Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-532 Łódź, ks. I. J. Skorupki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
- Data zamieszczenia: 2018-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
ks. I. J. Skorupki 21
90-532 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
REGON: 00051418200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa nośników BTL należących do Miasta w 2019 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest obsługa nośników BTL należących do Miasta w 2019 roku. Przedmiot zamówienia polega w szczególności na: 1) montażu i demontażu podczas wydarzeń promujących Miasto, 2) transporcie nośników z magazynu na miejsce wydarzeń na terenie Łodzi i z powrotem, 3) magazynowaniu, konserwacji oraz drobnych naprawach nośników. 3.2 Opis części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do Ogłoszenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (numeracja zgodna z treścią Instrukcji) 7.1 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z pkt 6 instrukcji poprzez złożenie n/w dokumentu: 7.1.1 aktualnego na dzień składania wniosków oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Ogłoszenia). 7.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1 Instrukcji dla Wykonawcy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.3 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 7.4 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 7.5 W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa rezonansu magnetycznego z wyposażeniem w kontenerze mobilnym na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej SP ZOZ CSK UM w Łodzi
Dodano: 2023-12-15 - „Dzierżawa tomografu komputerowego z wyposażeniem w kontenerze mobilnym”
Dodano: 2023-08-30 - „Dzierżawa tomografu komputerowego z wyposażeniem w kontenerze mobilnym”
Dodano: 2023-08-14 - USŁUGA POZOWANIA NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
Dodano: 2023-08-11 - Usługa pozowania na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Dodano: 2023-03-02 - Usługa pozowania na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Dodano: 2022-09-26 - WYŁAPYWANIE ORAZ ZAPEWNIENIE OPIEKI BEZDOMNYM ZWIERZĘTOM Z TERENU GMINY STRYKÓW
Dodano: 2019-12-05 - „Obsługa citylightów miejskich należących do Miasta w 2019 roku.”
Dodano: 2018-12-31 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Bełchatowie.
Dodano: 2017-12-21 - Świadczenie całodobowej usługi obsługi portierni w Spec. Psych. ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowska 159
Dodano: 2017-12-07