Przetargi.pl
Obsługa laboratoryjna zadania pn.: Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Olkuskiego stanowiących alternatywę dla drogi krajowej nr 94 - współfinansowanego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 4. Infrastruktura dla rozwoju gospodarczego, Działanie 4.1. Rozwój infrastruktury drogowej, Schemat C: Drogi powiatowe, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa laboratoryjna zadania pn.: Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Olkuskiego stanowiących alternatywę dla drogi krajowej nr 94 - współfinansowanego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 4. Infrastruktura dla rozwoju gospodarczego, Działanie 4.1. Rozwój infrastruktury drogowej, Schemat C: Drogi powiatowe, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kontrolna obsługa laboratoryjna zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Olkuskiego stanowiących alternatywę dla drogi krajowej nr 94 współfinansowanego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 4. Infrastruktura dla rozwoju gospodarczego, Działanie 4.1. Rozwój infrastruktury drogowej, Schemat C: Drogi powiatowe, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Rodzaj planowanych do wykonywania badań: 1.Badania mieszanek mineralno-bitumicznych: - badania kruszyw do mieszanki mineralno-bitumicznej, - badania wypełniacza,- badanie asfaltu,- badania składu oraz właściwości fizycznych i mechanicznych mieszanki mineralno-bitumicznej w odniesieniu do recepty,- badania składu oraz właściwości fizycznych i mechanicznych betonu asfaltowego wraz z wykonaniem odwiertu 2.Badania materiałów betonowych, kostki brukowej, krawężników, obrzeży i określenie:- wytrzymałości na ściskanie,- nasiąkliwości,- odporności na zamrażanie, - ścieralności na tarczy Boehmego, 3.Badanie warstw nawierzchni:- badanie nośności płytą dynamiczną (chodniki),- badanie nośności i zagęszczenia płytą naciskową VSS (jezdnia),- badanie wskaźnika zagęszczenia,4.Badania równości warstwy ścieralnej:- pomiar równości plano grafem. 5.Badania kruszyw (wg ST D.04.0402 pkt. 2.3.1):- uziarnienia,- zawartość ziaren nieforemnych,- wskaźnik piaskowy,- mrozoodporność,- ścieralność,- nasiąkliwość,- zawartość siarki,- zawartość zanieczyszczeń organicznych,- zawartość części obcych,- wskaźnik nośność CBR,- Proctor,- wodoprzepuszczalność 6.Oczyszczenie i skropienie warstwy: - badanie emulsji, - badanie ilości skropienia.7.Badanie betonu wykorzystywanego na ławę betonową pod krawężnik:- wytrzymałość betonu na ściskanie. Szacunkowe ilości poszczególnych rodzajów badań do wykonania w ramach przedmiotowego zadania zawiera Kosztorys ślepy wyceny poszczególnych rodzajów badań laboratoryjnych - załącznik nr 5 do SIWZ. Wymienione powyżej badania będą miały charakter kontrolny. Wykonawca robót jest zobowiązany wykonywać badania we własnym zakresie i przedstawić wyniki Inspektorowi nadzoru. W przypadku wątpliwości Inspektora nadzoru co do prawdziwości wyników badań przedstawionych przez Wykonawcę Zamawiający zleci badania kontrolne. Badania będzie zlecał przedstawiciel Zamawiającego na podstawie wpisu do dziennika budowy dokonanego przez inspektora nadzoru. Łączna długość dróg przewidzianych do remontu wynosi 23,613 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 719000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w przedmiotowym postępowaniu wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy. Zamawiający wymaga w szczególności: - wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości minimum 40.000,00 PLN brutto. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z treścią art. 44 ustawy Pzp złożyć wraz z ofertą: 1.Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - wzór oświadczeń -Załączniki nr 2a-2b do SIWZ; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć wraz z ofertą: a)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje)- wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach