Przetargi.pl
Obsługa koszy ulicznych wraz z wywozem odpadów

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39300 Mielec, ul. Żeromskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177 888 500 , fax. 177 888 505
  • Data zamieszczenia: 2016-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26
    39300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 177 888 500, fax. 177 888 505
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa koszy ulicznych wraz z wywozem odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Obsługa koszy ulicznych (typu DIN, KSU, Kus50, żeliwne, betonowe) oraz koszy ulicznych na psie odchody: 1) eksploatacja oraz opróżnianie koszy ulicznych; 2) opróżnienie /usunięcie/ całej zawartości kosza oraz bieżący wywóz zanieczyszczeń; 3) wymiana odpowiedniej wielkości worków foliowych (wkładów wyścielających kubeł kosza); worki foliowe o pojemności dostosowanej do wielkości kosza (zapewniające estetyczny wygląd zestawu) powinny być każdorazowo wymieniane na nowe przy opróżnianiu koszy; 4) usunięcie zanieczyszczeń znajdujących się pod wkładem; 5) utrzymanie czystości w promieniu 3 metrów od kosza poprzez zabranie zanieczyszczeń oraz ich wywóz i unieszkodliwienie; 6) w przypadku koszy wyposażonych w zamki, każdorazowo po ich opróżnieniu zamykanie koszy, 7) poprawa uszkodzonego kosza w tym bezzwłoczne zakładanie ściągniętych dolnych pojemników koszy (wiaderek), po zgłoszeniu przez Zamawiającego lub po stwierdzeniu przez Wykonawcę podczas codziennych objazdów; 8) Zamawiający zastrzega, iż dopuszcza się zwiększenie i zmniejszenie liczby koszy usytuowanych na terenie miasta i objętych wywozem; 9) aktualna ilość opróżnianych koszy ulicznych regulowana będzie protokołem podpisanym przez strony, co spowoduje podwyższenie lub obniżenie ilości rozliczanych koszy; 10) do obowiązków Wykonawcy będzie należało również niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu niedostępnych dla przechodniów koszy (kosze zasypane pryzmowanym śniegiem, kosze ustawione poza odśnieżonym ciągiem pieszym, kosze znajdujące się w obrębie wygrodzonego terenu budowy) w celu czasowego wyłączenia ich z eksploatacji; 11) co do zasady częstotliwość usuwania odpadków z koszy odbywa się raz w tygodniu (sobota). Jednakże usuwanie odpadków z wybranych koszy usytuowanych przy ulicach jak min. : Rynek, Szeroka, Kościuszki, Torowa, Solskiego, Jadernych, Sandomierska, Krótka, Mickiewicza, Kilińskiego, Niepodległości, Kościelna, Szkolna, Pl Armii Krajowej, hala targowa, Jagiellończyka, deptak ul. Fredry, w pobliżu dworca - odbywać się ma 3 razy w tygodniu (wtorek /poniedziałek/, czwartek /środa/, sobota /piątek/) /koniecznie w odstępach jednodniowych/; 12) usuwanie odpadków z koszy ulicznych (w tym koszy ulicznych na psie odchody) usytuowanych przy pozostałych ulicach (wg załączonego wykazu), jeden raz w tygodniu tj. w piątek lub sobotę /koniec tygodnia/; 13) mycie koszy wewnątrz i na zewnątrz na zlecenie Zamawiającego; 14) opróżnianie koszy i ich utrzymanie nie obejmuje koszy usytuowanych na przystankach oraz parkach i skwerach; 15) bieżące naprawy, kompletowanie uszkodzonych koszy, stojaków i uchwytów; 16) naprawa elementów zniszczonych bądź wymiana brakujących; 17) demontaż koszy lub stojaków oraz ich zamontowanie w innym wskazanym miejscu zgodnie ze zleceniem Zamawiającego; II. Zakup dostawa i zamontowanie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody na podstawie zlecenia Zamawiającego: 1) model, typ, oraz proponowana cena przed każdym zleceniem dostawy zostanie uzgodniona z Zamawiającym; 2) Zamawiający będzie otrzymywał kserokopie faktur zakupu koszy; 3) miejsca zamontowania nowych koszy będzie uzgadniane z Zamawiającym; III. Zebranie i załadunek do kontenerów odpadów złożonych luzem na gruncie wg. pisemnego zlecenia Zamawiającego. 1) W cenie wywozu odpadów z koszy lub złożonych luzem należy uwzględnić koszty unieszkodliwiania lub zagospodarowania odebranych odpadów. 2) Wykonawca zobowiązany jest dysponować zapleczem technicznym umożliwiającym prawidłową realizację powierzonych do wykonania zadań, magazynowania kontenerów i koszy oraz zapewnić łączność z osobą nadzorującą prace w celu szybkiego reagowania. 3) Wykonawca powinien prowadzić wewnętrzną kontrolę prawidłowego wykonania prac określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości – 4 000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych); Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 11.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo – kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach