Przetargi.pl
Obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2017-2021

Kampinoski Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 05080 Izabelin, ul. Tetmajera
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 226 001 , fax. 227 226 560
  • Data zamieszczenia: 2017-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kampinoski Park Narodowy
    ul. Tetmajera 38
    05080 Izabelin, woj. mazowieckie
    tel. 227 226 001, fax. 227 226 560
    REGON: 14591663700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2017-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia (dalej „przedmiotem zamówienia”) jest obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego od listopada 2017 r. do października 2021 r., zgodnie z czynnościami opisanymi w art. 79 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1796, 1948, 2175, 2261) – dalej „ustawy Prawo o notariacie”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje głównie: a) sporządzanie aktów notarialnych – nabycia nieruchomości na własność Kampinoskiego Parku Narodowego, na cel publiczny – nieodwołalną ochronę przyrody oraz składanie wniosków o wpis w księdze wieczystej wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu w księdze wieczystej. Sprzedającymi (dalej „Sprzedający) są osoby fizyczne i / lub prawne. Ww. nieruchomości położone są na terenie województwa mazowieckiego i na terenie gmin: Brochów (powiat sochaczewski), Czosnów, Leoncin (powiat nowodworski), Izabelin, Kampinos, Leszno, Łomianki, Stare Babice (powiat warszawski zachodni) i położone są w granicach Kampinoskiego Parku Narodowego (zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 25 września 1997 r. ws. Kampinoskiego Parku Narodowego (Dz.U. nr 132, poz. 876); b) sporządzanie, na żądanie stron, projektów aktów, oświadczeń i innych dokumentów; c) sporządzanie poświadczenia, wypisów, odpisów i wyciągów dokumentów; d) sporządzanie innych czynności wynikających z odrębnych przepisów. 3. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany przy udziale: a) środków Unii Europejskiej, w tym: środki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 – Fundusz Spójności i Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, funduszu LIFE+, LIFE; b) środków krajowych, w tym: środki Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Państwowego Gospodarstwa Leśnego – Lasów Państwowych; c) środków własnych KPN i innych źródeł finansowania w zależności od specyfiki umów o dofinansowanie przedsięwzięć związanych z działalnością KPN. 5. Na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca nie może powierzyć wykonania części lub całość zamówienia innej osobie z zastrzeżeniem art. 21 i 22 ustawy Prawo o notariacie. 6. Złożenie zapotrzebowania, czyli konieczności wykonania przez Wykonawcę czynności notarialnych objętych przedmiotem zamówienia będzie następowało na podstawie zlecenia, dalej „Zlecenie”. Zlecenie wystawia KPN i przekazuje je Wykonawcy drogą pisemną i/lub elektroniczną i/lub faksem, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy. Zlecenie zostanie wykonane w dwóch egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze Stron. 7. W Zleceniu Zamawiający przedłoży Wykonawcy wszelką dostępną dokumentację (uzyskaną od sprzedających) związaną z realizacją przedmiotu zamówienia (zestawienie zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Umowy). Dotyczy to głównie czynności opisanych w pkt. II.4. ust. 2 lit. a) i dokumentacji potwierdzającej prawa właścicielskie sprzedających nieruchomości. 8. Obowiązek dostarczenia Wykonawcy dokumentów niezbędnych do zawarcia aktu notarialnego spoczywa na sprzedającym (wyjątek – ust. 9 poniżej). W przypadku braków w dostarczonej dokumentacji, Wykonawca informuje o tym Zamawiającego w terminie nie później niż na 5 dni roboczych przed datą określoną w Zleceniu na dokonanie czynności notarialnych. 9. W przypadku braku dokumentów niezbędnych do zawarcia aktu notarialnego, które można uzyskać w księdze wieczystej, zgodnie z warunkami przedłożonymi w formularzu ofertowym: a) Wykonawca dokona własnym kosztem i nakładem wszelkich czynności związanych z pozyskaniem tejże dokumentacji lub dokona wglądu do ksiąg wieczystych, b) bądź Sprzedający w porozumieniu z Wykonawcą własnym kosztem i nakładem dokona wszelkich czynności związanych z pozyskaniem tejże dokumentacji. 10. Ilość wykonania przez Wykonawcę czynności notarialnych będących w zakresie przedmiotu zamówienia zależy od bieżących potrzeb Zamawiającego, tym samym Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia Wykonawcy większej ilości niż 5 czynności notarialnych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w Zleceniu. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał czynności notarialne związane z realizacją przedmiotu zamówienia w okresie maksymalnie do 15 dni kalendarzowych od daty złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W przypadku skompletowania wszelkiej dokumentacji związanej z podpisaniem aktu notarialnego, za porozumieniem Wykonawcy, Zamawiającego i Sprzedającego, wykonanie czynności, o której mowa w pkt. II.4 ust. 2 lit. a) może odbyć się w terminie wcześniejszym, ustalonym przez Strony. 12. Zamawiający będzie wymagać od Wykonawcy wykonania jednego projektu aktu notarialnego, o którym mowa w pkt. II.4 ust. 2 lit. b) w terminie zadeklarowanym w ofercie. 13. Zamawiający może wymagać od Wykonawcy realizację Zlecenia obejmującego wykonanie innych czynności niż tych opisanych w rozdz. II.4 ust. 2 lit. a) niniejszej SIWZ w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 14. Orientacyjna liczba aktów notarialnych, może wynieść ok. 290 i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Biorąc pod uwagę liczbę ww. aktów notarialnych, za realizację umowy Zamawiający zapłaci łącznie wynagrodzenie nie wyższe niż 535 000 zł brutto (434 959,35 zł netto). Wartość wynagrodzenia jest maksymalnym zabezpieczeniem umownym. Orientacyjna wartość nieruchomości objętych czynnościami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia wyniesie ok. 33 mln złotych brutto. 15. W przypadku, gdy siedziba kancelarii notarialnej Wykonawcy znajdować się będzie na terenie powiatów wymienionych w pkt. II.4 ust. 2 lit. a), czynności notarialne oraz czynności związane ze sprawdzeniem niezbędnej dokumentacji, mogą być wykonywane: w siedzibie kancelarii notarialnej Wykonawcy, lub za porozumieniem Wykonawcy, Zamawiającego i Sprzedającego w siedzibie Zamawiającego bez dodatkowych opłat. 16. W przypadku, gdy siedziba kancelarii notarialnej Wykonawcy znajdować się będzie poza terenem powiatów wymienionych w pkt. II.4 ust. 2 lit. a), czynności notarialne oraz czynności związane ze sprawdzeniem niezbędnej dokumentacji, wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego bez dodatkowych opłat. 17. W wyjątkowych sytuacjach (np. zły stan zdrowia, niesprawność kontrahenta) Zamawiający zakłada możliwość wykonania czynności notarialnych w miejscu zamieszkania Sprzedającego bez dodatkowych opłat. 18. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy sukcesywnie do dnia 31 października 2021 r. 19. Maksymalny, wymagany termin wykonania Zlecenia wynosi do 15 dni kalendarzowych od daty podpisania Zlecenia (i przekazania przez Zamawiającego wszelkiej dostępnej dokumentacji będącej w posiadaniu Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia). Termin wykonania Zlecenia może być krótszy niż 15 dni kalendarzowych, w przypadku opisanym w pkt. II.4 ust. 12 i 13, bądź ustalony za porozumieniem Wykonawcy, Zamawiającego i Sprzedającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79100000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający, zgodnie z § 2 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. 2016, poz. 1126) w toku prowadzonego postępowania zażąda od Wykonawcy koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do rejestru zawodowego związanego z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Dotyczy to w szczególności Wykonawcy (ów), którzy mają swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach