Przetargi.pl
Obsługa prawna projektów pn.. Integracja systemu transportu miejskiego wraz z zakupem taboru tramwajowego niskopodłogowego w Toruniu w ramach BiT City oraz System Bilet Metropolitalny BiT City dla Bydgosko-Toruńskiego obszaru Metropolitalnego, dla których planowane jest uzyskanie dofinansowania z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet VII Transport przyjazny środowisku, Działanie 7.3. Transport miejski w obszarach metropolitalnych.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2012-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna projektów pn.. Integracja systemu transportu miejskiego wraz z zakupem taboru tramwajowego niskopodłogowego w Toruniu w ramach BiT City oraz System Bilet Metropolitalny BiT City dla Bydgosko-Toruńskiego obszaru Metropolitalnego, dla których planowane jest uzyskanie dofinansowania z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet VII Transport przyjazny środowisku, Działanie 7.3. Transport miejski w obszarach metropolitalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna na rzecz Zamawiającego w związku z jego udziałem w realizacji projektów pn.. Integracja systemu transportu miejskiego wraz z zakupem taboru tramwajowego niskopodłogowego w Toruniu w ramach BiT City oraz System Bilet Metropolitalny BiT City dla Bydgosko-Toruńskiego obszaru Metropolitalnego dla których planowane jest uzyskanie dofinansowania z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet VII Transport przyjazny środowisku, Działanie 7.3. Transport miejski w obszarach metropolitalnych. 2. Inwestycje w ramach ww. Projektu zamierza się realizować zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy DLA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I MECHANICZNYCH ORAZ ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ, opublikowanymi przez Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils (FIDIC), PO Box 311, CH-1215 Genewa 15, 4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999) wydanymi przez Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców (SIDIR), dostępnymi pod adresem: Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców 00-074 Warszawa, ul. Trębacka 4, lok. 429, e-mail: biuro@sidir.pl strona www: http://www.sidir.pl/sidir/index.php?action=ksiegarnia&a2=ksiazki tel./faks: +48 22 826 56 49. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę prawną i doradztwo w zakresie: - prawa zamówień publicznych, - prawa administracyjnego, - prawa finansów publicznych, - prawa cywilnego, - prawa Unii europejskiej. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie między innymi: wydawał opinie prawne, udzielał porad prawnych i wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, sporządzał i opiniował projekty umów i porozumień związanych z projektem, opiniował i tworzył dokumentację przetargową projektu, świadczył doradztwo prawne na rzecz Gminy podczas rokowań lub negocjacji. 5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: a) doradztwo prawne przy sporządzaniu projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym uczestnictwo w sporządzaniu opisu przedmiotu zamówienia dla zadań realizowanych w ramach projektu oraz zatwierdzanie i podpisywanie projektu umowy z Wykonawcą - podpis Wykonawcy ma potwierdzać prawidłowość wykonania projektu umowy pod względem prawnym. b) przygotowywanie innych projektów umów i porozumień dotyczących projektu, nie będących dziełem Wykonawcy; c) doradztwo prawne na rzecz Gminy podczas spotkań z jednostkami realizującymi projekt, ekspertami Inicjatywy Jaspers oraz Instytucją Wdrażającą i Pośredniczącą; d) udzielanie innych porad prawnych i wyjaśnień oraz sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa; e) reprezentowanie Gminy przed organami orzekającymi w sprawach związanych z wykonanymi przez Wykonawcę czynnościami, w szczególności przed Krajową Izbą Odwoławczą. Wykonawca będzie świadczył usługi w swojej siedzibie, poprzez kontakt telefoniczny, pisemnie w formie papierowej lub po uzgodnieniu z Zamawiającym za pomocą poczty elektronicznej, a także poprzez osobiste stawiennictwo w siedzibie Zamawiającego oraz uczestnictwo w spotkaniach i negocjacjach, o których mowa w pkt 1. 4. Wykonawca zapewni osobiste stawiennictwo oraz uczestnictwo w spotkaniach i negocjacjach stosownie do zapotrzebowania, w terminach ustalonych przez Strony oraz możliwość łatwego kontaktu telefonicznego, mailowego i faksowego, w tym również przekazywania dokumentów. 7. Przewiduje się, iż dla realizacji przedmiotu zamówienia konieczne jest ok. 1080 godzin. W przypadku dokumentów składanych wraz z ofertą zawierających wartości w walucie innej niż złoty polski (PLN), zamawiający przeliczy te wartości na złote polskie (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) danej waluty z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791110005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach