Przetargi.pl
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Łapach oraz jednostek organizacyjnych gminy Łapy

Urząd Miejski w Łapach ogłasza przetarg

  • Adres: 18-100 Łapy, ul. gen. Wł. Sikorskiego 24
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7152251 , fax. 085 7152256
  • Data zamieszczenia: 2011-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łapach
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 24 24
    18-100 Łapy, woj. podlaskie
    tel. 085 7152251, fax. 085 7152256
    REGON: 00052333000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.podlasie.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Łapach oraz jednostek organizacyjnych gminy Łapy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Łapach oraz jednostek organizacyjnych gminy Łapy w następującym zakresie: - konsultacje - doradztwo - obsługa organów gminy - sporządzenie opinii i analiz prawnych - zastępstwo procesowe przed sądami powszechnymi - zastępstwo przed organami administracji - występowanie jako kurator ustanowiony dla osób nieznanych z miejsca pobytu - opiniowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia - konsultacje i opiniowanie w zakresie prawa zamówień publicznych i prowadzonych postępowań. Szczegółowy zakres usług prawnych obejmuje: 1. Udzielanie porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, obejmujących wykonywane przez organy zadania. 2. Reprezentowanie interesów Zamawiającego w ramach prowadzonych rokowań i negocjacji, a także zastępstwo prawne i procesowe oraz reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, organami administracji, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami. Świadczenie pomocy prawnej w zakresie reprezentacji, o której mowa wyżej odbywać się będzie na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 3. Uczestniczenie w sesjach Rady Miejskiej i innych posiedzeniach organów Gminy (sporadycznie - na zaproszenie). 4. Uczestniczenie w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach, przetargach, których celem jest nawiązywanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego. 5. Występowanie w imieniu Zamawiającego z pismami upominawczymi wobec jego dłużników. 6. Kontrola prawidłowości formalno-prawnej pism, umów, zleceń oraz innych dokumentów wymagających konsultacji prawnej. 7. Opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych oraz ich opiniowanie pod względem formalno-prawnym. 8. Sprawdzanie poprawności formalno-prawnej dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne; 9. Pomoc w przygotowaniu siwz oraz umów w sprawie zamówienia publicznego; 10. Doradztwo w/s poprawności sporządzanej dokumentacji oraz zachowania ustawowych terminów; 11. Doradztwo w kwestiach spornych w tym reprezentacja przed KIO i sądami 12. Podejmowanie czynności niezbędnych dla prawidłowego wdrożenia i prowadzenia spraw sądowych związanych z windykacją należności Zamawiającego. 13. Prowadzenie i nadzór nad sądowym postępowaniem egzekucyjnym. 14. Sporządzanie opinii prawnych na piśmie. 15. Informowanie o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności organów Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.podlasie.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach