Urząd Skarbowy w Ełku ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. Wojska Polskiego 67
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 6104100 w. 100 , fax. 087 6104100
- Data zamieszczenia: 2009-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Ełku
ul. Wojska Polskiego 67 67
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 6104100 w. 100, fax. 087 6104100
REGON: 00540984000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://olsztyn.is.gov.pl/2806
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Ełku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Ełku prowadzona przez bank w zakresie: 1)przyjmowania wpłat gotówkowych z tytułu zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych oraz przekazywania ich na wyznaczone rachunki w NBP, 2)dokonywania wypłat z tytułu zwrotów nadpłat podatku dochodowego od osób fizycznych, zwrotów osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym i innych na podstawie dyspozycji Zamawiającego wg wykazów otrzymanych z Urzędu Skarbowego w Ełku, Warunki szczegółowe: 1.Pobrane wpłaty od podatników, płatników, inkasentów i poborców skarbowych, Wykonawca przekazuje na właściwe rachunki bankowe Urzędu Skarbowego w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy w Olsztynie, nie później niż następnego dnia roboczego, licząc od dnia wpłaty w kasie. W razie niedotrzymania terminu, Wykonawca zobowiązany jest do zapłacenia na rzecz Zamawiającego odsetek w wysokości przewidzianej dla odsetek za zwłokę od zaległości podatkowych. 2.Obsługa w zakresie wpłat prowadzona będzie przez Wykonawcę we własnym punkcie kasowym, który powinien być zlokalizowany w odległości nie większej niż 500 m od siedziby Urzędu Skarbowego w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 67. 3.Środki pieniężne na zwroty nadpłat będą przekazywane najpóźniej na dzień przed terminem wyznaczonym do zwrotu na rachunek pomocniczy, nieoprocentowany, prowadzony dla potrzeb Urzędu, o którym mowa w części III Przedmiot zamówienia pkt 2. 4.Środki pieniężne przekazane przez Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, na zwroty nadpłat, nie odebrane przez podatników, Wykonawca zwraca na konto Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy w Olsztynie najpóźniej w trzecim dniu roboczym po wyznaczonym przez Zamawiającego terminie zwrotu nadpłaty. 5.Obsługa w zakresie wypłat prowadzona będzie przez Wykonawcę we własnych punktach kasowych. 6.Obsługa w zakresie przyjmowania wpłat prowadzona będzie przez Wykonawcę w dniach i godzinach pracy Zamawiającego, z możliwością skrócenia godzin pracy Wykonawcy. 7.Wykonawca przyjmuje od podatników wpłaty dotyczące następujących podatków i innych należności niepodatkowych: zryczałtowanego podatku dochodowego od przychodów ewidencjonowanych, zryczałtowanego podatku dochodowego od przychodów ewidencjonowanych z tytułu odpłatnego zbycia nieruchomości lub praw majątkowych (PIT-23), karty podatkowej, zryczałtowanego podatku dochodowego od przychodów osób duchownych, podatku od czynności cywilnoprawnych (z wyjątkiem podatku pobieranego przez płatników, tj. notariuszy, komisantów, przewoźników itp.), podatku od spadków i darowizn, podatku dochodowego od osób fizycznych, wynikającego z rozliczenia rocznego podatników prowadzących działalność gospodarczą (PIT-36, PIT-36L, PIT-28) i nie prowadzących działalności gospodarczej (PIT-37), z tytułu uzyskanego przychodu z odpłatnego zbycia nieruchomości i praw majątkowych nabytych lub wybudowanych po dniu 31.12.2008 r. (PIT-39), podatku dochodowego od sprzedaży papierów wartościowych (PIT-38), zaliczek i podatku dochodowego od osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku od towarów i usług, wpłacanego przez podatników opodatkowanych zryczałtowanym podatkiem dochodowym od przychodów ewidencjonowanych oraz podatników nie prowadzących działalności gospodarczej, PIT-4R, PIT-8AR, VAT-7, VAT-7D, VAT-7K, VAT-8, VAT-9, VAT-10, VAT-12, VAT-23, POG-3A. 8.Wykonawca przyjmuje wpłaty od poborców skarbowych wg dowodów wpłaty (kwitariuszy), które kieruje na odpowiednie rachunki bankowe Urzędu, prowadzone w NBP O/O Olsztyn. 9.Wykonawca przyjmuje wpłaty na prawidłowe konta Zamawiającego. Dowód wpłaty powinien zawierać co najmniej następujące informacje: niepowtarzalny identyfikator dokumentu, tj. numer, określenie podatnika: nazwisko i imię lub nazwa, adres lub siedziba, numer identyfikacji podatkowej NIP, rodzaj należności, okres, którego dotyczy wpłata, kwota wpłaty ogółem, w tym kwota należności zaległej, należności bieżącej, odsetek za zwłokę, opłaty prolongacyjnej, kosztów upomnienia, kosztów egzekucyjnych, data wpłaty. 10.Wypłaty dokonywane będą na podstawie imiennych list sporządzanych przez Zamawiającego, zawierających dane identyfikacyjne podatników i kwoty należnego zwrotu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności bankowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz.665 z późn. zm.) 2.Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 5.Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. 6.Spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania. 7.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1.Jest niezgodna z ustawą. 2.Jej treść nie odpowiada Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2. 3.Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4.Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5.Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny. 7.Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. 8.Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny na dzień złożenia oferty odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo bankowe. 3.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4.Zaświadczenia wydane przez właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Dyrektora oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Informacja o lokalizacji placówek, w których będą obsługiwani podatnicy, w tym punktu kasowego, w którym przyjmowane będą wpłaty (w zał. Nr 1). 6.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru (zał. nr 1). 7.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2). 8.Oświadczenie Wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3). 9.Projekt umowy (zał. nr 4). 10.Oświadczenie o zapoznaniu się z projektem umowy i zobowiązaniu do jej podpisania (zał. nr 5). Dokumenty i oświadczenia wymagane niniejszymi warunkami zamówienia powinny być dostarczone w oryginale lub jako poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu firmy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://olsztyn.is.gov.pl/2806
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przekazywania świadczeń emerytalno-rentowych oraz świadczeń krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe świadczeniobiorców, prowadzone przez banki mające siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej
Dodano: 2016-02-03 - Świadczenie usługi pośrednictwa finansowego, pieniężnego w formie wypłaty gotówkowej świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego osobom uprawnionym na terenie miasta Olsztyna
Dodano: 2015-10-23 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań budżetu Gminy Janowiec Kościelny w 2015 roku, w kwocie 1.100.000,00 zł
Dodano: 2015-09-10 - Udzielenie pożyczki długoterminowej lub kredytu długoterminowego
Dodano: 2015-08-18 - SFINANSOWANIE ZOBOWIĄZAŃ GMINY FROMBORK POPRZEZ PRZEJĘCIE DŁUGU W KWOCIE 1 520 000 PLN (ART.518 §3 KODEKSU CYWILNEGO)
Dodano: 2015-05-18 - KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MIENIA OD OGNIA I INNYCH ZDARZEŃ LOSOWYCH, UBEZPIECZENIE MIENIA OD KRADZIEŻY Z WŁAMANIEM, RABUNKU ORAZ WANDALIZMU, UBEZPIECZENIE SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO ORAZ UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI EKO-MAZURY SP. Z O.O. NA OKRES 24 MIESIĘCY
Dodano: 2015-04-21 - Świadczenie usługi pośrednictwa finansowego, pieniężnego w formie wypłaty gotówkowej świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego osobom uprawnionym na terenie miasta Olsztyna
Dodano: 2014-12-16 - Usługa udzielenia pożyczki na kwotę 2.900.000,00 zł (słownie: dwa miliony dziewięćset tysięcy ) dla potrzeb Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o
Dodano: 2014-09-11 - Usługa obsługi bankowej rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych wraz z kredytem w rachunku - II postępowanie
Dodano: 2014-07-23 - Badanie sprawozdań finansowych za rok 2014 jednostek organizacyjnych nadzorowanych przez RDLP w Olsztynie
Dodano: 2014-07-17