Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-205 Łódź, ul. Aleksandrowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 422 721 913 , fax. 422 721 912
- Data zamieszczenia: 2019-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Łodzi
ul. Aleksandrowska
91-205 Łódź, woj. łódzkie
tel. 422 721 913, fax. 422 721 912
REGON: 29428900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wompcpl.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa portierska z ochroną obiektów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w obiektach WOMP CP-L w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 61/63, al. Piłsudskiego 133B, ul. Gdańskiej 117a, ul. Tymienieckiego 18 , polegającą na: a) ochronie obiektów, b) obsłudze portierni (wydawanie i pobieranie kluczy od pomieszczeń), c) obsłudze szatni dla pacjentów, d) obsłudze dźwigu dla niepełnosprawnych e) obsłudze aparatów telefonicznych znajdujących się w portierniach, f) obsłudze systemu elektronicznej sygnalizacji napadu i włamania oraz monitoringu, g) monitorowaniu sygnałów z systemu alarmowego z powiadamianiem wraz z gotowością patrolu prewencyjnego (grupy interwencyjnej), h) konwojowaniu wartości pieniężnych poniżej 0,2 jednostki obliczeniowej raz w miesiącu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98341140-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą o ochronie osób i imienia z dnia 22.08.1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1432 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę wg wzoru – załącznik nr 1 2) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę wg wzoru – załącznik nr 2 3) Pełnomocnictwo (lub ciąg pełnomocnictw) osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub wpisem do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (należy załączyć tylko w sytuacji, kiedy ofertę podpisuje osoba, której uprawnienie do reprezentacji nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub wpisu do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Jeżeli pełnomocnictwo zostało udzielone przez osoby nie będące aktualnie uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, Wykonawca winien załączyć odpis pełny z właściwego rejestru. 4) W przypadku składania oferty wspólnej dodatkowo: pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - wg wzoru - załącznik nr 6.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CAŁODOBOWE DOZOROWANIE ORAZ SPRZĄTANIE TERENU WOKÓŁ OBIEKTÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZIECHOWICACH W LATACH 2021 – 2022
Dodano: 2021-03-02 - CAŁODOBOWE DOZOROWANIE ORAZ SPRZĄTANIE TERENU WOKÓŁ OBIEKTÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZIECHOWICACH W LATACH 2021 – 2022
Dodano: 2020-12-29 - CAŁODOBOWE DOZOROWANIE ORAZ SPRZĄTANIE TERENU WOKÓŁ OBIEKTÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZIECHOWICACH W LATACH 2020 – 2021 – POSTĘPOWANIE II
Dodano: 2020-02-17 - CAŁODOBOWE DOZOROWANIE ORAZ SPRZĄTANIE TERENU WOKÓŁ OBIEKTÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZIECHOWICACH W LATACH 2020 – 2021
Dodano: 2020-01-27 - CAŁODOBOWE DOZOROWANIE ORAZ SPRZĄTANIE TERENU WOKÓŁ OBIEKTÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZIECHOWICACH W LATACH 2019 - 2020
Dodano: 2019-01-24 - CAŁODOBOWE DOZOROWANIE ORAZ SPRZĄTANIE TERENU WOKÓŁ OBIEKTÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZIECHOWICACH W LATACH 2018 - 2019
Dodano: 2018-02-20 - CAŁODOBOWE DOZOROWANIE ORAZ SPRZĄTANIE TERENU WOKÓŁ OBIEKTÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZIECHOWICACH W LATACH 2018 - 2019
Dodano: 2018-01-24