Przetargi.pl
Obsługa komunalna terenu administracyjnego Gminy Miasta Jastarni w latach 2017 - 2018 w zakresie zimowego utrzymaniu dróg

Urząd Miasta Jastarni ogłasza przetarg

  • Adres: 84140 Jastarnia, ul. Portowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 675 19 99; 675 19 30 , fax. 58 6752176
  • Data zamieszczenia: 2016-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Jastarni
    ul. Portowa 24
    84140 Jastarnia, woj. pomorskie
    tel. 58 675 19 99; 675 19 30, fax. 58 6752176
    REGON: 00052523400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa komunalna terenu administracyjnego Gminy Miasta Jastarni w latach 2017 - 2018 w zakresie zimowego utrzymaniu dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Obsługa komunalna terenu administracyjnego Gminy Miasta Jastarni w latach 2017-2018 w zakresie zimowego utrzymaniu dróg polegająca na: 1.Przygotowaniu ludzi, sprzętu i materiałów; 2.Prowadzeniu akcji zwalczania skutków zimy; 3.Okresowym sprzątaniu pasów drogowych. 1.Zimowe utrzymanie dróg w okresie objętym zamówieniem prowadzone jest od 1 stycznia do 31 marca 2017r. i od 15 listopada 2017 r. do 30 marca 2018 r. 2.W przypadku wystąpienia opadów śniegu lub wystąpienia gołoledzi poza wyżej wskazanym okresem Wykonawca podejmie zadanie zwalczania skutków zimy na pisemne polecenie Zamawiającego. 3.W zakresie realizacji pkt. 3.1. dotyczącego zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a)posiadania i utrzymywania w sprawności technicznej oraz rozmieszczenia pojemników z mieszanką piaskowo – solną w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku do niniejszej umowy w terminie tygodnia od daty zawarcia umowy oraz w terminie dwóch tygodni przed 15 listopada 2017 r. i zwiezienia pojemników w okresie trzech tygodni po 31 marca każdego roku obowiązywania umowy; b)przechowywania na własnym placu składowym dostarczonych przez Zamawiającego materiałów oraz przygotowania mieszanki do zwalczania skutków zimy; c)zabezpieczenia wystarczającej liczby pracowników oraz ilości sprzętu do zwalczania skutków zimy i utrzymania go w gotowości do natychmiastowego podjęcia akcji; d)bieżącego oczyszczania ulic, chodników i ścieżek rowerowych na całej długości; w przypadku opadów śniegu w porze nocnej drogi pierwszej kategorii odśnieżania muszą być odśnieżone do godz. 7.00, a drogi drugiej kategorii odśnieżania do godz. 9.00; podjęcie działania przez Wykonawcę w porze nocnej wymaga niezwłocznego zgłoszenia sms pracownikowi Urzędu Miasta pełniącego dyżur; e)przeciwdziałania skutkom gołoledzi na ulicach i chodnikach; f)odśnieżanie wszystkich chodników przylegających do nieruchomości niezabudowanych oraz chodników, które nie przylegają bezpośrednio do żadnej posesji ( oddzielone są od posesji pasem zieleni ); g)wywozu nadmiaru śniegu z chodników, ulic i parkingów w miejsce na terenie gminy wskazane przez Zamawiającego; h)uprzątania nawierzchni chodników i ulic po akcji zimowej z piasku nie później niż 15 kwietnia każdego roku; i)w przypadku braku opadów śniegu Wykonawca obowiązany jest do sprzątania nie rzadziej raz w tygodniu chodników, jezdni i zieleńców w pasach drogowych ze śmieci i odchodów zwierząt. j)Coroczne opracowania i przekazania Zamawiającemu wykazu pracowników Wykonawcy pełniących dyżury w związku ze zwalczaniem skutków zimy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnastu tysięcy 00/100 złotych) przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach