"Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-940 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 134
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 360 39 00 , fax. 071 364 00 99
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 134 134
50-940 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 360 39 00, fax. 071 364 00 99
REGON: 01068496000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa Prawna Centrum Logistyki Oddział Regionalny we Wrocławiu (CL OR ) i Centrum Logistyki Oddziałów Terenowych (CL OT ) podległych CL OR - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej w zakresie działania CL OR i CL OT: - udzielanie wyjaśnień i porad prawnych, -sporządzanie opinii i analiz prawnych z zakresu prawa cywilnego, handlowego (KSH), przewozowego, ochrony środowiska, prawa pracy, prawa pocztowego i innych dziedzin prawa, jeżeli okażą się konieczne w związku z działalnością CL OR lub CL OT, - opiniowanie pod względem formalno - prawnym wewnętrznych aktów prawnych CL OR, - sporządzanie projektów / opiniowanie umów, a w szczególności umów handlowych, umów serwisowych i umów zlecenia, -sporządzanie: pozwów, pism procesowych, pism w postępowaniu egzekucyjnym, wezwań do zapłaty, projektów ugód sądowych i pozasądowych, porozumień z dłużnikami, - występowanie w charakterze pełnomocnika przed sądami i urzędami - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 741100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. figurują na liście: a) radców prawnych, o której mowa w ustawie z dnia 6 lipca 1982 roku o radcach prawnych (tj. Dz. U. z 2002 r., nr 123, poz. 1065 z późniejszymi zmianami) lub b) adwokatów, o której mowa w ustawie z dnia 26 maja 1982 roku Prawo o adwokaturze (tj. Dz. U. z 2009 r., nr 146, poz. 1188 z późniejszymi zmianami), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), na dzień upływu terminu do składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zawarte w formularzu ofertowym. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3) Aktualny wpis na listę radców prawnych lub listę adwokatów dla osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa sie dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie wszczęto wobec Wykonawcy postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: poczta-polska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną