Przetargi.pl
Obsługa oraz bieżące naprawy urządzeń i instalacji oczyszczalni odcieku na Składowisku Odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1.

Zakład Zagospodarowania Odpadów ogłasza przetarg

  • Adres: 61-827 Poznań, al. Marcinkowskiego 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8530813 , fax. 061 8530842
  • Data zamieszczenia: 2011-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów
    al. Marcinkowskiego 11 11
    61-827 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8530813, fax. 061 8530842
    REGON: 63219213100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.city.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa oraz bieżące naprawy urządzeń i instalacji oczyszczalni odcieku na Składowisku Odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi oraz bieżących napraw urządzeń i instalacji oczyszczalni odcieku na Składowisku odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie przy ulicy Meteorytowej 1 w latach 2012 , 2013 i 2014. 2. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi i napraw urządzeń i instalacji oczyszczalni odcieku w zakresie określonym Instrukcją użytkowania, instrukcjami oraz zasadami ich eksploatacji i występującymi potrzebami oraz obowiązującym prawem w szczególności przepisami w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania bieżącej obsługi urządzeń, czynności dozoru, napraw eksploatacyjnych, konserwacji, czynności kontrolno-pomiarowych, kalibracji, oględzin i prób eksploatacyjnych, usuwania niesprawności i usterek urządzeń i instalacji oczyszczalni odcieku. 4. Naprawy obejmują naprawy bieżące urządzeń oczyszczalni odcieku na składowisku odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie przy ulicy Meteorytowej 1 w latach 2012, 2013 i 2014 wykonywane na zlecenie Zamawiającego. Szczegółowy zakres naprawy (w przypadku wystąpienia konieczności jej przeprowadzenia), a w tym rodzaj i koszt części zamiennych musi być każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym, przed przystąpieniem do jej realizacji. Wykonawca nie ma prawa odmówić dokonania naprawy, jeżeli Zamawiający złoży takie zlecenie. 5. Części zamienne i materiały eksploatacyjne (z wyłączeniem kwasu siarkowego) dostarcza Wykonawca, muszą one być wyłącznie nowe - - oryginalne części producenta, lub części o parametrach równoważnych o potwierdzonej jakości. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania napraw z części powierzonych. 6. Podane w dokumentacji nazwy lub typy produktów i części mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień . Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 7. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest udostępnić obowiązujący u niego cennik detaliczny części, które mogą zostać lub zostały użyte do realizacji przedmiotu umowy w zakresie napraw urządzeń oczyszczalni. 8. Usługa naprawy winna być wykonana w terminie do 10 dni licząc od chwili pozyskania informacji od Zamawiającego. Przedłużenie terminu może nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. 9. Wymontowane (zużyte) części zamienne, płyny, itp. zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 10. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego obowiązany będzie do przedstawienia odpowiednich dokumentów zakupu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, które są montowane lub użyte w wykonywanych usługach. 11. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcy gwarancji na wykonywane usługi, części i materiały, chyba, że producent na części zamienne udzielił odrębnej (dłuższej) gwarancji. 12. Dopuszcza się wykonywanie napraw przez podwykonawców pod warunkiem, że Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę - Zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych od podwykonawców. 13. Faktyczna liczba napraw zależeć będzie od zapotrzebowania Zamawiającego, przy czym Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku, jeśli faktyczna liczba napraw, będzie niższa lub wyższa niż przyjęta do kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia. 14. Załącznik nr 1a do SIWZ zawiera wyłącznie przykładowe zestawienie części, które mogą zostać użyte do realizacji przedmiotu umowy w zakresie napraw urządzeń oczyszczalni. Zestawienie zostało stworzone przez Zamawiającego dla celów oceny ofert i kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania, przy czym Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku, jeśli faktycznie zlecone naprawy będą wymagać użycia części w innej liczbie, części spoza wykazu, czy też wykorzystanie wymienionych części nie będzie konieczne. 15. Szczegółowy zakres i warunki zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904810002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00- zł, /słownie: złotych dwa tysiące złotych 00/100/. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach, tj.: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 3. Wadium w ww. formach należy złożyć w kasie Zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów, al. Marcinkowskiego 11 w Poznaniu, pok. nr 10 w godz. 08:00 - 14:30 . Wadium (oryginał) należy wnieść najpóźniej do dnia 29. 11. 2011 r. do godz. 09:00, które zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego. Przyjęcie dokumentu w kasie Zamawiającego nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wniesie na konto Zamawiającego: ING Poznań nr konta 53 1050 1520 1000 0023 4950 8362. 4. Za skuteczny termin wniesienia wadium w pieniądzu, przyjęty będzie termin uznania rachunku Zamawiającego do momentu upływu terminu składania ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena za części zamienne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.city.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach