Przetargi.pl
Obsługa prawna Wydziałów: AB, PP, IR, OR, ŚR i PU w okresie od 1 czerwca 2010 do 31 maja 2011 roku

Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Organizacyjny ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 032 2385466 , fax. +48 032 2385467
  • Data zamieszczenia: 2010-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Organizacyjny
    ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. +48 032 2385466, fax. +48 032 2385467
    REGON: 00051576700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna Wydziałów: AB, PP, IR, OR, ŚR i PU w okresie od 1 czerwca 2010 do 31 maja 2011 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego, Rady Miejskiej w Gliwicach oraz Rad osiedlowych w zakresie zadań realizowanych przez następujące komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Gliwicach: a) Wydział Architektury i Budownictwa - (AB) b) Wydział Inwestycji i Remontów - (IR) c) Wydział Organizacyjny - (OR) d) Wydział Planowania Przestrzennego - (PP) e) Wydział Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych - (PU) f) Wydział Środowiska - (SR) Szczegółowy zakres merytoryczny odpowiada zakresowi zadań ww. komórek organizacyjnych zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego przyjętym Zarządzeniem nr PM-01/06 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 6 grudnia 2006 roku z późn. zm. W ramach kompleksowej obsługi prawnej ww. wydziałów wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi: a) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, b) pełnienie zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, c) pełnienie zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą. Zamawiający będzie wymagał tygodniowo 6 godzin obecności w Urzędzie Miejskim przez trzy dni w tygodniu. Zamawiający zastrzega, że obsługa ta musi być prowadzona przez osoby posiadające uprawnienia adwokata lub radcy prawnego. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 240 godzin. Zamawiający wymaga, żeby miejsce siedziby lub oddziału wykonawcy umozliwiał dojazd do Zamawiającego w ciągu 60 minut.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach