Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Polna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. (056) 66 44 775
- Data zamieszczenia: 2019-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
ul. Polna 113
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. (056) 66 44 775
REGON: 87152543200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/2358,przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa inwestycji dla budowy drogi rowerowej Turzno – Kamionki Małe w zakresie nadzoru inwestorskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją budowy drogi rowerowej Turzno – Kamionki Małe w pasie drogi powiatowej oraz równolegle do nich. Zadaniem nadzoru będzie przede wszystkim zagwarantowanie, że nowa infrastruktura wytworzona przy drogach w ramach zamówienia będzie zgodna z wymaganiami Zamawiającego oraz projektem budowlanym. Link do dokumentacji projektowej: https://www.bip.powiattorunski.pl/2358,przetargi 2. Przedmiot zamówienia jest zgodny z poniższym zakresem: Droga rowerowa Kamionki Małe – Turzno • lokalizacja: Gmina Łysomice, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasie drogowym drogi powiatowej 2029C (oraz na działkach przyległych) na odcinku Kamionki Małe – Turzno, • łączna długość: około 2,6 km, • nawierzchnia: bitumiczna, Szacunkowa wartość robót budowlanych brutto: 1 mln 473 tyś zł 3. W ramach pełnienia nadzoru do zadań wykonawcy należeć będzie w szczególności (w ramach zaproponowanej ceny ryczałtowej): 1) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) wydawanie kierownikowi budowy lub robót potwierdzonych poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, 3) żądania od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, 4) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót (planowane cyklicznie - co tydzień przez cały okres realizacji robót budowlanych) oraz sporządzania z nich na bieżąco notatek służbowych, które podlegać będą zatwierdzeniu i podpisaniu przez uczestników na w/w spotkaniach / naradach, 5) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, w tym weryfikowanie i zatwierdzanie ilości robót zgłaszanych do rozliczenia w ramach faktur cząstkowych, 6) kontrola dokonania czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji, 7) kontrola wykonania przez Wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej, w tym jej kompletności pod kątem dokonania zgłoszeń do Nadzoru Budowlanego, 8) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji umowy, 9) udział w czynnościach odbioru robót określonych w umowach z Wykonawcami. W ramach tych czynności inspektor zobowiązuje się do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) dokonania odbioru częściowego lub końcowego od wykonawcy wykonawstwa robót oraz przekazania przedmiotu odbioru, c) przekazania protokołów odbioru oraz dokumentacji powyko¬naw¬czej. 4. Liczba pobytów Inspektora Nadzoru w miejscu prowadzanie prac musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. Wykonawca zapewni ponadto, że na wezwanie Zamawiającego, w sprawach nie cierpiących zwłoki, Wykonawca zobowiązany będzie do stawienia się na budowie w przeciągu maksymalnie 8 godzin od chwili otrzymania wiadomości o potrzebie jego obecności i podjęcia czynności objętych umową 5. Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim zawierają: dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlano-wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dostępnych pod adresem wskazanym w pkt. 1 rodz. III, z którymi obowiązkowo należy się zapoznać przed złożeniem oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wymagane dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pełnienia nadzoru inw. nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Świedziebnia–Janowo o dług. około 2,300 km i na odcinku w msc Brzozie o dług. 0,850 km
Dodano: 2024-03-19 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla przebudowy dróg powiatowych na terenie powiatu aleksandrowskiego z podziałem na 2 zad.
Dodano: 2024-02-26 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa infrastruktury leczniczo-uzdrowiskowej w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój
Dodano: 2023-06-29 - Wykonanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania pn. Przebudowa, nadbudowa oraz modernizacja Oddziału Rehabilitacyjnego wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2023-02-08 - Pełnienie funkcji zastępstwa inwestycyjnego nad przyszłą inwestycją – odbudową (złożeniem) domu H. Grossówny
Dodano: 2023-02-03 - Pełnienie funkcji zastępstwa inwestycyjnego nad przyszłą inwestycją – odbudową (złożeniem) domu H. Grossówny
Dodano: 2023-01-13 - RIR.271.57.2022.CC „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami polegającymi na przebudowie dróg gminnych w miejscowościach: Kitnowo, Wiktorowo, Okonin i Gruta”.
Dodano: 2022-12-04 - RIR.271.50.2022.CC Inspektor Nadzoru - Budowa Przedszkola Samorządowego w Grucie – etap II
Dodano: 2022-12-04 - RIR.271.40.2022.CC /nadzór inwestorski/ Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
Dodano: 2022-12-04 - Zastępstwo inwestycyjne przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa i dostosowanie budynku WBP – Książnicy Kopernikańskiej do nowych funkcji użytkowych”
Dodano: 2022-11-04