Przetargi.pl
Obsługa prawna Starostwa Powiatowego, Powiatowego Zarządu Dróg i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej

Zarząd Powiatu w Limanowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 37 800 , fax. 18 33 37 880
  • Data zamieszczenia: 2012-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Limanowej
    ul. Józefa Marka 9 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 33 37 800, fax. 18 33 37 880
    REGON: 49189332200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna Starostwa Powiatowego, Powiatowego Zarządu Dróg i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Starostwa Powiatowego, Powiatowego Zarządu Dróg i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej. I. Świadczenie obsługi prawnej będącej przedmiotem zamówienia obejmie w szczególności: 1. udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych oraz sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa w odniesieniu do wykonywanych przez Powiat zadań, 2. udział w opracowywaniu oraz opiniowanie projektów przepisów w tym przepisów prawa miejscowego w szczególności statutów, regulaminów, zarządzeń i innych dokumentów regulujących funkcjonowanie organów powiatu, Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz jednostek organizacyjnych Powiatu, 3. udział w opracowywaniu oraz opiniowanie pod względem prawnym projektów aktów prawa wydawanych przez Zarząd Powiatu Limanowskiego oraz projektów uchwał Rady Powiatu Limanowskiego i innych aktów prawnych związanych z zakresem działalności Zamawiającego, 4. udział w sesjach Rady Powiatu Limanowskiego i obsługa prawna sesji, 5. pozostawanie do dyspozycji Zamawiającego podczas posiedzeń Zarządu Powiatu Limanowskiego w wymiarze 1 raz w tygodniu, 6. udział w opracowywaniu oraz opiniowanie projektów umów cywilno - prawnych, w tym umów w związku z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, porozumień, ugód i innych uzgodnień, a także projektów decyzji, 7. opiniowanie pod względem prawnym wskazanej przez Zamawiającego korespondencji z organami administracji publicznej i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi, 8. opiniowanie projektów udzielanych pełnomocnictw, upoważnień, 9. udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień oraz ugód zawieranych przez Powiat Limanowski i Starostę reprezentującego Skarb Państwa;, 10. występowanie przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, sądami administracyjnymi, samorządowymi kolegiami odwoławczymi, organami, instytucjami i urzędami w tym zastępstwo prawne i procesowe. Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego informowania zamawiającego o bieżącym stanie spraw toczących się przed powyższymi instytucjami, 11. windykacja zleconych należności, 12. sporządzanie opinii prawnych w sprawach umarzania należności Skarbu Państwa, Powiatu Limanowskiego bądź jednostek organizacyjnych Powiatu, 13. opracowywanie projektów pism sądowych, projektów pism do organów ścigania, organów egzekucyjnych oraz innych instytucji w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi, egzekucyjnymi, sądowymi: cywilnymi i karnymi, 14. stałe doradztwo prawne w zakresie rozwiązywania problemów prawnych związanych z bieżącą działalnością wydziałów Starostwa Powiatowego w Limanowej, równorzędnych komórek organizacyjnych, samodzielnych stanowisk pracy a także jednostek organizacyjnych Powiatu: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz Powiatowego Zarządu Dróg, 15. bieżące informowanie osób kierujących wydziałami, równorzędnymi komórkami organizacyjnymi i zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy o zmianach w przepisach prawa, o orzecznictwie i interpretacjach, 16. udzielanie na wniosek Zamawiającego lub instytucji kontrolujących Zamawiającego ustnych lub pisemnych informacji na temat stanu spraw Zamawiającego prowadzonych przez Wykonawcę oraz przewidywanych terminów wykonania określonych czynności, 17. współudział w organizowaniu szkoleń wewnętrznych szczególnie z zakresu nowych rozwiązań prawnych, 18. inne czynności według potrzeb zamawiającego związanych z obsługą prawną. II. Zamawiający wymaga by Wykonawca: 1. świadczył obsługę prawną w siedzibie Zamawiającego przez 5 dni w tygodniu w wymiarze co najmniej 5 godzin dziennie, w godzinach pracy Urzędu, ponadto pozostawał do dyspozycji Zamawiającego poprzez kontakt mailowy i telefoniczny oraz osobisty w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 2. dysponował co najmniej trzema osobami z uprawnieniami radcy prawnego lub adwokata w tym co najmniej 1 radcą prawnym lub adwokatem posiadającym minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe polegające na obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego, w tym 3 letnie w obsłudze samorządu powiatowego oraz 2 radcami prawnymi lub adwokatami posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie zawodowe polegające na obsłudze prawnej jednostek sektora finansów publicznych, 3. świadczył obsługę prawną w siedzibie Zamawiającego przez co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, z zastrzeżeniem, iż obowiązki w połowie czasu w siedzibie Zamawiającego będzie wykonywał osobiście radca prawny lub adwokat posiadający co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe polegające na obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego, w tym 3 letnie doświadczenie w obsłudze samorządu powiatowego, w pozostałym zakresie przez osoby posiadające uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata posiadające co najmniej roczne doświadczenie zawodowe polegające na obsłudze prawnej jednostek sektora finansów publicznych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach