Przetargi.pl
Obsługa instalacji uzdatniania wody basenowej oraz utrzymanie w czystości niecek basenowych w Krytej Pływalni AWF we Wrocławiu przy al. Ignacego Jana Paderewskiego 35.

Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51612 Wrocław, Al. I. J. Paderewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 473 554 , fax. 71 347 34 48
  • Data zamieszczenia: 2017-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
    Al. I. J. Paderewskiego 35
    51612 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 473 554, fax. 71 347 34 48
    REGON: 32786000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa instalacji uzdatniania wody basenowej oraz utrzymanie w czystości niecek basenowych w Krytej Pływalni AWF we Wrocławiu przy al. Ignacego Jana Paderewskiego 35.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa instalacji uzdatniania wody basenowej i utrzymanie w czystości niecek basenowych, łącznie z kratkami przelewowymi, murkami nawrotowymi, drabinkami i słupkami startowymi a także innymi urządzeniami w obrębie niecek basenowych montowanymi na stałe oraz ich podwodnym oświetleniem wraz z dostarczeniem środków chemicznych i innych materiałów potrzebnych do realizacji przedmiotowej usługi, w Krytej Pływalni AWF we Wrocławiu. 2. Szczegółowy zakres czynności, które są wymagane dla świadczenia przedmiotowej usługi zawiera: a) Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ/umowy; b) Harmonogram badań jakości wody na 2018 r stanowiący Załącznik nr 2a do SIWZ/umowy; c) Instrukcja obsługi instalacji uzdatniania wody basenowej dla Krytej Pływalni AWF stanowiąca Załącznik nr 3 do SIWZ/umowy; d) Instrukcja obsługi złoża AMF stanowiąca Załącznik nr 3a do SIWZ/umowy; e) Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wartość zamówienia poniżej 209 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90733400-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Pozostałe informacje dotyczące warunków wadialnych zawarte są w Rozdziale IX. SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę, którą należy złożyć w wyznaczonym terminie, zgodnie z zapisami Rozdziału XII. SIWZ składają się: 1) Formularz ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Formularz Wykazu usług wykonanych lub wykonywanych nr 2 (jeśli dotyczy) wraz z dokumentami potwierdzającymi wskazane informacje – Załącznik nr 5 do SIWZ; UWAGA! Formularz wraz z dokumentami nie podlega uzupełnieniu, 3) Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 8 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) - zgodnie z zapisem pkt. 9. (Rozdział XI.SIWZ); 5) Wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) zgodnie z zapisem pkt. 19. (Rozdział XI. SIWZ). Ponadto Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Do oferty każdy Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ (patrz powyższy pkt. 1 ppkt. 3)). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. o którym mowa w powyższym pkt. 1 (Załącznik nr 8 do SIWZ). 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w powyższym pkt. 1 (Załącznik nr 8 do SIWZ). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach