Przetargi.pl
Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2023-2025

Gmina Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 327763808
  • Data zamieszczenia: 2022-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tychy
    Niepodległości 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. +48 327763808
    REGON: 276255507
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2023-2025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2023-2025.Obsługa prawna obejmuje w szczególności:a) udzielanie porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, b) sporządzania opinii prawnych na piśmie w terminie 7 dni, licząc od daty wystąpienia ze stosownym wnioskiem, c) informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie dot. działalności miasta, d) informowanie o stwierdzonych uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa, e) uzgadnianie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów, f) opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów uchwał, Zarządzeń Prezydenta i innych aktów prawnych związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji publicznej, g) udział w pracach zespołów powoływanych przez Prezydenta Miasta, h) udział w posiedzeniach Rady Miasta i jej komisjach, i) udział w postępowaniach przed sądami i urzędami – zastępstwo procesowe i prawne, j) inicjowanie i dokonywanie ocen skuteczności funkcjonowania prawa oraz opracowywanie informacji wniosków wynikających z tych ocen, k) prowadzenie repertorium spraw, l) udział w negocjacjach, m) udział w mediacjach, n) obowiązek bieżącego informowania zainteresowanych wydziałów o postępie prowadzonych spraw,o) comiesięczny obowiązek informowania obsługiwanych jednostek organizacyjnych o zmianach w prawie w zakresie dot. działalności miasta (w postaci elektronicznej na adresy mailowe wskazane przez Zamawiającego).Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SWZ.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 1 stycznia 2023 r. i nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2025 r.Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania.Ciąg dalszy z SEKCJI V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW - "Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu"18) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu gospodarki komunalnej, ochrony środowiska i rolnictwa,19) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu rejestracji i praw jazdy oraz inżynierii ruchu drogowego,20) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu kontroli wewnętrznej,21) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu prowadzenia ewidencji księgowej gminy oraz sporządzania sprawozdań finansowych,22) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu planowania przestrzennego,23) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu podatków i opłat przysługujących gminie, a także egzekucji administracyjnej w/w należności,24) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu nawiązywania kontaktów i współdziałania gminy i jej jednostek organizacyjnych z innymi podmiotami krajowymi i zagranicznymi oraz promocji gminy,25) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu sprawowaniu nadzoru właścicielskiego nad spółkami prawa handlowego prowadzącymi działalność w następujących obszarach: gospodarki odpadami, medycyny, transportu zbiorowego, dostawy ciepła, gospodarki wodno-ściekowej, w sferze zadań publicznych określonych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w tym prowadzącej kluby sportowe w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 25 czerwca 2010 roku o sporcie,26) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu przygotowania i realizacji remontów bieżących budynków, lokali i pomieszczeń,27) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu programów i projektów finansowanych ze środków zewnętrznych,28) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu ewidencji ludności, imprez masowych, monitorowania działalności stowarzyszeń oraz spraw wojskowych,29) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu zapobiegania patologiom społecznym, profilaktyki alkoholowej, zasiłków rodzinnych i dodatków do zasiłków rodzinnych, nadzoru nad zakładami opieki zdrowotnej oraz wykonującej zadania dotyczące budżetu obywatelskiego/partycypacyjnego,30) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu zamówień publicznych,31) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu obsługi zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, ochrony przeciwpożarowej oraz ubezpieczeń majątkowych,32) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej prezydenta oraz wiceprezydentów miasta,33) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu jednostki samorządu terytorialnego lub Skarbu Państwa łącznie w co najmniej 100 postępowaniach sądowych prowadzonych w ramach elektronicznego postępowania upominawczego w okresie jednego roku,34) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu jednostki samorządu terytorialnego w przynajmniej dziesięciu postępowaniach przed sądami okręgowymi jako sądami pierwszej instancji w sprawach o zapłatę, w tym w co najmniej jednej sprawie o wartości przedmiotu sporu minimum 10 000 000,00 zł,35) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu jednostki samorządu terytorialnego w postępowaniu przed sądem okręgowym jako sądem pierwszej instancji w sprawie o zmianę treści zawartej umowy z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków (rebus sic stantibus),36) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu jednostki samorządu terytorialnego w przynajmniej sześciu postępowaniach przed wojewódzkimi sądami administracyjnymi, w tym:- co najmniej jednym postępowaniu dotyczącym aktu prawa miejscowego,- co najmniej jednym postępowaniu dotyczącym interpretacji podatkowej,- co najmniej jednym postępowaniu dotyczącym bezczynności organu,- co najmniej jednym postępowaniu dotyczącym zarządzenia zastępczego wojewody,- co najmniej jednym postępowaniu dotyczącym odmowy przyznania części rekompensującej subwencji ogólnej na wyrównanie dochodów utraconych z powodu ustawowego zwolnienia z podatku od nieruchomości,- co najmniej jednym postępowaniu dotyczącym odmowy wydania zezwolenia przez wojewodę,37) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu jednostki samorządu terytorialnego w przynajmniej pięciu postępowaniach przed Naczelnym Sądem Administracyjnym, w tym:- co najmniej jednym postępowaniu dotyczącym aktu prawa miejscowego,- co najmniej jednym postępowaniu dotyczącym interpretacji podatkowej,38) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu strony w przynajmniej dwóch postępowaniach przed Sądem Najwyższym, z których co najmniej jedna była zainicjowana wniesieniem przez wykonawcę skargi kasacyjnej, która została przyjęta do rozpoznania,39) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu jednostki samorządu terytorialnego w przynajmniej jednym postępowaniu przed Regionalną Izbą Obrachunkową,40) co najmniej jednej usługi polegającej na reprezentowaniu jednostki samorządu terytorialnego lub jej jednostki organizacyjnej w przynajmniej czterech postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych,41) co najmniej jednej usługi, polegającej na prowadzeniu w imieniu jednostki samorządu terytorialnego przynajmniej jednej sprawy w postępowaniu karnym,42) co najmniej jednej usługi, polegającej na prowadzeniu w imieniu jednostki samorządu terytorialnego co najmniej jednej sprawy w postępowaniu przed sądami powszechnymi dotyczącej wypłaty dotacji,43) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu organu administracji w co najmniej jednym postępowaniu sądowym dotyczącym nadzoru nad stowarzyszeniami oraz jednym postępowaniu sądowym dotyczącym nadzoru nad fundacjami,44) co najmniej jednej usługi, polegającej na doradztwie prawnym na rzecz jednostki samorządu terytorialnego w zakresie opracowywania i uchwalania planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmian,45) co najmniej jednej usługi, polegającej na doradztwie prawnym na rzecz jednostki samorządu terytorialnego w zakresie realizacji umowy powierzenia świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79100000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości – 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 PZP oraz art. 98 ust. 2 PZP.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego:Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489Bank Polska Kasa Opieki Spółka AkcyjnaKod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079 ).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 11.4 ppkt 2) do 4) SWZ:- dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy,- dokument winien wskazywać wszystkich członków konsorcjum, w sytuacji wspólnego składania oferty przez wykonawców,- wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:• zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – NIE DOTYCZY;• uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – NIE DOTYCZY;• sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:a) sprawozdanie finansowe albo jego część, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez firmę audytorską zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio ze sprawozdaniem z badania sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających w szczególności przychody oraz aktywa i zobowiązania – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.Wymagane jest osiągnięcie w ostatnich 2 pełnych latach kalendarzowych średniorocznych przychodów o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł.b) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 5 000 000,00 zł.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego w/w podmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.• zdolności technicznej lub zawodowej – zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.C.D. z "Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu"46) co najmniej jednej usługi, polegającej na doradztwie prawnym na rzecz jednostki samorządu terytorialnego w zakresie tworzenia jednostki budżetowej,47) co najmniej jednej usługi, polegającej na doradztwie prawnym na rzecz jednostki samorządu terytorialnego w zakresie dozwolonej pomocy publicznej,48) co najmniej jednej usługi, polegającej na doradztwie prawnym na rzecz jednostki samorządu terytorialnego w zakresie tworzenia związku międzygminnego,49) co najmniej jednej usługi, polegającej na doradztwie prawnym na rzecz jednostki samorządu terytorialnego w zakresie nawiązania współpracy z miastem partnerskim,50) co najmniej jednej usługi, polegającej na doradztwie prawnym na rzecz jednostki samorządu terytorialnego w zakresie egzekucji administracyjnej obowiązku o charakterze niepieniężnym,51) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu jednostki samorządu terytorialnego w przynajmniej jednym postępowaniu restrukturyzacyjnym lub upadłościowym w charakterze wierzyciela,52) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu jednostki samorządu terytorialnego w postępowaniu dotyczącym nałożenia kary pieniężnej za niewykonanie obowiązku, o którym mowa w art. 3aa ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach tj. za nieosiągnięcie wymaganego poziomu przygotowania do ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych,53) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu jednostki samorządu terytorialnego w postępowaniu przed Komisją rozstrzygającą Najwyższej Izby Kontroli,54) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu jednostki samorządu terytorialnego lub Skarbu Państwa w postępowaniu sądowym dotyczącymi aktualizacji wysokości opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego,55) co najmniej jednej usługi, polegającej na doradztwie prawnym na rzecz jednostki samorządu terytorialnego lub jej jednostki organizacyjnej w zakresie realizacji inwestycji dofinansowanej ze środków Unii Europejskiej o wartości co najmniej 100 000 000,00 zł brutto,56) co najmniej jedną usługi, polegającej na doradztwie prawnym na rzecz gminy w zakresie elektromobilności.UWAGA:Na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 r., poz. 2415) zgodnie z § 9 ust. 3 ww. rozporządzenia, jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych/dostaw/usług, wykonywanych/wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych/dostaw/usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył/uczestniczy.b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wymagane jest skierowanie przez wykonawcę do realizacji zamówienia co najmniej 10 osób posiadających uprawnienia radcy prawnego lub adwokata, wykonujących zawód radcy prawnego lub adwokata od co najmniej 3 lat, które to osoby będą świadczyć obsługę prawną na rzecz zamawiającego, przy czym co najmniej 2 z tych osób (Koordynator oraz Zastępca Koordynatora obsługi prawnej) muszą jednocześnie i samodzielnie posiadać minimum 20-letnie doświadczenie w zakresie stałej obsługi prawnej w gminie miejskiej na prawach powiatu, o wielkości co najmniej 100 tys. mieszkańców i jednocześnie te same 2 osoby samodzielnie lub łącznie muszą posiadać doświadczenie w sporządzeniu w okresie maksymalnym 12 miesięcy, licząc od dnia składania ofert, co najmniej 1 pisemnej opinii prawnej w każdym z następujących zakresów:1) ustawy Kodeks cywilny,2) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,3) ustawy Kodeks spółek handlowych,4) ustawy Prawo zamówień publicznych,5) ustawy o samorządzie gminnym,6) ustawy o finansach publicznych,7) ustawy o podatku od towarów i usług,8) ustawy o dostępie do informacji publicznej,9) ustawy o gospodarce nieruchomościami,10) ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,11) ustawy o własności lokali,12) ustawy o ochronie praw lokatorów,13) ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,14) ustawy prawo budowlane,15) ustawy prawo wodne,16) ustawy o drogach publicznych,17) ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,18) ustawy o kierującym pojazdami,19) ustawy o zbiorom zaopatrzeniu w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków,20) ustawy o pomocy publicznej,21) ustawy prawo o ruchu drogowym,22) ustawy o dodatkach mieszkaniowych,23) ustawy o strażach gminnych,24) ustawy o odpadach,25) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),26) Traktat USTANAWIAJĄCY EUROPEJSKĄ WSPÓLNOTĘ GOSPODARCZĄ,27) ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych,28) ustawy o pomocy społecznej,29) ustawy o sporcie,30) ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,31) ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,32) ustawy o samorządzie województwa,33) ustawy o samorządzie powiatowym,34) ustawy o ułatwieniach w prowadzeniu handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników,35) ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,36) ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych,37) ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3,38) ustawy o ochronie zwierząt,39) ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,40) ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa,41) ustawy o księgach wieczystych i hipotece,42) ustawy o Karcie Dużej Rodziny,43) ustawy o świadczeniach rodzinnych,44) ustawy Prawo oświatowe,45) ustawy o zarządzie sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej i innych ułatwieniach związanych z sukcesją przedsiębiorstw,46) ustawy o rzeczach znalezionych,47) ustawy Ordynacja podatkowa,48) ustawy Prawo restrukturyzacyjne,49) ustawy o dopłatach do oprocentowania kredytów bankowych udzielanych przedsiębiorcom dotkniętym skutkami COVID-19 oraz o uproszczonym postępowaniu o zatwierdzenie układu w związku z wystąpieniem COVID-19,50) ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego,51) ustawy o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego oraz Deweloperskim Funduszu Gwarancyjnym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach