Urząd Miasta Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8785210 , fax. 061 8785210
- Data zamieszczenia: 2011-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznań
Plac Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8785210, fax. 061 8785210
REGON: 00000000514199 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl/bip/public/bip/zampub.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa Miasta Poznania w zakresie Public Relations. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji oraz obsługa Miasta Poznania z zakresu Public Relations ze szczególnym uwzględnieniem działań media relations, na podstawie założeń Strategii Promocji Marki Poznań oraz treści Brief-u (Załączniki do umowy). Działania powinny być skierowane do dziennikarzy mediów ogólnopolskich i środowisk należących do głównego nurtu dyskusji we wskazanych obszarach tematycznych, kreujących opinię na temat wartościowych wydarzeń w kraju. Akcja ma za zadanie wzmocnić wizerunek Poznania jako miasta oferującego najlepsze warunki do rozwoju wszelkich ambicji zawodowych przy bogatej ofercie spędzania wolnego czasu, miasta zawsze proponującego najlepsze rozwiązania i umożliwiającego realizację nawet najbardziej ambitnych planów. Działania media relations powinny mieć formę regularnie powtarzającej się informacji, zaktualizowanej względem wydarzeń w Mieście Poznaniu z wybranych obszarów określonych w treści briefu. Dodatkowym argumentem dla dziennikarzy ma być możliwość przyjazdu do Poznania na dane wydarzenie, na zaproszenie miasta. Do głównych zadań wykonawcy należeć będzie: a. Opracowanie strategii działań oraz ich zaplanowanie pod kątem cyklicznie organizowanych w Poznaniu wydarzeń z wybranych obszarów tematycznych. b. Przedstawienie harmonogramu dla zaplanowanych działań. c. Bieżąca obsługa PR Miasta Poznań we wszystkich wymienionych obszarach tematycznych. d. Selekcja grupy dziennikarzy dla każdego ze wskazanych obszarów tematycznych z wyróżnieniem grupy 100 szczególnie ważnych kontaktów dla każdego obszaru tematycznego. e. Kreacja proponowanych działań komunikacyjnych dostosowanych do poszczególnych grup docelowych z wykorzystaniem wskazanych w pkt. 8 Brief narzędzi z uwzględnieniem podziału na wskazane obszary tematyczne. f. Przygotowanie wizualizacji propozycji materiałów, które będą rozsyłane do grup docelowych zgodnie z wytycznymi graficznymi dostarczonymi przez Biuro Promocji Miasta. g. Wykreowanie koncepcji wydarzeń i działań możliwych do zorganizowania przez Miasto Poznań i będących pretekstem do dodatkowych działań media relations. h. Obsługa techniczna ewentualnych tzw. /wysyłek kreatywnych/ przygotowywanych przez Biuro Promocji Miasta dla dziennikarzy z określonych obszarów tematycznych. i. Przedstawienie szczegółowego kosztorysu dla akcji. j. Kompleksowa realizacja działań media relations. k. Przedstawienie pełnego raportu podsumowującego akcję z oceną jakościową całego projektu, załączenie listy kontaktów do dziennikarzy, którzy skorzystali z zaproszenia oraz rekomendacja działań PR w przyszłości. Wszelkie działania prowadzone w ramach obsługi Miasta Poznania z zakresu Public Relations muszą być zgodne z założeniami Strategii Promocji Marki Poznań (Załącznik nr 2 do Brief-u) oraz z wytycznymi i standardem Systemu Identyfikacji Wizualnej Miasta (Załącznik nr 3 do Brief-u). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794160003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 6000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena ogólnej koncepcji działań w ramach obsługi PR
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.poznan.pl/bip/public/bip/zampub.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną