Przetargi.pl
Obsługa kotłowni opalanych paliwem stałym zlokalizowanych na terenie 33 BLTr Powidz

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2017-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    Powidz-Osiedle 6
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa kotłowni opalanych paliwem stałym zlokalizowanych na terenie 33 BLTr Powidz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie obsługi kotłowni opalanych paliwem stałym zlokalizowanych na terenie 33 BLTr Powidz - kotłownia nr 4 / budynek nr 81/6015, - kotłownia nr 6 / budynek nr 251/6015, - kotłownia nr 17 / budynek nr 232/6015, - kotłownia nr 2 wysokoprężna / budynek nr 20/4204. Szczegółowy opis kotłowni zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) nadzór i kierowanie pracą zatrudnionych pracowników posiadających wymagane uprawnienia opisane w części V ust 1 ppkt 1.3 a SIWZ 2) dozór w zakresie obsługi urządzeń i instalacji służących do produkcji energii cieplnej 3) zapewnienie gotowości urządzeń, instalacji i elementów kotłowni do produkcji energii cieplnej po przekazaniu kotłowni w formie protokolarnej 4) produkcja energii cieplnej i ogrzewanie obiektów przyłączonych do obsługiwanych kotłowni z zachowaniem temperatury zgodnej z przeznaczeniem zasilanych przez kotłownię obiektów, właściwych parametrów temperatury wody w kotle i ciśnienia pary zgodnie z tabelą temperatur względem temperatur zewnętrznych 5) zapewnienie całodobowej obsługi urządzeń kotłowni bez możliwości pozostawienia ich bez obsługi z zachowaniem przepisów BHP, ppoż i ochrony środowiska z użyciem materiałów własnych 6) wykonanie czynności zgodnie z instrukcją obsługi kotłowni i zakresem przepisów dla palaczy zatrudnionych w kotłowniach zawartych w książce pracy kotłowni 7) zamawianie opału u zamawiającego dla kotłowni nr. 4,6,17 oraz przyjęcie opału zgromadzonego w kotłowni nr 2 oraz racjonalną gospodarkę powierzonym opałem zgodną z normami należności i temperaturami zewnętrznymi 8) prowadzenie wymaganej i dostarczonej książki pracy kotłowni przez zamawiającego 9) obsługa urządzeń i instalacji, w tym przeglądy codzienne oraz konserwacja, czyszczenie kotłów w kotłowni nr 4,6,17 w bud. nr 81,251,232 10) dostarczanie opału z placu przy kotłowni do magazynu wewnętrznego i do źródła ciepła dla kotłowni nr 4,6 i 17 tj. w kompleksie 6015 w budynkach nr 81, 251 i 232 oraz usunięcie popiołu i szlaki w wyznaczone miejsce przy kotłowniach 11) dostarczenie opału (miału) do kotłowni nr 2 w budynku nr 20 w kompleksie 4204 z placu przy kotłowni na kratę zasypową wyciągu kubełkowego, który przenosi miał na taśmę poziomą przenoszącą opał do dwóch lejów zasypowych kotłów (proponuje się dysponowanie ładowarką mechaniczną) - usuwanie popiołu i szlaki w wyznaczone miejsce na placu przy kotłowni - w razie konieczności odśnieżenie placu i kruszenie zmarzniętego miału zmagazynowanego na placu przy kotłowni 12) obsługę urządzeń i instalacji w kotłowni nr 2 (budynek nr 20/4204), w tym przeglądy i konserwacja: - obsługa jonitowego zmiękczacza wody polegająca na bieżącym utrzymywaniu ilości soli tabletkowej zgodnie z instrukcja urządzenia - obsługa wymienników PRPA 17 wraz z układem stabilizacji ciśnienia w zładzie c.o., - obsługa zbiorników kondensatu i odgazowywacza, - obsługa urządzenia odpylania spalin zgodnie z instrukcją obsługi i DTR ( z zapisami parametrów temperatury spalin, temperatury zewnętrznej oraz temperatury wody na zasilaniu i powrocie instalacji c.o. z częstotliwością 2 godz. w dodatkowo prowadzonej ewidencji parametrów ) - obsługa wyciągu kubełkowego z nadzorem prawidłowego pobierania miału i taśmy transportującej miał, - obsługa i bieżące utrzymanie w sprawności technicznej pomp obiegowych i uzupełniających, - wymiana ruchomych części wyciągu kubełkowego z powierzonego towaru Zamawiającego, - wymiana łusek rusztów, zamków, rolek z powierzonego towaru Zamawiającego, - wymiana we własnym zakresie i na własny koszt w okresie obsługi zużytych żarówek, termometrów, manometrów w pomieszczeniach kotłowni - dokonywanie bieżących napraw w okresie obsługi związanych z usuwaniem przecieków i nieszczelności w osprzęcie kotła (ekonomizerów, zaworów odmulania kotła, szkieł wodowskazowych) oraz pozostałych urządzeń (zaworów na rozdzielaczach, pomp obiegowych c.o. pomp ładujących, wymienników PRPA, zaworów odcinających, odwadniaczy i instalacji w wewnątrz kotłowni), - wymiana we własnym zakresie i na własny koszt pasków klinowych w przekładniach wyciągu kubełkowego, taśmy ruchomej i napędu rusztów, - utrzymywanie wymaganych poziomów we własnym zakresie i na własny koszt oleju w przekładniach wyciągu kubełkowego, taśmy ruchomej i napędu rusztów, - smarowanie we własnym zakresie i na własny koszt napędu rusztu 13) zapoznanie się z dokumentacją niezbędną do prawidłowej pracy kotłowni - dopuszczenie kotłów do eksploatacji przez WDT - protokoły z badań instalacji elektrycznej - protokoły z przeglądów kominiarskich - z normami należności zużycia opału - świadectwami jakości opału 14) niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych niesprawności i awarii urządzeń kotłowni mających lub mogących mieć wpływ na ciągłość pracy kotłowni lub bezpieczeństwo obsługi a wykraczające poza zakres czynności obsługowych, 15) w przypadku zaistnienia awarii kotła, armatury kotłowni jak również instalacji c.o. oraz elektrycznej w kotłowni Wykonawca natychmiast zawiadomi Zamawiającego celem wspólnego określenia przyczyn awarii i sposobu jej usunięcia, 16) w przypadku powstałej awarii wynikłej z winy Wykonawcy, Wykonawca usunie we własnym zakresie i na własny koszt w terminie maksymalnie do 24 godzin, 17) w przypadku zaistnienia awarii wynikłej w wyniku normalnej eksploatacji urządzeń zgodnie z wymogami technologicznymi, skutki ewentualnej awarii usuwane będą przez Zamawiającego, Granice obsługi kotłowni stanowią zawory zainstalowane na rozdzielaczach na wyjściu czynnika grzewczego z budynku każdej kotłowni. Przekazanie kotłowni przez Zamawiającego do obsługi Wykonawcy nastąpi w formie protokolarnej w dniu podpisania umowy. Przekazanie kotłowni przez Wykonawcę zamówienia Zamawiającemu po zakończeniu terminu realizacji przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 10 dni. 3. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 98390000-3 Inne usługi 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm). Natomiast w sytuacji, gdy niniejszą usługę będzie realizował właściciel firmy, powyższe uregulowane nie ma zastosowania. Zamawiający nie określa wymiaru etatu. 7. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę zostały określone w pkt 2 ppkt 4- 12 niniejszej części. Regulacje odnoszące się do wymogu zatrudnienia osób w oparciu umów o pracę zostały również określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98390000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b. 4. Wadium można wnieść w formie: a) pieniężnej; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP o/Poznań nr 95 1010 1469 0016 9013 9120 1000 z dopiskiem: „Wadium - Obsługa kotłowni opalanych paliwem stałym zlokalizowanych na terenie 33. BLTr Powidz. Nr sprawy 23/2017”. 6. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w formie pieniężnej wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data, godzina, minuta wpływu środków na rachunek Zamawiającego (np. jeżeli termin składania ofert upływa o godz.9:30 a wadium wpłynie o godz.9:40 Zamawiający uzna że nie wpłynęło w terminie). W wymienionym przypadku dołączenie do oferty polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego (przed upływem terminu składania ofert) wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji konieczne jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg załącznika nr 2 do SIWZ, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, d) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, e) potwierdzenie wniesienia wadium 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach