Przetargi.pl
Obsługa prawna Urzędu Miasta Piekary Śląskie oraz wybranych jednostek miejskich.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2010-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna Urzędu Miasta Piekary Śląskie oraz wybranych jednostek miejskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa prawna Urzędu Miasta Piekary Śląskie oraz wybranych jednostek miejskich. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Urzędu Miasta w Piekarach Śląskich oraz określonych miejskich jednostek organizacyjnych, świadczona w rozumieniu i na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t. j. Dz. U. z 2002 r., Nr 123, poz. 1059 z poźn. zm.) oraz ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t. j. Dz. U. z 2002 r., Nr 123, poz. 1058 z późn. zm.), obejmująca świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego obsługi prawnej w zakresie prawa polskiego, w celu ochrony interesów Miasta Piekary Śląskie. Miejskie jednostki organizacyjne, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, stanowią: Miejskie Przedszkole nr 1 w Piekarach Śląskich, Miejskie Przedszkole nr 2 w Piekarach Śląskich, Miejskie Przedszkole nr 3 w Piekarach Śląskich, Miejskie Przedszkole nr 4 w Piekarach Śląskich, Miejskie Przedszkole nr 5 w Piekarach Śląskich, Miejskie Przedszkole nr 7 w Piekarach Śląskich, Miejskie Przedszkole nr 8 w Piekarach Śląskich, Miejskie Przedszkole nr 10 w Piekarach Śląskich, Miejskie Przedszkole nr 11 w Piekarach Śląskich, Miejskie Przedszkole nr 12 w Piekarach Śląskich, Miejskie Przedszkole nr 13 w Piekarach Śląskich, Miejskie Przedszkole nr 15 w Piekarach Śląskich, Miejskie Przedszkole nr 17 w Piekarach Śląskich, Miejska Szkoła Podstawowa nr 1 w Piekarach Śląskich, Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 1 w Piekarach Śląskich, Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 2 w Piekarach Śląskich, Miejska Szkoła Podstawowa nr 5 w Piekarach Śląskich, Miejska Szkoła Podstawowa nr 9 w Piekarach Śląskich, Miejska Szkoła Podstawowa nr 11 w Piekarach Śląskich, Miejska Szkoła Podstawowa nr 12 w Piekarach Śląskich, Miejska Szkoła Podstawowa nr 13 w Piekarach Śląskich, Miejska Szkoła Podstawowa nr 14 w Piekarach Śląskich, Miejska Szkoła Podstawowa nr 15 w Piekarach Śląskich, Zespół Szkół im. Marii Grzegorzewskiej w Piekarach Śląskich, Miejskie Gimnazjum nr 1 w Piekarach Śląskich, Miejskie Gimnazjum nr 2 w Piekarach Śląskich, Miejskie Gimnazjum nr 3 w Piekarach Śląskich, Miejskie Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich, Zespół Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich, Zespół Szkół nr 2 im. Janusza Korczaka w Piekarach Śląskich, I Liceum Ogólnokształcące im. Jana III Sobieskiego w Piekarach Śląskich, Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Piekarach Śląskich, Dom Dziecka w Piekarach Śląskich, Miejska Biblioteka Publiczna w Piekarach Śląskich, Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Piekarach Śląskich, Zakład Ekonomiczno - Finansowej Obsługi Placówek Oświatowych w Piekarach Śląskich. 2. Obsługa prawna obejmuje w szczególności: a. udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów uchwał Rady Miasta i zarządzeń Prezydenta Miasta, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i formalno-prawnym, b. sporządzanie projektów przepisów gminnych w sprawach szczególnie skomplikowanych, c. udział w sesjach Rady Miasta, świadczenie pomocy prawnej w ich trakcie, udział w posiedzeniach komisji wg zapotrzebowania, d. reprezentowanie Zamawiającego przed sądami powszechnymi i szczególnymi, organami administracji publicznej oraz innymi organami i instytucjami (w tym Krajowej Izbie Odwoławczej przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz sądami polubownymi lub mediatorami), jak również przed organami egzekucyjnymi, e. udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych, f. udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, g. wydawanie opinii prawnych, h. opiniowanie projektów: umów, porozumień, statutów, regulaminów, upoważnień/pełnomocnictw i zarządzeń, i. sporządzanie projektów umów cywilnoprawnych w sprawach szczególnie skomplikowanych, j. uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach i negocjacjach, k. świadczenie pomocy prawnej w trakcie narad Prezydenta Miasta, l. opiniowanie treści korespondencji Urzędu z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi w sprawach szczególnie skomplikowanych, m. wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Zamawiającego oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, n. zapewnienie dalszego prowadzenia i reprezentacji we wszystkich sprawach będących w toku, postępowaniach sądowych, administracyjnych lub innych, jak również i innych rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać ww czynności bez zbędnej zwłoki, przy czym ustala się terminy wyrażone w dniach, dla czynności wymienionych w: lit.a) 7 dni, w sprawach szczególnie skomplikowanych 10 dni, lit. b) 10 dni, lit.g) 5 dni, w sprawach szczególnie skomplikowanych 7 dni, w sprawach dotyczących zamówień publicznych 4 dni, lit h) 3 dni, lit i) 10 dni, lit.l) 10 dni. 4. Wykonawca będzie wykonywał ww czynności w terminach gwarantujących ich należyte wykonanie, z należytą starannością wymaganą przy świadczeniu tego rodzaju usług i z należytą troską o finanse publiczne oraz interes prawny Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia minimalnego standardu świadczonych usług, na okoliczność czego wyznacza koordynatora obsługi prawnej jako odpowiedzialnego za całokształt spraw prowadzonych przez kancelarie prawną 6. Zapewnia świadczenie w siedzibie Zamawiającego w sposób stały obsługi prawnej przez radcę prawnego przez 6 godzin w każdym dniu roboczym, według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu pracy. Harmonogram pracy radców prawnych będzie stanowił integralną część umowy. 7. Zapewnia kontakt telefoniczny w pozostałych godzinach urzędowania Zamawiającego pod wskazanymi numerami telefonów, 8. Zapewnia obsługę prawną poza siedzibą Urzędu Miasta, jeżeli jest to niezbędne do wykonania określonej czynności. 9. Zmiana radców prawnych wykazanych przez Wykonawcę w harmonogramie pracy do obsługi Urzędu jest możliwa po złożeniu pisemnego wniosku i wymaga wyrażenia zgody przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 741110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja obsługi biura
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną