osobiście przez pracowników Zamawiającego bądź Wykonawcy. 4.Wykonawca wykonywać będzie zlecenie wyłącznie poprzez osoby wskazane w złożonej ofercie przetargowej, gwarantujące należyte wykonanie zlecenia. 5.W razie niemożności świadczenia usług będących przedmiotem umowy (urlop, choroba itp.) osób wskazanych w złożonej ofercie, Wykonawca zapewni, na własny koszt i ryzyko, ich realizację przez inną osobę spełniającą wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W takim przypadku Wykonawca (w miarę możliwości) za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu poinformuje Zamawiającego z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem. 6.Wykonawca jest w szczególności zobowiązany do: a) wykonywania zleconych przez Zamawiającego czynności z należytą starannością wymaganą od osób uprawnionych do świadczenia pomocy prawnej na podstawie przepisów ustawy o adwokaturze lub przepisów o radcach prawnych, oraz zgodnie z zasadami etyki wydanymi przez odpowiednie korporacje zawodowe, których członkami są prawnicy działający w imieniu Wykonawcy przy wykonywaniu zamówienia,; b) wykonania przedmiotu zamówienia własnymi materiałami i sprzętem, c) udzielania, na żądanie Zamawiającego, ustnych lub pisemnych informacji na temat stanu spraw Zamawiającego prowadzonych przez Wykonawcę oraz przewidywanych terminów wykonania przez Wykonawcę określonych czynności, d) zapewnienia w biurze Zamawiającego dyżuru radcy prawnego lub adwokata w wymiarze nie mniejszym niż 4 godziny tygodniowo tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego, e) informowania Zamawiającego o konieczności poniesienia przez niego wydatków - z wyprzedzeniem warunkującym zachowanie terminów procesowych lub wynikających z przepisów prawa, f) Wykonawca będzie przechowywać oryginały - jeżeli zostały takie mu przekazane - dokumentacji w sprawie usług świadczonych na rzecz Zamawiającego przez okres 1 roku od zakończenia roku kalendarzowego, w którym dane usługi były świadczone na rzecz Zamawiającego. g) zapewnienia Zamawiającemu uzyskania pomocy prawnej także w formie ustnej, pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej; h) zapewnienia przyjazdu radcy prawnego lub adwokata - w przypadkach nagłych- do biura Zamawiającego - w terminie do 4 godzin od wezwania przez Zamawiającego. 7. Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/BIPInfo/5080_.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi prawnej w Pomorskim Ośrodku Ruchu Drogowego w Gdańsku
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie pomocy prawnej na rzecz Oddziału Regionalnego AMW w Gdyni
Dodano: 2016-01-14 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej
Dodano: 2015-12-22 - Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Urzędu Miejskiego w Tczewie w latach 2016 - 2018
Dodano: 2015-11-13 - Obsługa notarialna obejmująca czynności notarialne dotyczące przeniesienia prawa własności na rzecz Skarbu Państwa części gruntów trwale zajętych pod inwestycje w ramach Projektu Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku.
Dodano: 2015-04-27 - Doradztwo prawne i finansowe w procesie wyboru banku - gwaranta i organizatora emisji obligacji przez Gdańskie Melioracje Spółka z o.o.
Dodano: 2015-03-30 - Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Urzędu Miejskiego w Tczewie
Dodano: 2015-02-02 - Obsługa prawna Agencji Rozwoju Pomorza S.A. w zakresie wdrażania Działań 1.4-4.1, 3.1, 4.2, 4.4, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4.1, 5.4.2, 6.1, 8.1, 8.2, Pilotaż /Wsparcie na pierwsze wdrożenie wynalazku /w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz zadań związanych z programami zakończonymi Phare, SPO RZL, SPO WKP.
Dodano: 2014-11-28 - Obsługa prawna Agencji Rozwoju Pomorza S.A. w zakresie wdrażania OP1 RPO WP 2007-2013 (bez Działania 1.3)
Dodano: 2014-06-27 - świadczenie usług bieżącej obsługi prawnej działalności prowadzonej przez Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. Sygn. akt 04/PN/2014
Dodano: 2014-03-07