Przetargi.pl
Obsługa pojemników na odpady komunalne niebezpieczne - II części

Gmina Miasto Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Pl. Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4663000 , fax. 081 4663001
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lublin
    Pl. Łokietka 1 1
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4663000, fax. 081 4663001
    REGON: 00059419800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa pojemników na odpady komunalne niebezpieczne - II części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa pojemników na odpady komunalne niebezpieczne - II części. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Część I - obsługa pojemników na odpady komunalne niebezpieczne w Rejonie I polegająca na: 2.1.1. ustawieniu 4 sztuk pojemników do selektywnej zbiórki odpadów niebezpiecznych na terenie m. Lublin w miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z załączonym harmonogramem 2.1.2. zmianie lokalizacji 4 szt. pojemników zgodnie z harmonogramem rozstawienia pojemników na odpady niebezpieczne. 2.1.3. comiesięcznym opróżnianiu 4 szt. pojemników ustawianych rotacyjnie zgodnie z harmonogramem z zebranych odpadów ( o kodach: 20 01 13, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 26, 20 01 27, 20 01 31, 20 01 33). Opróżnianie pojemników winno odbywać się w miejscu prowadzenia działalności w zakresie zbierania odpadów Wykonawcy (na terenie m. Lublin). 2.1.4. przekazywanie odpadów podmiotom prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów w celu zagospodarowania. 2.1.5. przedkładaniu Zamawiającemu do 10 dni po upływie każdego miesiąca szczegółowych sprawozdań z rodzajów i masy odebranych odpadów z podaniem miejsca ich pochodzenia. 2.1.6. sporządzaniu kart przekazania odpadów podmiotom prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz przedkładanie ich kopii Zamawiającemu. 2.1.7. konserwacji i utrzymaniu pojemników w należytym stanie estetycznym, technicznym i sanitarnym w czasie realizacji zamówienia, w tym uzupełnianie napisów na pojemnikach oraz mycie pojemników przynajmniej raz na kwartał. 2.2. Część II - obsługa pojemników na odpady komunalne niebezpieczne w Rejonie II polegająca na: 2.2.1. ustawieniu 3 sztuk pojemników do selektywnej zbiórki odpadów niebezpiecznych na terenie m. Lublin w miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z załączonym harmonogramem. 2.2.2. zmianie lokalizacji 3 szt. pojemników zgodnie z harmonogramem rozstawienia pojemników na odpady niebezpieczne. 2.2.3.comiesięcznym opróżnianiu 3 szt. pojemników ustawianych rotacyjnie zgodnie z harmonogramem z zebranych odpadów ( o kodach: 20 01 13, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 26, 20 01 27, 20 01 31, 20 01 33). Opróżnianie pojemników winno odbywać się w miejscu prowadzenia działalności w zakresie zbierania odpadów Wykonawcy (na terenie m. Lublin). 2.2.4. przekazywaniu odpadów podmiotom prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów w celu zagospodarowania. 2.2.5. przedkładaniu Zamawiającemu do 10 dni po upływie każdego miesiąca szczegółowych sprawozdań z rodzajów i masy odebranych odpadów z podaniem miejsca ich pochodzenia. 2.2.6. sporządzaniu kart przekazania odpadów podmiotom prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz przedkładanie ich kopii Zamawiającemu. 2.2.7. konserwacji i utrzymaniu pojemników w należytym stanie estetycznym, technicznym i sanitarnym w czasie realizacji zamówienia, w tym uzupełnianie napisów na pojemnikach oraz mycie pojemników przynajmniej raz na kwartał.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymognu wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1.Posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości uwzględniającego odpady niebezpieczne o kodach: 20 01 13, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 26, 20 01 27, 20 01 31, 20 01 33 - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tj. Dz. U. z 2005 r Nr 236, poz.2008 ze zm.), 1.2.Posiadanie zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów niebezpiecznych ( miejsce magazynowania - m. Lublin) o kodach: 20 01 13, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 26, 20 01 27, 20 01 31, 20 01 33 - zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz.251 ze zm.), 1.3. Posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych o kodach: 20 01 13, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 26, 20 01 27, 20 01 31, 20 01 33 ( miejsce magazynowania - m. Lublin) zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( tj. z 2007 r. Dz. U. Nr 39, poz.251 ze zm.). 1.4. Wykonanie lub wykonywanie minimum 1 usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych niebezpiecznych o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1.Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 2.2.Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że wykonawca: 1.1.1.posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub b)dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, lub c)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, lub d)przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.1.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.2.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2.Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości uwzględniającego odpady niebezpieczne o kodach: 20 01 13, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 26, 20 01 27, 20 01 31, 20 01 33 wymagane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz.2008 ze zm.). 2.3. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów niebezpiecznych ( miejsce magazynowania - m. Lublin) o kodach: 20 01 13, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 26, 20 01 27, 20 01 31, 20 01 33, wymagane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz.251 ze zm.). 2.4. Aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych o kodach: 20 01 13, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 26, 20 01 27, 20 01 31, 20 01 33 ( miejsce magazynowania - m. Lublin), wymagane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz.251 ze zm). 3.W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych niebezpiecznych o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie 4.W przypadku usług wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz usług określony w pkt 3.1 winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego(ych) ofertę w tym postępowaniu. 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1.Dokumenty wymagane w pkt 2.1. winien złożyć każdy wykonawca. 5.2.Oświadczenie / oświadczenie i zobowiązanie określone w pkt 1.1. oraz dokumenty wymagane w pkt 2.2. - 2.4. oraz 3.1. winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Pkt 2.1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 8.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 9.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach