Przetargi.pl
Obsługa oraz aktywizacja osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy, ze szczególnym uwzględnieniem osób z zaburzeniami psychicznymi

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, al. Wolności 39
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7631140 , fax. 095 7637216
  • Data zamieszczenia: 2011-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    al. Wolności 39 39
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7631140, fax. 095 7637216
    REGON: 21102738100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.strzelce.krajenskie.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa oraz aktywizacja osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy, ze szczególnym uwzględnieniem osób z zaburzeniami psychicznymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa oraz aktywizacja osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy, ze szczególnym uwzględnieniem osób z zaburzeniami psychicznymi - 1. Program szkolenia powinien obejmować w szczególności: a) obsługę osób niepełnosprawnych (w tym z zaburzeniami psychicznymi) b) rodzaje niepełnosprawności i ich znaczenie c) współpraca między pracownikami różnych działów (stanowisk) w zakresie aktywizacji osób niepełnosprawnych m.in. pośrednictwo pracy, doradztwo zawodowe, szkolenia, stanowisko ds. staży, stanowisko ds. refundacji i dotacji, stanowisko ds. ewidencji, stanowisko ds. projektów (z uwzględnieniem osób z zaburzeniami psychicznymi) d) organy orzekające o stopniach niepełnosprawności 2. Liczba osób uczestnicząca w szkoleniu: 20 osób - jedna grupa szkoleniowa (16 osób - FP, 4 osoby -EFS) 3. Termin realizacji szkolenia: 29.08.2011r - 30.08.2011r. - łącznie 14 godzin zegarowych po 7 godzin w każdym dniu. 4. Godziny szkolenia: od 8:00 do 15:00 każdego dnia (z przerwami: jedna 20- minutowa i jedna 15-minutowa) 5. Miejsce szkolenia: Strzelce Kraj. (miejsce powinno być oznaczone logiem PO KL i logotypem Unii Europejskiej, z uwagi na współfinansowanie szkolenia ze środków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). Dokładny adres szkolenia należy podać w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Wykonawca organizujący szkolenie winien zapewnić salę dydaktyczną dostosowaną do liczby osób uczestniczących w szkoleniu i zapewnić sprzęt (tj. rzutnik do prezentacji multimedialnej, laptop oraz tablicę flipchart), materiały dydaktyczne w formie skryptów (4 sztuki materiałów muszą zawierać logo PO KL i logotyp Unii Europejskiej, które będą oznaczać współfinansowanie w ramach EFS) oraz materiały biurowe (tj. notatnik, długopis). Materiały biurowe i dydaktyczne po ukończonym szkoleniu przejdą na własność uczestników szkolenia. 7. W koszt szkolenia nie wlicza się noclegu pracowników urzędu. 8. Wykonawca winien zapewnić odpowiednie warunki lokalowe spełniające wymagania bhp i ppoż. 9. W miejscu szkolenia powinien być zapewniony dostęp do łazienki. 10. Wykonawca zapewnia catering w każdym dniu szkolenia tj. kawa, herbata (w tym: cukier, cytryna, mleko), kanapki, woda niegazowana. 11. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wszystkich uczestników szkolenia. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. W razie zaistnienia wypadku Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia przyczyn i okoliczności wypadku. Koszt ubezpieczenia NNW należy uwzględnić w preliminarzu kosztów oraz w całkowitym koszcie szkolenia. 12. Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczeń bądź certyfikatów potwierdzających udział w szkoleniu: 20 sztuk, w tym 4 sztuki powinny być oznaczone logo EFS oraz Unii Europejskiej (współfinansowane z EFS).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.strzelce.krajenskie.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach