Przetargi.pl
Obsługa prawna Powiatu Pruszkowskiego (2)

Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, Drzymały 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
    Drzymały 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    REGON: 013267144
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna Powiatu Pruszkowskiego (2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Powiatu Pruszkowskiego, komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, jednostek organizacyjnych Powiatu Pruszkowskiego w zakresie spraw, które będą przedmiotem obrad organów Powiatu Pruszkowskiego, obsługa prawna Zarządu Powiatu i Rady Powiatu Pruszkowskiego oraz Starosty Pruszkowskiego jako reprezentanta Skarbu Państwa,w szczególności: • opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym, projektów uchwał, zarządzeń, decyzji, postanowień, porozumień, pełnomocnictw, upoważnień, pism, regulaminów i innych aktów wydawanych przez Zarząd Powiatu Pruszkowskiego, Starostę Pruszkowskiego oraz Radę Powiatu Pruszkowskiego oraz - w szczególnych przypadkach - sporządzanie projektów pism, na polecenie Starosty;• udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych w zakresie stosowania prawa w odniesieniu do wykonywanych przez Powiat zadań, udzielanie pomocy w zakresie interpretacji przepisów prawnych i ich praktycznego stosowania, oraz prowadzenie instruktażu dla pracowników Starostwa; • sporządzanie opinii prawnych na wniosek Starosty, Zarządu Powiatu, Rady Powiatu lub komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, a w szczególnych przypadkach, za zgodą Starosty - na wniosek kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu;• udział w opracowywaniu oraz opiniowanie projektów aktów prawnych, w tym przepisów prawa miejscowego, w szczególności statutów, regulaminów, zarządzeń i innych dokumentów regulujących funkcjonowanie organów Powiatu, Starostwa Powiatowego w Pruszkowie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu; • przeprowadzanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, szkoleń dotyczących nowelizacji i stosowania prawa oraz prowadzenie monitoringu potrzeb w tym zakresie;• nadzór prawny nad egzekucją należności budżetu Powiatu i Skarbu Państwa oraz wsparcie w zakresie czynności egzekucyjnych; • prowadzenie postępowań sądowych oraz sądowo-administracyjnych, w tym zastępstwo procesowei opracowywanie pism sądowych w tych postępowaniach, prowadzenie postępowań egzekucyjnych, reprezentowanie Powiatu Pruszkowskiego oraz Starosty Pruszkowskiego przed wszystkimi sądami, organami i urzędami administracji publicznej. Doradztwo w zakresie prowadzenia i udziału w negocjacjach oraz sprawach spornych przedsądowych;• opiniowanie treści korespondencji Powiatu Pruszkowskiego z organami administracji publicznej, sądamii innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79100000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 7700 zł (słownie: siedem tysięcy siedemset złotych).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert to jest do 9 lutego 2023 r. do godziny 09.30.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1166) lub ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2022 r. 1184).2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem umowy (OC). Minimalna wymagana suma gwarancyjna wynosi 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100) na jedno i wszystkie zdarzenia, w okresie ubezpieczenia.3) Zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zdolność techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał lub wykonuje w sposób należyty:• min. jedną usługę polegającą na świadczeniu stałej obsługi prawnej na rzecz jednostek samorządu terytorialnego, przez okres co najmniej 60 miesięcy (5 lat) w okresie ostatnich 5 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,• min. jedną usługę polegającą na świadczeniu obsługi prawnej w zakresie bezpieczeństwa cyfrowego lub wdrażania systemów informatycznych, w tym przy zastosowaniu rozwiązań chmurowych, przez okres co najmniej 12 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat.b) Zdolność zawodowa: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, zespołem 6 osób o kwalifikacjach opisanych w SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach