Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 596 40 32, 596 40 00 , fax. 022 596 40 22
- Data zamieszczenia: 2013-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
ul. Pańska 3 3
00-124 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 596 40 32, 596 40 00, fax. 022 596 40 22
REGON: 14018743500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Muzeum/inne instytucje kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa Prawna w zakresie reprezentacji zamawiającego podczas procedury Negocjacyjnej w związku z planowaną budową nowej siedziby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Niniejsze zamówienie obejmuje: Zakres obowiązków wykonawcy usługi polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania w trybie negocjacji z ogłoszeniem na wybór projektanta nowej siedziby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. 2.Przygotowanie postępowania: a.przygotowanie SIWZ: i.przygotowanie umowy z wykonawcą projektu budowlanego (w tym): 1.wskazanie zakresu dopuszczalnych negocjacji treści umowy; 2.wskazanie zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia (w tym zmian terminu wykonania zamówienia); 3.zabezpieczenie dysponowania prawami autorskimi do projektu na polach eksploatacji zapewniających możliwość wykorzystania projektu w postępowaniu na wykonanie robót budowlanych; ii.przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym kryteriów oceny ofert oraz wskazanie rodzajów dokumentów, które należy dołączyć do oferty, które będą stanowić podstawę do oceny ofert w tych kryteriach; iii.określenie warunków udziału w postępowaniu, opisu sposobu dokonywania oceny warunków z uwzględnieniem: 1.ilości wykonawców, którzy mają być dopuszczeni do składania ofert wstępnych; 2.możliwych zmian SIWZ wprowadzanych po przeprowadzeniu negocjacji, które mogą doprowadzić do uznania tych warunków za nieadekwatne; iv.przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia: 1.weryfikacja opisu przedmiotu zamówienia pod względem zgodności z ustawą Pzp.; 2.ustalenie z zamawiającym lub jego przedstawicielami zakresu opisu podlegającego negocjacjom z wykonawcami; 3.wskazanie zakresu dokumentacji projektowej koniecznej do wykonania przez wykonawcę projektu zgodnie z aktualnym rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego; v.przygotowanie pozostałych elementów SIWZ wymaganych art. 36 ustawy Pzp., a w zakresie elementów fakultatywnych przygotowanie w konsultacji z Zamawiającym wybranych przez niego elementów koniecznych ze względu na charakter zamówienia oraz trybu udzielenia zamówienia na projekt budowlany. b.przygotowanie ogłoszenia o zamówieniu właściwego dla wartości zamówienia na projekt budowlany odpowiadającego treścią SIWZ, zgodnie z art. 56 ustawy Pzp. oraz jego zamieszczenie w odpowiednim publikatorze, w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej. 3.Przeprowadzenie postępowania w trybie negocjacji z ogłoszeniem a.badanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu z uwzględnieniem sposobu dokonywania oceny spełniania warunków opisanych w ogłoszeniu. Przygotowanie ewentualnych wezwań do uzupełnień/wyjaśnień. b.dokonanie oceny spełniania warunków przez wnioskodawców oraz poinformowanie ich o wykluczeniu lub dopuszczeniu do udziału w postępowaniu oraz przekazanie informacji wykonawcom i ewentualnych zaproszeń do składania ofert wstępnych wraz z SIWZ. c.udzielanie wyjaśnień części formalnej treści SIWZ, a w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, zakresu negocjacji - dokonywanie tych wyjaśnień po uzyskaniu odpowiedniej pomocy merytorycznej ze strony Zamawiającego lub jego przedstawicieli. Wprowadzanie ewentualnych zmian w SIWZ w zakresie zgodnym z art. 38, w szczególności art. 38 ust. 4b ustawy Pzp. d.ocena formalna złożonych ofert wstępnych; e.udział w negocjacjach w celu zapewnienia ich przebiegu zgodnie z ustawą Pzp. Udział w negocjacjach nie obejmuje merytorycznej oceny ofert wstępnych (w tym koncepcji architektonicznych, wizualizacji itp.); f.dokonanie doprecyzowania lub uzupełnienia treści SIWZ w zakresie, którego dotyczyły negocjacje z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą prowadzić do istotnej zmiany przedmiotu zamówienia lub pierwotnych warunków zamówienia. g.przygotowanie i przekazanie wykonawcom zaproszenia do składania ofert oraz SIWZ; h.udzielanie wyjaśnień części formalnej treści SIWZ, a w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia - dokonywanie tych wyjaśnień po uzyskaniu odpowiedniej pomocy merytorycznej ze strony Zamawiającego lub jego przedstawicieli. Wprowadzanie ewentualnych zmian w SIWZ w zakresie zgodnym z art. 38, w szczególności art. 38 ust. 4b ustawy Pzp.; i.ocena formalna złożonych ofert; j.zapewnienia poprawnego przebiegu oceny merytorycznej ofert pod względem formalnym; k.przekazanie informacji nt. wyboru oferty najkorzystniejszej i ofertach odrzuconych; l.przygotowanie umowy w sprawie zamówienia publicznego i obsługa prawna w zakresie jej zawarcia; 4.Obsługa w zakresie reprezentacji przed KIO oraz Sądem Okręgowym w przypadku wnoszenia środków ochrony prawnej przez wykonawców. 5.Wszelkie czynności wykonawcy muszą spełniać wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującej w dniu wszczęcia postępowania, a w przypadku zmiany ustawy w zależności od treści przepisów międzyczasowych. Wykonawca bierze odpowiedzialność za przeprowadzenie procedury w sposób zgodny z tymi przepisami. 6.Wykonawca będzie działał w postępowaniu jak pełnomocnik Zamawiającego na podstawie stosownego umocowania udzielonego zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy Pzp. 7.Wykonawca zapewnia osoby zdolne do wykonania zamówienia w liczbie wymaganej dla realizacji zamówienia posiadające odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje. 8.Zamawiający zapewnia osoby, które będą dokonywały merytorycznej oceny ofert w odpowiednich kryteriach, a Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z tymi osobami, z tym, że w kwestiach prawnych i formalnych decydujące zdanie ma Wykonawca. 9.Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić procedurę nie dłużej niż w ciągu 250 dni z zastrzeżeniem, że termin na składanie ofert wstępnych wyniesie 30 dni, a ofert 30 dni, czas negocjacji - 3 tygodnie, zaś liczba wykonawców zaproszonych do negocjacji - 5. W przypadku składania jakichkolwiek środków ochrony prawnej w toku postępowania, termin realizacji umowy zostanie proporcjonalnie wydłużony. 10.Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia bieżącej dokumentacji związanej z przeprowadzeniem negocjacji oraz zamknięcia i przekazania Zamawiającemu całej dokumentacji przetargowej ( w zakresie który go dotyczy) zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791110005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 250 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.artmuseum.pl/zamowieniapubliczne.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa prawna w zakresie przeprowadzenia inwestycji
Dodano: 2015-11-18 - opracowanie ekspertyzy prawnej pn. Kompetencje Unii Europejskiej w zakresie koordynacji stanowisk zajmowanych przez państwa członkowskie UE na forum Komisji Ochrony Środowiska Morskiego Bałtyku (HELCOM) oraz Międzynarodowej Organizacji Morskiej (IMO)
Dodano: 2015-05-27 - Świadczenie na rzecz Ministra Gospodarki usług doradztwa prawnego w zakresie problematyki offsetowej
Dodano: 2015-05-22 - Świadczenie obsługi prawnej dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
Dodano: 2015-03-20 - Opracowanie ekspertyz
Dodano: 2014-11-21 - Świadczenie na rzecz Ministra Gospodarki usług doradztwa prawnego w zakresie problematyki offsetowej.
Dodano: 2014-08-27 - Świadczenie usług prawniczych z zakresu zamówień publicznych, zasady konkurencyjności i prawa pracy.
Dodano: 2014-05-14 - Analiza aktów prawnych, strategii, planów, polityk polskich i międzynarodowych oraz innych dokumentów w tym zakresie, których zapisy odnoszą się do projektu Programu przeciwdziałania zmianom klimatycznym w sektorze leśnym do roku 2020
Dodano: 2014-03-10 - Świadczenie obsługi prawnej Wydziałów Kontroli Projektów Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
Dodano: 2014-02-18 - Świadczenie usług prawniczych z zakresu prawa autorskiego i praw pokrewnych
Dodano: 2014-02-11