Przetargi.pl
Obsługa księgowo-podatkowa z prowadzeniem ksiąg rachunkowych

Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 656 10 71
  • Data zamieszczenia: 2013-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o.
    Plac Teatralny 2 2
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 656 10 71
    REGON: 34060068500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kpim.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa księgowo-podatkowa z prowadzeniem ksiąg rachunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiot zamówienia stanowi: 1) prowadzenie usług księgowych i przechowywanie przez Zleceniobiorcę ewidencji księgowej (syntetycznej i analitycznej) Zleceniodawcy w postaci księgi rachunkowej, zwanej dalej Księgą, na która składają się: a) dziennik, b) konta księgi głównej i kont pomocniczych, c) odrębnie prowadzony inwentarz. 2) prowadzenie i przechowywanie przez Zleceniobiorcę dokumentacji podatkowej, na która składają się odrębne ewidencje dla celów podatków od towarów i usług oraz od podatku dochodowego od osób fizycznych (zwane dalej Ewidencjami, przeznaczonych do ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów w ramach prowadzonej przez Zleceniodawcę działalności gospodarczej oraz ewidencjonowania zakupów i sprzedaży dla celów VAT-u), 3) prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, w skład których wchodzą: a) sporządzanie list płac, kartotek wynagrodzeń itp., b) sporządzanie i wysyłanie deklaracji do ZUS, c) sporządzenia i wysyłanie deklaracji PIT 4 i PIT 11/8, d) ewidencja zwolnień lekarskich, urlopów i innych nieobecności, e) sporządzanie umów cywilnoprawnych i ich rozliczanie, f) doradztwo kadrowe w pełnym zakresie, 4) prowadzenie dokumentacji dla celów podatkowych: a) ewidencji środków trwałych, b) ewidencji prowadzonych inwestycji, c) dokonywanie na podstawie dostarczonych dokumentów rozliczeń inwestycji oraz odpowiednich odpisów amortyzacyjnych dla środków trwałych, 5) sporządzanie deklaracji podatkowych, 6) sporządzenia comiesięcznych sprawozdań statystycznych dla Narodowego Banku Polskiego i Głównego Urzędu Statystycznego. 2.2. Szacowana na podstawie lat poprzednich liczba księgowanych rocznie dokumentów to 10 000 - 15 000. 2.3. Dla niezwłocznego przeniesienia baz danych wymagane są: 1) możliwość natychmiastowego przejęcia i przetwarzania bez danych aktualnie wykorzystywanego programu księgowego, baza oparta o silnik Pervasive, 2) elementy przetwarzania danych płacowo-kadrowych oparte na systemie Buchalter, ze względu na koniec roku podatkowego konieczne jest zachowanie ciągłości przetwarzania z uwagi na emisje zeznań i informacji podatkowych. 3) import i przetwarzanie aktualnych zapisów ewidencji środków trwałych, baza oparta o silnik Btrive, 4) niezbędna jest możliwość importu danych z systemu ewidencji środków trwałych prowadzonego przez Zleceniodawcę i przetwarzanie w systemie ewidencji środków trwałych Zleceniobiorcy. 2.4. Dodatkowo wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania wszystkich innych świadczeń wynikających ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej również SIWZ). 2.5. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niezgodność treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792111007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpim.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną