MEGREZ Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, ul. Edukacji
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 325 51 71 , fax. 32 325 52 84
- Data zamieszczenia: 2019-01-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MEGREZ Sp. z o.o.
ul. Edukacji 102
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. 32 325 51 71, fax. 32 325 52 84
REGON: 24087228600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmegrez.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OBSŁUGA KADROWO – PŁACOWA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa kadrowo-płacowa dla ok. 910 zatrudnionych pracowników i osób wykonujących usługi na rzecz zamawiającego. Szczegóły zakresu czynności zostały opisane w rozdziale III SIWZ. 2. Usługa obsługi kadrowo-płacowej wykonywana będzie w siedzibie zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach 6.45 – 15.15. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 i 3a do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79631000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wartość miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego za realizację przedmiotu za każdego zatrudnionego pracownika oraz osobę wykonującą usługi na rzecz zamawiającego w ramach umowy cywilnoprawnej, zobowiązanie dotyczące warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) wymienione w rozdziale VI. niniejszej SIWZ; 3) PEŁNOMOCNICTWO (jeśli dotyczy) – określające zakres działania pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną