Przetargi.pl
„Obsługa księgowa i zamówień publicznych projektu „Paleta szans i możliwości śródmiejskich rodzin”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020”

Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226280712 , fax. 226269132
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
    ul. Konwiktorska 3/5
    00-217 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226280712, fax. 226269132
    REGON: 146349028
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cps.srodmiescie.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Obsługa księgowa i zamówień publicznych projektu „Paleta szans i możliwości śródmiejskich rodzin”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa księgowa i obsługa w zakresie zamówień publicznych projektu „Paleta szans i możliwości śródmiejskich rodzin” Część nr 1: 1. Obsługa księgowa projektu prowadzona będzie w trybie zadaniowym, w oparciu o wymieniony zakres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia - Rozdział III ust. 1.1 SIWZ - w wymiarze 20 godzin miesięcznie, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 2. Termin wykonania zamówienia: w okresie od daty podpisania umowy do 31 maja 2021 r. - w wymiarze 20 godzin miesięcznie Część nr 2: 1. Obsługa Projektu w zakresie zamówień publicznych, prowadzona będzie w trybie zadaniowym, w oparciu o zakres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia - Rozdział III ust. 1.2 SIWZ. 2. Termin wykonania zamówienie w okresie od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2018 r. - w wymiarze 30 godzin oraz w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2019 r. - w wymiarze 10 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach