Przetargi.pl
Obsługa portierni, utrzymanie czystości wewnątrz oraz na zewnątrz nieruchomości przeznaczonej do wykonywania zadań z zakresu ochrony zdrowia, położonej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 2

Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 71804 Szczecin, ul. Czesława
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 421 63 23 , fax. 91 421 63 20
  • Data zamieszczenia: 2017-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o.
    ul. Czesława 9
    71804 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 421 63 23, fax. 91 421 63 20
    REGON: 32113982100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niol.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa portierni, utrzymanie czystości wewnątrz oraz na zewnątrz nieruchomości przeznaczonej do wykonywania zadań z zakresu ochrony zdrowia, położonej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 1) utrzymania czystości wewnątrz budynku od poniedziałku do piątku po godz. 1800 m.in. poprzez: a) sprzątanie części wspólnych tj. korytarzy, poczekalni, klatek schodowych, toalet, kabin windowych o łącznej powierzchni 999,63 m2, b) sprzątanie w gabinetach lekarskich, rejestracjach, pokojach administracyjnych i socjalnych, magazynach oraz innych pomieszczeniach według potrzeb zamawiającego. Powierzchnia tych pomieszczeń tj. 1.282,71 m2 może ulegać zmianie (zmniejszeniu, bądź zwiększeniu) w trakcie wykonywania zamówienia, w zależności od zapotrzebowania (maksymalnie do 2.000,37 m2), o ewentualnej zmianie wykonawca poinformowany zostanie z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem; c)ndostarczanie (na koszt własny) środków czystości oraz innych materiałów (np. mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci) w ilościach zapewniających całodzienne korzystanie. d) bieżące czyszczenie wycieraczek wewnętrznych, e) systematyczne zdejmowanie pajęczyn ze ścian, sufitów oraz lamp, f) systematyczne mycie grzejników, g) mycie przeszklonych drzwi i ścian w miarę potrzeb, h) sprzątanie po robotach konserwacyjnych i awariach, i) stosowanie środków czystości i higieny dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce, odpowiadających Polskim Normom i posiadających atest PZH lub równoważny; wykonawca dostosuje środki czystości do rodzaju sprzątanej powierzchni w celu ich nie zniszczenia i na żądanie zamawiającego okaże się stosownym dokumentem potwierdzającym, że stosowany środek posiada właściwe atesty, 2) dodatkowego sprzątania dziennego w godz. 900 – 1200 wykonywanego 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku) korytarzy i klatek schodowych o powierzchni 356,49 m2, 3) sprzątania powierzchni 376,34 m2, 4) obsługi portierni, w tym: a) pełnienie obowiązków od godziny 6.00 do 22.00 – od poniedziałku do piątku oraz od godziny 7.00 do 15.00 w soboty, z wyłączeniem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy, b) przyjmowanie i wydawanie kluczy osobom uprawnionym, c) ewidencjonowanie godzin pobierania i zdawania kluczy przez osoby sprzątające oraz wykonujące naprawy i konserwacje, d) znajomość topografii budynku, e) dokonywanie systematycznego obchodu budynku i terenu przyległego z zadaniem niedopuszczenia do dewastacji, kradzieży z włamaniem, wykrywania zagrożeń pożarowych, awarii urządzeń elektrycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych, f) sprawdzanie – przed opuszczeniem posterunku – czy na terenie budynku nie pozostały osoby bez upoważnienia oraz czy wszystkie pomieszczenia zostały należycie zamknięte, g) podejmowanie działań ograniczających wystąpienie szkód materialnych, powiadomienie Policji, odpowiednich służb pogotowia technicznego oraz osób odpowiedzialnych w imieniu zamawiającego i wykonawcy w przypadku prób kradzieży, dewastacji mienia, awarii lub pożaru, h) sprawowanie kontroli wynoszonego mienia, i) prowadzenie zapisów w książce zdarzeń, j) wykonywanie doraźnych poleceń mieszczących się w obowiązkach wydawanych przez osoby odpowiedzialne ze strony zamawiającego, k) obsługę platformy dla niepełnosprawnych (po odpowiednim przeszkoleniu przeprowadzonym przez pracownika zamawiającego). 5) utrzymania czystości terenów zewnętrznych o powierzchni 758,00 m2 a)odśnieżanie, zamiatanie i posypywanie piaskiem z solą (materiały dostarcza wykonawca) wejścia do budynku, podjazdu dla niepełnosprawnych, chodnika na całej długości budynku i parkingu; uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń powinno nastąpić niezwłocznie po ich zaśnieżeniu, oblodzeniu lub zanieczyszczeniu, b) usuwanie z trawników, chodników, parkingu wszelkich śmieci, liści, gałęzi, pakowanie ich w worki oraz wywóz na własny koszt, c) usuwanie trawy i chwastów z pieszych i jezdnych ciągów komunikacyjnych, d) sprzątanie po remontach i pracach konserwacyjnych prowadzonych na zewnątrz, e) systematyczne czyszczenie wycieraczek znajdujących się przy wejściach do budynku. 6) przestrzegania przepisów wynikających z instrukcji bhp i p.poż. oraz zarządzeń zamawiającego, 7) niezwłocznego zgłaszania zamawiającemu wszystkich uszkodzeń oraz usterek zauważonych przy wykonywaniu czynności oraz ich zabezpieczenia, 8) usuwania wszelkich usterek powstałych z winy wykonawcy w trakcie wykonywania usługi, 9) informowania zamawiającego o wszystkich wydarzeniach mogących mieś wpływ na jakość i termin wykonywania usług, 10) bieżącej kontroli osób wykonujących usługi w jego imieniu i jakości tych usług, m.in. poprzez regularne wizyty koordynatora, 11) niezwłocznego usunięcia usterek zgłoszonych przez zamawiającego dotyczących jakości świadczonych usług, 12) wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność cywilną z tytułu zdarzeń osobowych i rzeczowych powstałych na skutek zaniedbania bądź zaniechania obowiązków wynikających z umowy, jak również innych szkód powstałych z winy osoby wykonującej usługę w imieniu Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty, zgodnie z postanowieniami pkt 3 Rozdziału I SIWZ (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden, wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także powyższe oświadczenie dotyczące tych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z treścią pkt 3 Rozdziału V, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) odpowiednie pełnomocnictwa – tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1). Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach