Przetargi.pl
Obsługa kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Lipnicka 26/33
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8162790 , fax. 033 8145931
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Lipnicka 26/33 26/33
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8162790, fax. 033 8145931
    REGON: 07001907700014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    obsługa kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej w jej siedzibie polegającą na przyjmowaniu wpłat oraz dokonywaniu wypłat gotówkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 19 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 1, pkt. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium, wysokość wadium ustala się na kwotę: 6 900,00 zł, słownie: sześć tysięcy dziewięćset złotych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 92 1240 4142 1111 0000 4829 4489.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i art. 24a oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a ponadto spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące parametry: a) uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz złożenie wymaganych oświadczeń, b) przedłożenie wymaganych dokumentów, c) przedłożenie ceny oferty, nie zawierającej błędów w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Na podstawie art. 89 ustawy nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 1) wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) wypełniony Formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ i umowy), 3) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i art. 24a ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), 4) aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ona poświadczona przez Wykonawcę, 8) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. właściwego zaświadczenia lub innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca prowadzi działalność bankową w myśl ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe - tekst jednolity (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) 9) w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) - ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej. W takich wypadkach każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w Rozdziale V, pkt. od 3 do 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne, 10) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług na świadczenie obsługi kasowej innych podmiotów gospodarczych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia (razem nie mniejszej niż 50% wartości składanej oferty). Wymaga się co najmniej 2 zrealizowanych zamówień na obsługę kasową, każde z ostatnich 3 lat (załącznik nr 4). Wykaz usług winien zawierać: - nazwę i adres Zamawiającego zlecającego usługę, - wartość brutto zamówienia, - przedmiot wykonanych usług (zakres), - datę (rok) wykonania usług, 11) referencje lub inne dokumenty potwierdzające, minimum 2, od Zamawiających, dla których były realizowane usługi potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. 10 zostały wykonane z należytą starannością, referencje winny zawierać: - nazwę i adres Zamawiającego zlecającego usługę, - przedmiot wykonywanych usług (lokalizacja, zakres), - ocenę wykonania usług dokonaną przez Zamawiającego, - datę (rok) wykonania usług, 12) aktualną (tj. taką której termin ważności upływa nie wcześniej niż ostatniego dnia związania ofertą) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 PLN, wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. Zamawiający wymaga aby polisa obejmowała ochroną ubezpieczeniową cały okres trwania umowy na obsługę kasową ZGM, a jeżeli okres ochrony ubezpieczeniowej jest krótszy, Wykonawca złoży oświadczenie, w którym zobowiąże się do kontynuowania ubezpieczenia na warunkach nie gorszych niż przedstawione w złożonej polisie oraz przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający wymaga ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w wymaganej wysokości łącznie przez te podmioty, 13) w przypadku, gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie związania z ofertą, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy, 14) dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (rzeczowo i kwotowo); brak wskazania w ofercie przyszłego podwykonawcy oraz zakresu wykonywanego przez niego zadania skutkować będzie niemożliwością późniejszego ubiegania się Wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie zakresu powierzanych mu czynności. Wykonawca bezwzględnie zapewni, w umowach z podwykonawcami, aby suma wynagrodzeń ustalona w nich za zakres usług wykonywanych w podwykonawstwie nie przekroczyła wynagrodzenia przypadającego za ten zakres usług w jego ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach